Cílem této diplomové práce je vytvořit marketingovou strategii příspěvkových organizací Zlínského kraje v oblasti kultury na střednědobé období.
První část diplomové práce obsahuje teoretické poznatky z oblasti marketingové strategie, marketingu sluţeb, marketingu neziskového sektoru a obecnou charakteristiku příspěvko-vých organizací.
Praktická část je zaměřena na charakteristiku jednotlivých příspěvkových organizací Zlín-ského kraje v oblasti kultury a na analýzu jejich stávajících marketingových činností, je-jímţ výsledkem je SWOT analýza.
Projektová část formuluje vize rozvoje marketingové strategie příspěvkových organizací na střednědobé období (3 ? 5 let).
Anotace v angličtině
The aim of this thesis is to develop marketing strategy governmental organizations of the Zlín Region in the field of culture in the medium term.
The first part of this thesis includes theoretical knowledge of marketing strategy, marketing services, marketing, non-profit sector and the general characteristics of governmental or-ganizations.
The practical part focuses on the characteristics of governmental organizations of the Zlín Region in the field of culture and the analysis of their existing marketing activities, resul-ting in a SWOT analysis.
The project sets out vision for the development of marketing strategy funded organizations in the medium term (3-5 years).
marketing strategy, marketing of services, allowance organization, the SWOT analysis, vision
Rozsah průvodní práce
99 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Cílem této diplomové práce je vytvořit marketingovou strategii příspěvkových organizací Zlínského kraje v oblasti kultury na střednědobé období.
První část diplomové práce obsahuje teoretické poznatky z oblasti marketingové strategie, marketingu sluţeb, marketingu neziskového sektoru a obecnou charakteristiku příspěvko-vých organizací.
Praktická část je zaměřena na charakteristiku jednotlivých příspěvkových organizací Zlín-ského kraje v oblasti kultury a na analýzu jejich stávajících marketingových činností, je-jímţ výsledkem je SWOT analýza.
Projektová část formuluje vize rozvoje marketingové strategie příspěvkových organizací na střednědobé období (3 ? 5 let).
Anotace v angličtině
The aim of this thesis is to develop marketing strategy governmental organizations of the Zlín Region in the field of culture in the medium term.
The first part of this thesis includes theoretical knowledge of marketing strategy, marketing services, marketing, non-profit sector and the general characteristics of governmental or-ganizations.
The practical part focuses on the characteristics of governmental organizations of the Zlín Region in the field of culture and the analysis of their existing marketing activities, resul-ting in a SWOT analysis.
The project sets out vision for the development of marketing strategy funded organizations in the medium term (3-5 years).
marketing strategy, marketing of services, allowance organization, the SWOT analysis, vision
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Proveďte literární průzkum v oblasti marketingové strategie.
II. Praktická část
Charakterizujte současnou marketingovou strategii příspěvkových organizací Zlínského kraje.
S využitím vhodných metodických postupů proveďte analýzu návštěvnosti kulturních zařízení.
Výsledky analýzy zhodnoťte a navrhněte doporučení pro zlepšení marketingové strategie příspěvkových organizací Zlínského kraje v oblasti kultury.
Zpracujte projekt marketingové strategie příspěvkových organizací Zlínského kraje v oblasti kultury na střednědobé období.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Proveďte literární průzkum v oblasti marketingové strategie.
II. Praktická část
Charakterizujte současnou marketingovou strategii příspěvkových organizací Zlínského kraje.
S využitím vhodných metodických postupů proveďte analýzu návštěvnosti kulturních zařízení.
Výsledky analýzy zhodnoťte a navrhněte doporučení pro zlepšení marketingové strategie příspěvkových organizací Zlínského kraje v oblasti kultury.
Zpracujte projekt marketingové strategie příspěvkových organizací Zlínského kraje v oblasti kultury na střednědobé období.
Závěr
Seznam doporučené literatury
[1] JANOUCH, V. Internetový marketing: prosaďte se na webu a sociálních sítích. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2010. 304 s.ISBN 978-80-251-2795-7.
[2] PAVLŮ, D. Marketingové komunikace a firemní strategie. 1. vyd. Zlín: Univerzita Tomáše Bati, 2004. 130 s. ISBN 80-7318-178-9.
[3] PŘIKRYLOVÁ J. Moderní marketingová komunikace.1. vyd. Praha: Grada, 2010. 303 s. ISBN 978-80-247-3622-8.
[4] TOMEK, J. Marketingová strategie podniku. 1. vyd. Praha: Management Press, 1992. 179 s. ISBN 80-8560-303-9.
[5] VYSEKALOVÁ, J. Reklama: jak dělat reklamu. 3. vyd. Praha: Grada, 2010. 208 s. ISBN 978-80-247-3492-7.
Seznam doporučené literatury
[1] JANOUCH, V. Internetový marketing: prosaďte se na webu a sociálních sítích. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2010. 304 s.ISBN 978-80-251-2795-7.
[2] PAVLŮ, D. Marketingové komunikace a firemní strategie. 1. vyd. Zlín: Univerzita Tomáše Bati, 2004. 130 s. ISBN 80-7318-178-9.
[3] PŘIKRYLOVÁ J. Moderní marketingová komunikace.1. vyd. Praha: Grada, 2010. 303 s. ISBN 978-80-247-3622-8.
[4] TOMEK, J. Marketingová strategie podniku. 1. vyd. Praha: Management Press, 1992. 179 s. ISBN 80-8560-303-9.
[5] VYSEKALOVÁ, J. Reklama: jak dělat reklamu. 3. vyd. Praha: Grada, 2010. 208 s. ISBN 978-80-247-3492-7.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí DP: doc. Ing. Josef Kacr CSc., hodnocení 49
Otázky:
1. 1. Na str. 116 ve stati 3.1.2 Příspěvkové organizace uvádíte, že "Výše příspěvku na prtovoz ? má vliv na to, zda organizace odměňuje své zaměstnance platem, nebo mzdou." Jaký rozdíl mezi platem a mzdou?
2. Ve stati 5.4.1 jsou uvedeny "Kroky vedoucí k naplnění jednotlivých priorit". U Priority I činí předpokládané náklady Kč 800 000 000. Proč nejsou tyto náklady rozpočtovány u priorit II až VI?
Oponent DP: Ing. Oldřich Frydrych, hodnocení 58 bodů
Otázky:
1. Které cíle/aktivity považujete za nejsnáze proveditelné z pohledu (i.) termínu realizace (ii.) finanční náročnosti?
2.Které z nich považujete za nejefektivnější z pohledu (i.) finančního efektu pro hospodaření organizace/organizací (ii.) podpory středně a dlouhodobé návštěvnosti (iii.) image organizace a povědomí občanů o ní při výběru, kterou z nich navštíví?
3.U kterých doporučení předpokládáte stabilní/dlouhodobý dopad a trvání co do povědomí u občanů (zákazníků)?
4.Porovnejte vaše doporučení z pohledu uvedených tří hledisek.
5.Které z cílů považujete na nejobtížnější co do realizace organizacemi a z jakých důvodů?
doc. Ing. František Lipták, DrSc.
Jaký je cíl, co mají udělat a co mají dát instituce? Otázka zodpovězena uspokojivě.
Ing. Pavel Říha
Ono do dnes není zřízeno marketingové oddělení? Otázka zodpovězena uspokojivě.
Zjišťovala jste stav v jiných krajích? Otázka zodpovězena uspokojivě.