Bakalářská práce byla zaměřena na stravovací návyky dětí na 1. stupni základní školy. V rámci praktické části byl proveden dotazníkový průzkum na dvou základních školách ve Valašském Meziříčí ve 3. a 4. třídách. Z průzkumu vyplynulo, že rodiče, školní stravovací zařízení ani škola samotná nerozvíjí v dostatečné míře správné stravovací návyky.
Anotace v angličtině
The bachelor thesis was focused on boarding habits of children at primary schools. Within the practical part there was questionnaire survey focused on (which covered) at two prima-ry schools in Valašské Meziříčí. Pupils of 3rd and 4th classes filled lists of questions. The research shown that parents and catering establishment of school develop their boarding habits deficiently.
Klíčová slova
výživa dětí, stravovací návyky, školní stravování, dotazníkový průzkum
Klíčová slova v angličtině
children nutrition, boarding habits, school meals, questionnaire survey
Rozsah průvodní práce
56 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Bakalářská práce byla zaměřena na stravovací návyky dětí na 1. stupni základní školy. V rámci praktické části byl proveden dotazníkový průzkum na dvou základních školách ve Valašském Meziříčí ve 3. a 4. třídách. Z průzkumu vyplynulo, že rodiče, školní stravovací zařízení ani škola samotná nerozvíjí v dostatečné míře správné stravovací návyky.
Anotace v angličtině
The bachelor thesis was focused on boarding habits of children at primary schools. Within the practical part there was questionnaire survey focused on (which covered) at two prima-ry schools in Valašské Meziříčí. Pupils of 3rd and 4th classes filled lists of questions. The research shown that parents and catering establishment of school develop their boarding habits deficiently.
Klíčová slova
výživa dětí, stravovací návyky, školní stravování, dotazníkový průzkum
Klíčová slova v angličtině
children nutrition, boarding habits, school meals, questionnaire survey
Zásady pro vypracování
I.Teoretická část
Formování stravovacích návyků
Výživové požadavky dětí
Význam školním stravování ve výživě dětí
II.Praktická část
Metodiky práce
Vyhodnocení stravovácích návyků respondentů
Výsledky a diskuze
Zásady pro vypracování
I.Teoretická část
Formování stravovacích návyků
Výživové požadavky dětí
Význam školním stravování ve výživě dětí
II.Praktická část
Metodiky práce
Vyhodnocení stravovácích návyků respondentů
Výsledky a diskuze
Seznam doporučené literatury
[1] VÍTKOVÁ, M. Kvalitní stravování jako sociální služba, Hradec Králové: Gaudeamus, 2006, 160s.
[2] HNÁTEK, J. a kol. Výživa a stravování žáků základních a středních škol, Praha: Státní pedagogické nakladatelství 1992, 320s.
[3] GREGORA, M. Výživa malých dětí, Praha: Státní nakladatelství 2004, 96s.
[4] NEVORAL, J. a kol. Výživa v dětském věku, Jinočany: H&H 2003, 396s.
Seznam doporučené literatury
[1] VÍTKOVÁ, M. Kvalitní stravování jako sociální služba, Hradec Králové: Gaudeamus, 2006, 160s.
[2] HNÁTEK, J. a kol. Výživa a stravování žáků základních a středních škol, Praha: Státní pedagogické nakladatelství 1992, 320s.
[3] GREGORA, M. Výživa malých dětí, Praha: Státní nakladatelství 2004, 96s.
[4] NEVORAL, J. a kol. Výživa v dětském věku, Jinočany: H&H 2003, 396s.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Studentka prezentovala dobře svou práci.
Otázky oponenta:
1. Co rozumíte pod pojmem malnurace?
2. Nutriční standradry - doporučení.
3. Otázka "jaké nápoje nečastěji piješ" není jednoznačně položena. Opravdu si myslíte, že chlapci ve věku 9-12 let pijí nejčastěji kakao?
prof. Kováčik se dotázal a procentické zpracování dotazníku.
doc. Rop: Jakým způsobem jste eliminovala "představivost" a "vymýšlení si" u menších dětí?
dr. Mlček: Proč myslíte, že více zeleniny konzumují děvčata?
dr. Sumczynski: Jak vysvětlíte, že jsou děti obézní?