Diplomová práce se zabývá návrhem pro zlepšení marketingové komunikace ve společnosti ELPREMO, spol. s.r.o. Cílem této práce je zvýšení povědomí o firmě, získání nových zákazníků na spotřebitelském trhu a pokrok ve spokojenosti stávajících zákazníků. V teoretické části je všeobecně charakterizována problematika marketingové komunikace a jejích nástrojů. Také je v této části popsán teoretický základ marketingového výzkumu a nástroje používaných analýz. Praktická část je zaměřena na stručnou charakteristiku spo-lečnosti, její současný vývoj a aktuální marketingová komunikace. Je zde provedena SWOT analýza a průzkum pomocí dotazníkového šetření. V projektové části jsou doporučeny jednotlivé prostředky marketingové komunikace na zvýšení prodeje, spokojenosti stávajících zákazníků a utvrzování dodavatelsko-odběratelských vztahů. V závěru je pro-jekt podroben nákladové, časové a rizikové analýze.
Anotace v angličtině
This thesis deals with the project for improvement of marketing communication in company ELPREMO, spol. s.r.o. The aim of this work is improvement of knowledge about this company, getting new customers in the consumer market and progress in the satisfaction of existing customers. In the theoretical part is global characteristic of problems of marketing communication and its tools. In this part is written theoretical base of marketing research and used instruments of analysis. The practical part focuses on brief characteristic of company, its current development and actual marketing communication. Here is done SWOT analysis and research by questionnaire. Various means of marketing communication are recommended in part of project to increase of sales, satisfaction of existing customers and confirmation of the supplier-customer relations. At the end, the project is focused on cost, time and risk analysis.
Klíčová slova
Marketingová komunikace, marketingový komunikační mix, reklama, public relations, SWOT analýza.
Klíčová slova v angličtině
Marketing communications, marketing, marketing communication mix, advertisement, public relations, SWOT analysis.
Rozsah průvodní práce
90 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Diplomová práce se zabývá návrhem pro zlepšení marketingové komunikace ve společnosti ELPREMO, spol. s.r.o. Cílem této práce je zvýšení povědomí o firmě, získání nových zákazníků na spotřebitelském trhu a pokrok ve spokojenosti stávajících zákazníků. V teoretické části je všeobecně charakterizována problematika marketingové komunikace a jejích nástrojů. Také je v této části popsán teoretický základ marketingového výzkumu a nástroje používaných analýz. Praktická část je zaměřena na stručnou charakteristiku spo-lečnosti, její současný vývoj a aktuální marketingová komunikace. Je zde provedena SWOT analýza a průzkum pomocí dotazníkového šetření. V projektové části jsou doporučeny jednotlivé prostředky marketingové komunikace na zvýšení prodeje, spokojenosti stávajících zákazníků a utvrzování dodavatelsko-odběratelských vztahů. V závěru je pro-jekt podroben nákladové, časové a rizikové analýze.
Anotace v angličtině
This thesis deals with the project for improvement of marketing communication in company ELPREMO, spol. s.r.o. The aim of this work is improvement of knowledge about this company, getting new customers in the consumer market and progress in the satisfaction of existing customers. In the theoretical part is global characteristic of problems of marketing communication and its tools. In this part is written theoretical base of marketing research and used instruments of analysis. The practical part focuses on brief characteristic of company, its current development and actual marketing communication. Here is done SWOT analysis and research by questionnaire. Various means of marketing communication are recommended in part of project to increase of sales, satisfaction of existing customers and confirmation of the supplier-customer relations. At the end, the project is focused on cost, time and risk analysis.
Klíčová slova
Marketingová komunikace, marketingový komunikační mix, reklama, public relations, SWOT analýza.
Klíčová slova v angličtině
Marketing communications, marketing, marketing communication mix, advertisement, public relations, SWOT analysis.
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Zpracujte teoretické poznatky získané z dostupných literárních zdrojů týkajících se marketingové komunikace.
