Informace o kvalifikační práci Projekt metodického manuálu marketingové komunikační strategie obuvnických firem
s využitím poznatků inovačních metod firmy Baťa
- Následující požadované údaje nejsou u této VŠKP vyplněny: Název v angličtině, Přílohy volně vložené
Hlavní téma
Projekt metodického manuálu marketingové komunikační strategie obuvnických firem s využitím poznatků inovačních metod firmy Baťa
Hlavní téma v angličtině
Project of methodological manual for a marketing communication strategy of footwear companies with the use of knowledge of innovative methods specific to Baťa company
Název dle studenta
Projekt metodického manuálu marketingové komunikační strategie obuvnických firem
s využitím poznatků inovačních metod firmy Baťa
Tato diplomová práce se zabývá problematikou marketingového komunikační strategie. Cílem práce je zmapovat a prezentovat průkopnické a inovační marke-tingové komunikační metody firmy Baťa, uplatňované po celém světě ve 30. le-tech minulého století. V návaznosti na tyto poznatky bude vytvořen metodický manuál komunikační strategie pro obuvnické firmy současnosti. Její využitelnost v současné praxi pak bude následně ohodnocena oslovenými firmami.
Práce je rozdělena do dvou částí ? teoretické a praktické. Teoretická část zpraco-vává teoretické poznatky marketingového komunikačního mixu.
Praktická část představuje firmu Baťa, mapuje a analyzuje jednotlivé prvky a ná-stroje marketingové komunikace tohoto podniku.
Na základě těchto výsledků analýzy je vytvořen projekt komunikační strategie, který je následně zhodnocen vybranými obuvnickými firmami současnosti.
Anotace v angličtině
This diploma work deals with the questions of marketing communication strate-gies. The aim is to map and present pioneer and inovative marketing communica-tion methods of the Bata company applied in the 1930?s around the world. These information will be used for creating of methodical manual of a communication strategy for today?s shoe companies.
The work is divided into the two parts ? theoretical and practical.
The first one describes theory of marketing communication strategy. The practical section analyses integrated Bata communication and promotional system. On the basis of these analyses is made a communication strategy project. Its usability will be then evaluated by some present regional companies.
Klíčová slova
Marketingová komunikace, marketingová strategie, marketingový mix, reklama, podpora prodeje, osobní prodej, public relations.
Klíčová slova v angličtině
Marketing communication, marketing strategy, marketing mix, adverti-sing, promotion, direct selling, public relations.
Rozsah průvodní práce
120 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Tato diplomová práce se zabývá problematikou marketingového komunikační strategie. Cílem práce je zmapovat a prezentovat průkopnické a inovační marke-tingové komunikační metody firmy Baťa, uplatňované po celém světě ve 30. le-tech minulého století. V návaznosti na tyto poznatky bude vytvořen metodický manuál komunikační strategie pro obuvnické firmy současnosti. Její využitelnost v současné praxi pak bude následně ohodnocena oslovenými firmami.
Práce je rozdělena do dvou částí ? teoretické a praktické. Teoretická část zpraco-vává teoretické poznatky marketingového komunikačního mixu.
Praktická část představuje firmu Baťa, mapuje a analyzuje jednotlivé prvky a ná-stroje marketingové komunikace tohoto podniku.
Na základě těchto výsledků analýzy je vytvořen projekt komunikační strategie, který je následně zhodnocen vybranými obuvnickými firmami současnosti.
Anotace v angličtině
This diploma work deals with the questions of marketing communication strate-gies. The aim is to map and present pioneer and inovative marketing communica-tion methods of the Bata company applied in the 1930?s around the world. These information will be used for creating of methodical manual of a communication strategy for today?s shoe companies.
The work is divided into the two parts ? theoretical and practical.
The first one describes theory of marketing communication strategy. The practical section analyses integrated Bata communication and promotional system. On the basis of these analyses is made a communication strategy project. Its usability will be then evaluated by some present regional companies.
