Hlavním cílem této práce je analyzovat a zvýšit stávající spokojenost zákazníků e-shopu www.i-parapety.cz. Práce je rozdělena na tři hlavní části a to teoretickou, analytickou a projektovou. Teoretická část je zaměřena na teoretické informace týkající se analyzování a zvyšování spokojenosti zákazníka. V druhé části diplomové práce je provedena analýza a zhodnocení stávající spokojenosti zákazníků e-shopu. Ve třetí části jsou navrhnuta různá doporučení, která by měla vést ke zvýšení spokojenosti a věrnosti zákazníků.
Anotace v angličtině
The main objective of this thesis is to analyze and increase the existing customer satisfaction of the e-shop i-parapety.cz. The thesis is divided in three main parts, a theoretical one, an analytical one and a project one. The theoretical part is focused on theoretical information concerning the analyses and increase of the customer satisfaction. The existing customer satisfaction of the e-shop is analyzed and evaluated in the second part of the thesis. The third part proposes various recommendations that should lead to a higher customer satisfaction and loyalty.
Hlavním cílem této práce je analyzovat a zvýšit stávající spokojenost zákazníků e-shopu www.i-parapety.cz. Práce je rozdělena na tři hlavní části a to teoretickou, analytickou a projektovou. Teoretická část je zaměřena na teoretické informace týkající se analyzování a zvyšování spokojenosti zákazníka. V druhé části diplomové práce je provedena analýza a zhodnocení stávající spokojenosti zákazníků e-shopu. Ve třetí části jsou navrhnuta různá doporučení, která by měla vést ke zvýšení spokojenosti a věrnosti zákazníků.
Anotace v angličtině
The main objective of this thesis is to analyze and increase the existing customer satisfaction of the e-shop i-parapety.cz. The thesis is divided in three main parts, a theoretical one, an analytical one and a project one. The theoretical part is focused on theoretical information concerning the analyses and increase of the customer satisfaction. The existing customer satisfaction of the e-shop is analyzed and evaluated in the second part of the thesis. The third part proposes various recommendations that should lead to a higher customer satisfaction and loyalty.
V systematickém přehledu prezentujte základní poznatky o měření spokojenosti zákazníka.
Tyto poznatky aplikujte do oblasti internetového obchodování.
II. Praktická část
Analyzujte současný stav spokojenosti zákazníků v internetovém obchodě www.i-parapety.cz.
Na základě analýzy vytvořte projekt zvýšení spokojenosti zákazníků v internetovém obchodě www.i-parapety.cz.
Projekt podrobte nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
V systematickém přehledu prezentujte základní poznatky o měření spokojenosti zákazníka.
Tyto poznatky aplikujte do oblasti internetového obchodování.
II. Praktická část
Analyzujte současný stav spokojenosti zákazníků v internetovém obchodě www.i-parapety.cz.
Na základě analýzy vytvořte projekt zvýšení spokojenosti zákazníků v internetovém obchodě www.i-parapety.cz.
Projekt podrobte nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Seznam doporučené literatury
JANOUCH, Viktor. Internetový marketing: prosaďte se na webu a sociálních sítích. Vyd. 2. Brno: Computer press, 2006. 304 s. ISBN 978-80-251-2795-7.
KOZEL, Roman, Michal PŘÁDKA a Martina STEINOVÁ. E-marketing I. : začlenění internetu do podnikání: marketingový výzkum v prostředí internetu. Ostrava: Vysoká škola báňská - Technická univerzita, 2003. 75 s. ISBN 80-248-0350-X.
NOVÝ, Ivan a Jörg PETZOLD. (Ne)spokojený zákazník - náš cíl?!: jak získat zákazníka špičkovými službami. Praha: Grada, 2006. 160 s. ISBN 80-247-1321-7.
PLCHOTOVÁ, Jitka a David Meerman SCOTT. Nová pravidla marketingu a PR: naučte se využívat vydávání zpráv, blogy, podcasty, virální marketing a online média pro přímé oslovení zákazníků. Brno: Zoner Press, 2006. 272 s. ISBN 978-80-86815-93-0.
Seznam doporučené literatury
JANOUCH, Viktor. Internetový marketing: prosaďte se na webu a sociálních sítích. Vyd. 2. Brno: Computer press, 2006. 304 s. ISBN 978-80-251-2795-7.
KOZEL, Roman, Michal PŘÁDKA a Martina STEINOVÁ. E-marketing I. : začlenění internetu do podnikání: marketingový výzkum v prostředí internetu. Ostrava: Vysoká škola báňská - Technická univerzita, 2003. 75 s. ISBN 80-248-0350-X.
NOVÝ, Ivan a Jörg PETZOLD. (Ne)spokojený zákazník - náš cíl?!: jak získat zákazníka špičkovými službami. Praha: Grada, 2006. 160 s. ISBN 80-247-1321-7.
PLCHOTOVÁ, Jitka a David Meerman SCOTT. Nová pravidla marketingu a PR: naučte se využívat vydávání zpráv, blogy, podcasty, virální marketing a online média pro přímé oslovení zákazníků. Brno: Zoner Press, 2006. 272 s. ISBN 978-80-86815-93-0.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Ing. Michal Pilík, Ph.D. (37 b.): 1. Jako riziko projektu uvádíte Slabá důvěra majitele v navrhované změny. Jak lze tuto jeho důvěru zesílit? Ing. Josef Beneda (39 b.): 1. Domníváte se, že váš projekt, nebo jeho část, bude realizován? 2. Ve svém projektu navrhujete mimo jiné i zavedení rozesílání newsletteru. Čím chcete naplnit jeho obsah, aby plnil svůj účel? 3. Doporučujete realizovat některý návrh přednostně? Vysvětlete proč. prof. Ing. Petr Němeček, CSc.: Jak jste v projektu zapojen? doc. Ing. Vratislav Kozák, Ph.D.: Skutečně se jedná o "pokřivený trh", jak říkáte? SWOT analýza - příležitosti - návrh na rozdělení trhu?