Bakalářská práce se zabývá analýzou marketingové komunikace v sektoru školství Zlínského kraje. Po provedení situační analýzy školství Zlínského kraje se věnuje analýze komunikace škol a školských zařízení ve vztahu s jejich zřizovateli ve Zlínském kraji s porovnáním s celorepublikovými průměry. Dále se věnuje analýze nástrojů komunikace, která přispěje k přiblížení problematiky komunikace v sektoru školství Zlínského kraje. Na závěr jsou navržena opatření, která by vedla k dokonalejší komunikační strategii v sektoru školství Zlínského kraje.
Anotace v angličtině
The bachelor thesis is inquired into analysis of marketing communication in sektor of educationaly system the Zlínský region. After accomplishment of situation analysis of educationaly system the Zlínský region, the bachelor thesis is dedicated into analysis of school communication and school organizations in relation whit their leaders in the Zlínský region within comparison with whole republic average. Further on bachelor thesis is dedicated into analysis of communication methods, which contribute to bring near problems of communication in sector of educationaly system the Zlínský region. In the end arrangements are suggested, which would conduct to better communication strategy in sector of educationaly the Zlínský region.
Klíčová slova
marketingový mix, komunikační mix, propagace, komunikace
Klíčová slova v angličtině
Marketing mix, Communication mix, Propagation, Communication
Rozsah průvodní práce
70 s., 25 s. příloh
Jazyk
CZ
Anotace
Bakalářská práce se zabývá analýzou marketingové komunikace v sektoru školství Zlínského kraje. Po provedení situační analýzy školství Zlínského kraje se věnuje analýze komunikace škol a školských zařízení ve vztahu s jejich zřizovateli ve Zlínském kraji s porovnáním s celorepublikovými průměry. Dále se věnuje analýze nástrojů komunikace, která přispěje k přiblížení problematiky komunikace v sektoru školství Zlínského kraje. Na závěr jsou navržena opatření, která by vedla k dokonalejší komunikační strategii v sektoru školství Zlínského kraje.
Anotace v angličtině
The bachelor thesis is inquired into analysis of marketing communication in sektor of educationaly system the Zlínský region. After accomplishment of situation analysis of educationaly system the Zlínský region, the bachelor thesis is dedicated into analysis of school communication and school organizations in relation whit their leaders in the Zlínský region within comparison with whole republic average. Further on bachelor thesis is dedicated into analysis of communication methods, which contribute to bring near problems of communication in sector of educationaly system the Zlínský region. In the end arrangements are suggested, which would conduct to better communication strategy in sector of educationaly the Zlínský region.
Klíčová slova
marketingový mix, komunikační mix, propagace, komunikace
Klíčová slova v angličtině
Marketing mix, Communication mix, Propagation, Communication
Zásady pro vypracování
Vypracujte literární rešerši zaměřenou na problematiku marketingové komunikace.
Proveďte situační analýzu v sektoru školství Zlínského kraje.
Analyzujte komunikaci v sektoru školství Zlínského kraje.
Navrhněte dokonalejší komunikační strategii v sektoru školství Zlínského kraje.
Zásady pro vypracování
Vypracujte literární rešerši zaměřenou na problematiku marketingové komunikace.
Proveďte situační analýzu v sektoru školství Zlínského kraje.
Analyzujte komunikaci v sektoru školství Zlínského kraje.
Navrhněte dokonalejší komunikační strategii v sektoru školství Zlínského kraje.
Seznam doporučené literatury
1. SVĚTLÍK, Jaroslav. Marketing školy. 1. vyd. Zlín : EKKA, 1996. 384 s. ISBN 80-902200-8-8.
2. JANEČKOVÁ, L.; VAŠTÍKOVÁ, M. Marketing služeb. 1. vyd. Praha : Grada Publishing, 2001. 180 s. ISBN 80-7169-995-0.
3. SMITH, Paul. Moderní marketing. 1. vyd. Praha : Computer Press, 2000. 518 s. ISBN 80-7226-252-1.
4. BLAŽKOVÁ, Martina. Jak využít internet v marketingu, Krok za krokem k vyšší konkurenceschopnosti. 1. vyd. Praha : Grada Publishing, 2005. 156 s. ISBN 80-247-1095-1.
5. FORET, Miroslav. Marketingová komunikace. 1. vyd. Brno : Computer Press, 2003. 275 s. ISBN 80-7226-811-2.
Seznam doporučené literatury
1. SVĚTLÍK, Jaroslav. Marketing školy. 1. vyd. Zlín : EKKA, 1996. 384 s. ISBN 80-902200-8-8.
2. JANEČKOVÁ, L.; VAŠTÍKOVÁ, M. Marketing služeb. 1. vyd. Praha : Grada Publishing, 2001. 180 s. ISBN 80-7169-995-0.
3. SMITH, Paul. Moderní marketing. 1. vyd. Praha : Computer Press, 2000. 518 s. ISBN 80-7226-252-1.
4. BLAŽKOVÁ, Martina. Jak využít internet v marketingu, Krok za krokem k vyšší konkurenceschopnosti. 1. vyd. Praha : Grada Publishing, 2005. 156 s. ISBN 80-247-1095-1.
5. FORET, Miroslav. Marketingová komunikace. 1. vyd. Brno : Computer Press, 2003. 275 s. ISBN 80-7226-811-2.