Bakalářská práce Franchisingový systém BARUM popisuje a analyzuje distribuční
a prodejní kanál nazývaný franchising. Jedná se o moderní formu podnikání, která se už dlouhou dobu osvědčuje ve vyspělých státech světa. Účelem franchisingu je využít výhod spojených s vlastnictvím malého podniku s výhodami podnikání ve velkém. V teoretické části je proveden rozbor literárních poznatků. Druhá část, praktická, se zabývá analýzou Franchisingového systému BARUM, jeho silnými a slabými stránkami, výhodami
a nevýhodami pro firmu Barum Continental a jeho obchodní partnery.
Anotace v angličtině
Bachelor work Franchising system BARUM describes and analyses distribution and sales channel called Franchisng. Franchising is a modern form of business approach which has been used in many countries world wide. The main goal is to exploit advantages of an ownership of small enterprise with the advantages of partnership with large corporations.
I analysed literal information in the theoretical part of my work. The second part, the practical one, tries to get detailed picture of Franchising system BARUM with focus
on strengths and weaknesses, advantages and disadvantages for Barum Continental and their business partners.
Bakalářská práce Franchisingový systém BARUM popisuje a analyzuje distribuční
a prodejní kanál nazývaný franchising. Jedná se o moderní formu podnikání, která se už dlouhou dobu osvědčuje ve vyspělých státech světa. Účelem franchisingu je využít výhod spojených s vlastnictvím malého podniku s výhodami podnikání ve velkém. V teoretické části je proveden rozbor literárních poznatků. Druhá část, praktická, se zabývá analýzou Franchisingového systému BARUM, jeho silnými a slabými stránkami, výhodami
a nevýhodami pro firmu Barum Continental a jeho obchodní partnery.
Anotace v angličtině
Bachelor work Franchising system BARUM describes and analyses distribution and sales channel called Franchisng. Franchising is a modern form of business approach which has been used in many countries world wide. The main goal is to exploit advantages of an ownership of small enterprise with the advantages of partnership with large corporations.
I analysed literal information in the theoretical part of my work. The second part, the practical one, tries to get detailed picture of Franchising system BARUM with focus
on strengths and weaknesses, advantages and disadvantages for Barum Continental and their business partners.
Proveďte literární průzkum, analyzujte teoretická východiska a formulujte rozsah a oblasti využití franchisingu v podniku Barum Continental spol. s r.o.
Analyzujte současný stav využívání franchisingu jako programu motivace a udržení obchodních partnerů ve firmě Barum Continental spol. s r.o.
Zhodnoťte přednosti a nedostatky franchisingového systému ve firmě Barum Continental spol. s r.o.
Navrhněte na základě výsledků předchozí analýzy způsoby zkvalitnění franchisingového programu a možnosti využití nových poznatků v dané oblasti.
Zásady pro vypracování
Proveďte literární průzkum, analyzujte teoretická východiska a formulujte rozsah a oblasti využití franchisingu v podniku Barum Continental spol. s r.o.
Analyzujte současný stav využívání franchisingu jako programu motivace a udržení obchodních partnerů ve firmě Barum Continental spol. s r.o.
Zhodnoťte přednosti a nedostatky franchisingového systému ve firmě Barum Continental spol. s r.o.
Navrhněte na základě výsledků předchozí analýzy způsoby zkvalitnění franchisingového programu a možnosti využití nových poznatků v dané oblasti.
Seznam doporučené literatury
1.Česká asociace franchisingu. Franchising Česká republika 2003. Praha. 2004. ISBN 80-239-2637-3.
2.JAKUBÍKOVÁ, D. Franchising. Plzeň: Západočeská univerzita, 1997. ISBN 80-7082-339-9.
3.MENDELSOHN, M. Franchising, moderní forma prodeje. Praha: Management Press, 1994. ISBN 80-85603-54-3.
4.ŘEZNÍČKOVÁ, M. Franchising. Podnikání pod cizím jménem. Praha: C.H. Beck, 1999. ISBN 80-7179-259-8.
5.ŘEZNÍČKOVÁ, M. Franchising. Podnikání pod cizím jménem, II. Praha: C.H. Beck, 2004. ISBN 80-7179-894-4.
Seznam doporučené literatury
1.Česká asociace franchisingu. Franchising Česká republika 2003. Praha. 2004. ISBN 80-239-2637-3.
2.JAKUBÍKOVÁ, D. Franchising. Plzeň: Západočeská univerzita, 1997. ISBN 80-7082-339-9.
3.MENDELSOHN, M. Franchising, moderní forma prodeje. Praha: Management Press, 1994. ISBN 80-85603-54-3.
4.ŘEZNÍČKOVÁ, M. Franchising. Podnikání pod cizím jménem. Praha: C.H. Beck, 1999. ISBN 80-7179-259-8.
5.ŘEZNÍČKOVÁ, M. Franchising. Podnikání pod cizím jménem, II. Praha: C.H. Beck, 2004. ISBN 80-7179-894-4.