Cílem této diplomové práce je vytvořit projekt komunikačních aktivit společnosti Spol-mont s.r.o. Diplomová práce je rozdělena na teoretickou, analytickou a projektovou část. V teoretické části je charakterizována marketingová komunikace, její nástroje, jednotlivé analýzy pro posouzení postavení firmy a její konkurenceschopnosti a také specifika trhu B2B, na kterém společnost Spolmont s.r.o. výhradně působí. Analytická část diplomové práce se zabývá představením společnosti Spolmont s.r.o., jejího marketingového mixu, analýzami vnějšího a vnitřního prostředí podniku a také popisuje současný stav komuni-kačních aktivit společnosti. Projektová část vychází z analýz získaných v předchozí části. Na základě zjištěných skutečností je sestaven marketingový komunikační plán pro období od dubna do prosince roku 2011. Komunikační plán je také podroben časové, nákladové a rizikové analýze.
Anotace v angličtině
The aim of this master thesis is to create a project of marketing communication activities of Spolmont s.r.o. company. This thesis consists of theoretical, analytical and project part. Theoretical part describes the marketing communication, its basic tools, analysis to assess the status of the company and its competitiveness as well as the specifics of B2B market, in which the company Spolmont s.r.o. exclusively operates. The analytical part of the thesis deals with the introduction of Spolmont s.r.o., its marketing mix, analysis of external and internal environment of business and also describes the current state of communication activities of the company. Project part is based on the analysis obtained in the previous section. Based on the findings is compiled marketing communication plan for the period from April to December 2011. This communication plan is also subjected to time, cost and risk analysis.
marketing communication, communication plan, B2B, communication mix tools, SWOT analysis, competition
Rozsah průvodní práce
101 s., 5 s. obr. příloh
Jazyk
CZ
Anotace
Cílem této diplomové práce je vytvořit projekt komunikačních aktivit společnosti Spol-mont s.r.o. Diplomová práce je rozdělena na teoretickou, analytickou a projektovou část. V teoretické části je charakterizována marketingová komunikace, její nástroje, jednotlivé analýzy pro posouzení postavení firmy a její konkurenceschopnosti a také specifika trhu B2B, na kterém společnost Spolmont s.r.o. výhradně působí. Analytická část diplomové práce se zabývá představením společnosti Spolmont s.r.o., jejího marketingového mixu, analýzami vnějšího a vnitřního prostředí podniku a také popisuje současný stav komuni-kačních aktivit společnosti. Projektová část vychází z analýz získaných v předchozí části. Na základě zjištěných skutečností je sestaven marketingový komunikační plán pro období od dubna do prosince roku 2011. Komunikační plán je také podroben časové, nákladové a rizikové analýze.
Anotace v angličtině
The aim of this master thesis is to create a project of marketing communication activities of Spolmont s.r.o. company. This thesis consists of theoretical, analytical and project part. Theoretical part describes the marketing communication, its basic tools, analysis to assess the status of the company and its competitiveness as well as the specifics of B2B market, in which the company Spolmont s.r.o. exclusively operates. The analytical part of the thesis deals with the introduction of Spolmont s.r.o., its marketing mix, analysis of external and internal environment of business and also describes the current state of communication activities of the company. Project part is based on the analysis obtained in the previous section. Based on the findings is compiled marketing communication plan for the period from April to December 2011. This communication plan is also subjected to time, cost and risk analysis.
marketing communication, communication plan, B2B, communication mix tools, SWOT analysis, competition
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Na základě dostupné literatury zpracujte poznatky týkající se marketingové komunikace a sestavení marketingového komunikačního plánu.
II. Praktická část
Popište a analyzujte současný stav marketingové komunikace společnosti Spolmont s.r.o.
Na základě analýzy vytvořte projekt nového komunikačního mixu.
Projekt podrobte nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Na základě dostupné literatury zpracujte poznatky týkající se marketingové komunikace a sestavení marketingového komunikačního plánu.
II. Praktická část
Popište a analyzujte současný stav marketingové komunikace společnosti Spolmont s.r.o.
Na základě analýzy vytvořte projekt nového komunikačního mixu.
Projekt podrobte nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Seznam doporučené literatury
[1] BLAŽKOVÁ, M. Marketingové řízení a plánování pro malé a střední firmy. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2007. 280 s. ISBN 978-80-247-1535-3.
[2] DE PELSMACKER, P. D.; GEUENS, M.; BERGH, J. V. Marketingová komunikace. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2003. 600 s. ISBN 80-247-0254-1.
[3] FREY, P. Marketingová komunikace: nové trendy a jejich využití. 1. vyd. Praha: Management Press, 2005. 111 s. ISBN 80-7264-129-1.
[4] KOTLER, P. Marketing Management. 12. vyd. Praha: Grada Publishing, 2007. 719 s. ISBN 80-247-0016-6.
[5] KOTLER, P.; WONG, V.; SAUNDERS, J.; ARMSTRONG, G. Moderní Marketing. 4. Evropské vydání. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2007. 1041 s. ISBN 978-80-247-1545.
Seznam doporučené literatury
[1] BLAŽKOVÁ, M. Marketingové řízení a plánování pro malé a střední firmy. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2007. 280 s. ISBN 978-80-247-1535-3.
[2] DE PELSMACKER, P. D.; GEUENS, M.; BERGH, J. V. Marketingová komunikace. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2003. 600 s. ISBN 80-247-0254-1.
[3] FREY, P. Marketingová komunikace: nové trendy a jejich využití. 1. vyd. Praha: Management Press, 2005. 111 s. ISBN 80-7264-129-1.
[4] KOTLER, P. Marketing Management. 12. vyd. Praha: Grada Publishing, 2007. 719 s. ISBN 80-247-0016-6.
[5] KOTLER, P.; WONG, V.; SAUNDERS, J.; ARMSTRONG, G. Moderní Marketing. 4. Evropské vydání. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2007. 1041 s. ISBN 978-80-247-1545.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí DP: Ing. Radomila Soukalová, hodnocení 55 bodů
Otázky:
1)Ovlivňuje krize obsah a význam marketingu ve firmách působícíh na komerčním trhu?
2)Které slabé stránky zjištěné ve SWOT analýzy jsou nejlépe a nejrychleji odstranitelné?
Oponent DP: Ing. Kristína Chudíková, hodnocení 50 bodů
Otázky:
1. Z jakého důvodu neměla společnost dosud stanovenou žádnou komunikační strategii?
2. Na straně 75 navrhuje použití reklamních předmětů jako například podložku pod myš, antistresový fotbalový míček, skládací Frisbee míček či držák na tašku. Domníváte se, že právě tyto reklamní předměty splní svůj účel? Proč jste zvolila právě tyto reklamní předměty? Napadají Vás vhodnější reklamní předměty?
3. V práci navrhujete sponzoring v oblasti sociální, napadají Vás i jiné vhodné oblasti sponzorignu?
doc. Ing. František Lipták, DrSc.
Jaké přínosy pro firmu očekáváte? Otázka byla zodpovězena zcela.
Víte co je to konkooperace? Otázka zodpovězena částečně.
doc. Ing. Miloslava Chovancová, CSc.
Co byste navrhla proto, aby pochopili i strojaři, že je marketing nutný? Otázka zodpovězena zcela.
Ing. Kamil Dobeš, Ph.D.
Kdo by se účastnil party z pohledu firmy a jaké by měli úkoly? Otázka zodpovězena uspokojivě.