II. Praktická část
Analyzujte současný stav marketingové komunikace ve společnosti ELPREMO, spol. s. r. o.
Na základě výsledků analýz vypracujte projekt pro zlepšení marketingové komunikace v dané společnosti.
Projekt podrobte nákladové, časové a rizikové analýze.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Zpracujte teoretické poznatky získané z dostupných literárních zdrojů týkajících se marketingové komunikace.
II. Praktická část
Analyzujte současný stav marketingové komunikace ve společnosti ELPREMO, spol. s. r. o.
Na základě výsledků analýz vypracujte projekt pro zlepšení marketingové komunikace v dané společnosti.
Projekt podrobte nákladové, časové a rizikové analýze.
Závěr
Seznam doporučené literatury
[1] BLYTHE, J. Essentials of Marketing Comunications. 2 nd edition Harlow: Pearson Education Limited, 2003. 267 p. ISBN 0-273-65858-1.
[2] CLOW, K. E.; BAACK, D. Reklama, propagace a marketingová komunikace. 1. vyd. Brno: Computer Presss, 2008. 484 s. ISBN 978-80-251-1769-9.
[3] DE PELSMACKER, P.; GEUENS, M.; VAN DEN BERGH, J. Marketingová komunikace. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2003. 600 s. ISBN 80-247-0254-1.
[4] FREY, P. Marketingová komunikace: to nejlepší z nových trendů. 2. rozš. vyd. Praha: Management Press, 2008. 195 s. ISBN 978-80-7261-160-7.
[5] KOTLER, P., KELLER, K. L. Marketing management. Praha: Grada Publishing, 2007. 788 s. ISBN 978-80-247-1359-5.
Seznam doporučené literatury
[1] BLYTHE, J. Essentials of Marketing Comunications. 2 nd edition Harlow: Pearson Education Limited, 2003. 267 p. ISBN 0-273-65858-1.
[2] CLOW, K. E.; BAACK, D. Reklama, propagace a marketingová komunikace. 1. vyd. Brno: Computer Presss, 2008. 484 s. ISBN 978-80-251-1769-9.
[3] DE PELSMACKER, P.; GEUENS, M.; VAN DEN BERGH, J. Marketingová komunikace. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2003. 600 s. ISBN 80-247-0254-1.
[4] FREY, P. Marketingová komunikace: to nejlepší z nových trendů. 2. rozš. vyd. Praha: Management Press, 2008. 195 s. ISBN 978-80-7261-160-7.
[5] KOTLER, P., KELLER, K. L. Marketing management. Praha: Grada Publishing, 2007. 788 s. ISBN 978-80-247-1359-5.
Přílohy volně vložené
1 CD ROM
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí DP: Ing. Radoslav Štefánek. Hodnocení: 35 bodů. Otázky:
1. V poslednej časti práce predstavujete niekoľko návrhov, ktoré by mali zlepšiť súčasnú úroveň marketingovej komunikácie spoločnosti. Z praktického (finančného) hľadiska nebude pravdepodobne možné, aby boli všetky návrhy uvedené do praxe. (odpověděla uspokojivě)
2. Ktoré dva návrhy pokladáte za prioritné a prečo? (odpověděla uspokojivě)
3. Aké sú zásadné riziká spojené s realizáciou týchto návrhov a akými opatreniami zabránite ich vzniku, prípadne znížite úroveň potenciálneho dopadu? (odpověděla uspokojivě)
Oponent DP: Ing. Milada Běhůnková. Hodnocení: 45 bodů. Otázky:
1. Chystá se firma realizovaýt celý navrhnutý projekt? Jak hodnotí jednotlivá doporučení? (odpověděla zcela)
2. Navrhovaný projekt může být omezen nedostatkem finančních prostředků. Které návrhy by diplomantka doporučila reali
zovat v případě, že rozpočet na kampaň by byl poloviční? (odpověděla zcela)