Cílem této bakalářské práce je vytvořit návrh k vylepšení konkurenční schopnosti hotelu Jelenovská. V mé bakalářské práci v teoretické části se věnuji objasnění důležitých bodů marketingu a managementu v hoteliérství. Soustřeďuji se na význam podnikové filozofie a v praktické části prostřednictví analýzy SWOT objevuji silné a slabé stránky hotelu Jele-novská. Poté sestavuji krátkodobé a střednědobé plány hotelu. V poslední kapitole vyjme-nuji překážky a navrhnu jejich řešení.
Anotace v angličtině
Ziel der Arbeit ist die Bildung des Vorschlags zur Verbesserung der Konkurrenzfähigkeit vom Hotel Jelenovská. In meiner Arbeit verkläre ich in der Theorie die wichtigen Punkte des Marketing-Managements in der Hotellerie. Ich konzentriere mich auf die Bedeutung der Unternehmensphilosophie und in dem praktischen Teil entdecke ich die Stärken und Schwächen auf Basis der SWOT Analyse vom Hotel Jelenovská. Danach setze ich die kurzfristigen und mittelfristigen Ziele vom Hotel Jelenovská auf. Im letzten Kapitell mei-ner Arbeit nenne ich mögliche Hindernisse und schlage deren Lösungen vor.
Cílem této bakalářské práce je vytvořit návrh k vylepšení konkurenční schopnosti hotelu Jelenovská. V mé bakalářské práci v teoretické části se věnuji objasnění důležitých bodů marketingu a managementu v hoteliérství. Soustřeďuji se na význam podnikové filozofie a v praktické části prostřednictví analýzy SWOT objevuji silné a slabé stránky hotelu Jele-novská. Poté sestavuji krátkodobé a střednědobé plány hotelu. V poslední kapitole vyjme-nuji překážky a navrhnu jejich řešení.
Anotace v angličtině
Ziel der Arbeit ist die Bildung des Vorschlags zur Verbesserung der Konkurrenzfähigkeit vom Hotel Jelenovská. In meiner Arbeit verkläre ich in der Theorie die wichtigen Punkte des Marketing-Managements in der Hotellerie. Ich konzentriere mich auf die Bedeutung der Unternehmensphilosophie und in dem praktischen Teil entdecke ich die Stärken und Schwächen auf Basis der SWOT Analyse vom Hotel Jelenovská. Danach setze ich die kurzfristigen und mittelfristigen Ziele vom Hotel Jelenovská auf. Im letzten Kapitell mei-ner Arbeit nenne ich mögliche Hindernisse und schlage deren Lösungen vor.
Zpracujte literární rešerši a průzkum a na základě analýzy teoretických parametrů formulujte podstatu a zásady marketingové a konkurenční strategie hotelu.
Proveďte popis a analýzu hotelu, jeho okolí a analýzu konkurence. Stanovte marketingové cíle a plány.
Zhodnoťte dosažené výsledky získané analýzou hotelu.
Zhodnoťte využívání zvolené strategie v konkrétním hotelu a navrhněte doporučení a opatření vedení hotelu pro případné zlepšení návštěvnosti hotelu.
Zásady pro vypracování
Zpracujte literární rešerši a průzkum a na základě analýzy teoretických parametrů formulujte podstatu a zásady marketingové a konkurenční strategie hotelu.
Proveďte popis a analýzu hotelu, jeho okolí a analýzu konkurence. Stanovte marketingové cíle a plány.
Zhodnoťte dosažené výsledky získané analýzou hotelu.
Zhodnoťte využívání zvolené strategie v konkrétním hotelu a navrhněte doporučení a opatření vedení hotelu pro případné zlepšení návštěvnosti hotelu.
Seznam doporučené literatury
1. HORNER S., SWARBROOKE J., Cestovní ruch, ubytování a stravování, využití volného času. Grada Publishing. Praha 2003: ISBN 80-247-0202-9
2. HORÁKOVÁ HELENA, Strategický marketing. Grada Publishing. Praha 2003: ISBN 80-247-0447-1
3. WESTWOOD JOHN, Jak sestavit marketingový plán. Grada Publishing.Praha 1998:ISBN 80-7169-542-4
4. BUREŠ J.,FILIP V., Jednotné zásady hotelového provozu. Merkur Praha 1989: ISBN 51-603-89
5. JANEČKOVÁ L., VAŠTÍKOVÁ M. Marketing služeb. Grada Publishing. Praha 2001: ISBN 80-7169-995-0
Seznam doporučené literatury
1. HORNER S., SWARBROOKE J., Cestovní ruch, ubytování a stravování, využití volného času. Grada Publishing. Praha 2003: ISBN 80-247-0202-9
2. HORÁKOVÁ HELENA, Strategický marketing. Grada Publishing. Praha 2003: ISBN 80-247-0447-1
3. WESTWOOD JOHN, Jak sestavit marketingový plán. Grada Publishing.Praha 1998:ISBN 80-7169-542-4
4. BUREŠ J.,FILIP V., Jednotné zásady hotelového provozu. Merkur Praha 1989: ISBN 51-603-89
5. JANEČKOVÁ L., VAŠTÍKOVÁ M. Marketing služeb. Grada Publishing. Praha 2001: ISBN 80-7169-995-0