Tato diplomová práce se zabývá vytvořením projektu ke zvýšení konkurenční schopnosti hotelu Rottal v Otrokovicích. Teoretická část popisuje problematiku konkurenceschopnosti a marketingu služeb se zaměřením na ubytovací služby. V analytické části je zkoumána spokojenost hostů se službami hotelu Rottal a srovnání hotelu Rottal s konkurenčními ho-tely. Na základě těchto analýz je vytvořena projektová část, která obsahuje návrh za účelem zvýšení konkurenční schopnosti hotelu Rottal.
Annotation in English
This diploma thesis deals with creating a project to increase the competitiveness of the hotel Rottal in Otrokovice. The theoretical part describes the competitiveness issues and marketing services especially the accommodation services. In the analytical part the current state of the hotel, the guest satisfaction and the comparison with hotel´s competitors is examined. Based on this analysis a project is created, which contains the proposal to incre-ase the competitiveness of the hotel Rottal.
Competitiveness, hotel, hotel services, guest satisfaction.
Length of the covering note
128 s. (140 196 znaků)
Language
CZ
Annotation
Tato diplomová práce se zabývá vytvořením projektu ke zvýšení konkurenční schopnosti hotelu Rottal v Otrokovicích. Teoretická část popisuje problematiku konkurenceschopnosti a marketingu služeb se zaměřením na ubytovací služby. V analytické části je zkoumána spokojenost hostů se službami hotelu Rottal a srovnání hotelu Rottal s konkurenčními ho-tely. Na základě těchto analýz je vytvořena projektová část, která obsahuje návrh za účelem zvýšení konkurenční schopnosti hotelu Rottal.
Annotation in English
This diploma thesis deals with creating a project to increase the competitiveness of the hotel Rottal in Otrokovice. The theoretical part describes the competitiveness issues and marketing services especially the accommodation services. In the analytical part the current state of the hotel, the guest satisfaction and the comparison with hotel´s competitors is examined. Based on this analysis a project is created, which contains the proposal to incre-ase the competitiveness of the hotel Rottal.
Competitiveness, hotel, hotel services, guest satisfaction.
Research Plan
Úvod
I. Teoretická část
Proveďte literární rešerši pramenů pojednávajících o konkurenční schopnosti, marketingu služeb a hotelnictví.
II. Praktická část
Analyzujte současný stav hotelu Rottal.
Srovnejte konkurenční ubytovací zařízení v okolí.
Vytvořte projekt ke zvýšení konkurenční schopnosti hotelu Rottal a zhodnoťte přínosy projektu.
Závěr
Research Plan
Úvod
I. Teoretická část
Proveďte literární rešerši pramenů pojednávajících o konkurenční schopnosti, marketingu služeb a hotelnictví.
II. Praktická část
Analyzujte současný stav hotelu Rottal.
Srovnejte konkurenční ubytovací zařízení v okolí.
Vytvořte projekt ke zvýšení konkurenční schopnosti hotelu Rottal a zhodnoťte přínosy projektu.
Závěr
Recommended resources
[1] BARTES, František. Konkurenční strategie firmy. 1. vyd. Praha : Management Press, 1997. 124 s. ISBN 80-85943-41-7.
[2] BOUČKOVÁ, Jana. Základy marketingu. 3. vyd. Praha : Oeconomica, 2007. 220 s. ISBN 978-80-245-1169-6.
[3] KEŘKOVKÝ, Miloslav; VYKYPĚL, Oldřich. Strategické řízení : teorie pro praxi. 2. vyd. Praha : C.H. Beck, 2006. 206 s. ISBN 80-7179-453-8.
[4] KIRÁL´OVÁ, Alžběta. Marketing hotelových služeb. 2. vyd. Praha : Ekopress, 2006. 148 s. ISBN 80-86119-44-0.
[5] PAYNE, Adrian. Marketing služeb. 1. vyd. Praha : Grada, 1996. 247 s. ISBN 807169276X.
Recommended resources
[1] BARTES, František. Konkurenční strategie firmy. 1. vyd. Praha : Management Press, 1997. 124 s. ISBN 80-85943-41-7.
[2] BOUČKOVÁ, Jana. Základy marketingu. 3. vyd. Praha : Oeconomica, 2007. 220 s. ISBN 978-80-245-1169-6.
[3] KEŘKOVKÝ, Miloslav; VYKYPĚL, Oldřich. Strategické řízení : teorie pro praxi. 2. vyd. Praha : C.H. Beck, 2006. 206 s. ISBN 80-7179-453-8.
[4] KIRÁL´OVÁ, Alžběta. Marketing hotelových služeb. 2. vyd. Praha : Ekopress, 2006. 148 s. ISBN 80-86119-44-0.
[5] PAYNE, Adrian. Marketing služeb. 1. vyd. Praha : Grada, 1996. 247 s. ISBN 807169276X.
Enclosed appendices
-
Appendices bound in thesis
maps, graphs, plans, tables
Taken from the library
No
Full text of the thesis
Appendices
Reviewer's report
Supervisor's report
Defence procedure record
Vedoucí:
Body:52
Otázky:
1. Objasněte důvody Vašeho rozhodnutí proč jste se rozhodla preferovat 2. návrh projektu. (nepoložena)
2. V čem zejména spatřujete možné příležitosti zvýšení konkurenční schopnosti vůči v blízkosti se nacházejícím hotelovým zařízením? (zodpovězeno uspokojivě)
Oponent:
Body:53
Otázky:
1. Hoteloví hosté plně nevyužívají doplňkové služby. Co by jste navrhla, aby se tato situace změnila? (nepoložena)
2. Co by mohlo ohrozit realizaci finančně nejvíce náročného Vámi navrhovaného řešení? (nepoložena)
3. Seznámila jste vedení hotelu s výsledky Vaší práce? Uskuteční některou z Vámi navrhovaných činností? (nepoložena)
Mgr. Alena Kolčavová, Ph.D.
Měl by se hotel zaměřit na české firmy v okolí? (zodpovězeno zcela)
doc. Ing. Vratislav Kozák, CSc.
Připomínky k SWOT analýze.