Klíčová slova
Marketingová komunikace, marketingová strategie, marketingový mix, reklama, podpora prodeje, osobní prodej, public relations.
Klíčová slova v angličtině
Marketing communication, marketing strategy, marketing mix, adverti-sing, promotion, direct selling, public relations.
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Zpracujte teoretické poznatky vztahující se k marketingovému komunikačnímu mixu.
II. Praktická část
Představte firmu Baťa ve 30. letech 20. století a analyzujte její marketingový komunikační mix, zejména jeji inovační metody komunikace.
Na základě výsledků analýzy vytvořte projekt komunikační strategie pro obuvnické firmy současnosti.
Zhodnoťte silné a slabé stránky navrhovaného metodického manuálu a ověřte jeho využitelnost u vybraných obuvnických firem.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Zpracujte teoretické poznatky vztahující se k marketingovému komunikačnímu mixu.
II. Praktická část
Představte firmu Baťa ve 30. letech 20. století a analyzujte její marketingový komunikační mix, zejména jeji inovační metody komunikace.
Na základě výsledků analýzy vytvořte projekt komunikační strategie pro obuvnické firmy současnosti.
Zhodnoťte silné a slabé stránky navrhovaného metodického manuálu a ověřte jeho využitelnost u vybraných obuvnických firem.
Závěr
Seznam doporučené literatury
[1] GRIFFIN, R. E.; EBERT, R. J. Business. 1st edition. New Jersey: Prentice-Hall, Inc., 1989. 703 p. ISBN 0-13-091356-1.
[2] LEŠINGROVÁ, R. Baťova soustava řízení. 2. vyd. Uherské Hradiště: Romana Lešingrová, 2007. 152 s. ISBN 978-80-903808-4-4.
[3] RYBKA, Z. Základní zásady Baťova systému pro podnikatele a vedoucí pracovníky. 1. vyd. Praha: TOKO A/S, 1999. 91 s. ISBN 80-902411-3-1.
[4] ZELENÝ, M. Cesty k úspěchu. 1. vyd. Brno: Čintámani, 2005. 156 s. ISBN 80-239-4969-1.
Seznam doporučené literatury
[1] GRIFFIN, R. E.; EBERT, R. J. Business. 1st edition. New Jersey: Prentice-Hall, Inc., 1989. 703 p. ISBN 0-13-091356-1.
[2] LEŠINGROVÁ, R. Baťova soustava řízení. 2. vyd. Uherské Hradiště: Romana Lešingrová, 2007. 152 s. ISBN 978-80-903808-4-4.
[3] RYBKA, Z. Základní zásady Baťova systému pro podnikatele a vedoucí pracovníky. 1. vyd. Praha: TOKO A/S, 1999. 91 s. ISBN 80-902411-3-1.
[4] ZELENÝ, M. Cesty k úspěchu. 1. vyd. Brno: Čintámani, 2005. 156 s. ISBN 80-239-4969-1.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
grafy, schémata, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí DP: Ing. Romana Lešingrová, Ph.D., hodnocení 51 bodů
Otázky:
1. Jaký je hlavní praktický přínos Vaší práce?
2. Co je podle Vás hlavním přínosem Baťova příkladu pro současné obuvnické firmy, v oblasti marketingu?
Oponent DP: Ing. Radek Hartman, MBA, hodnocení 53 bodů
Otázky:
1. Jak snadno je marketingová komunikační strategie použitelná i v jiných oborech a
segmentech? Případně za jakých podmínek má tato strategie vysokou míru účinnosti a
přínosů?
2. Jak těsně je úspěch komunikačních strategií vázán na personál v marketingu? Jaké
atributy lidských zdrojů zvyšují, či snižují pravděpodobnost jejích úspěchů?
doc. Ing. František Lipták, DrSc.
Co si představujete pod pojmem inovace. Otázka zodpovězena uspokojivě.