Cílem mé diplomové práce je vypracovat projekt zlepšení online marketingové ko-munikace společnosti Fatra, a.s. pro ruský trh. Tato práce se zaměřuje na fenomén dnešní doby, internet a jeho využití v marketingové komunikaci
Diplomová práce je rozdělena na dvě části, na teoretickou a praktickou část. Teore-tická část využívá literárních zdrojů k popsání daného tématu. V úvodu praktické části je zpracována analýza současného stavu online marketingové komunikace společnosti na ruském trhu. Pokračováním praktické části je projekt na základě poznatků provedené ana-lýzy. Na konci projektu se nacházejí další doporučení a možnosti zlepšení online marketingové komunikace v budoucnu.
Anotace v angličtině
The aim of my Master thesis is to develop a project to improve online marketing communication of Fatra, join-stock company for the Russian market. The thesis focuses on the phenomenon of our time internet and its usage in marketing communication.
This Master thesis is divided into two parts, theoretical and practical. Theoretical part uses literary sources to describe the topic. At the beginning of the practical part is processed the analysis of the current situation of online marketing communication of the company on the Russian market. Continuing the practical part of the project is based on findings by the analysis. In the end of the project, there are other options and recommenda-tions to improve online marketing communication in the future.
Klíčová slova
Marketing, marketingová komunikace, online marketing, ruský trh, marketingový mix, komunikační mix, mezinárodní marketing, SEO
Klíčová slova v angličtině
Marketing, marketing communication, online marketing, Russian market, marketing mix, communication mix, international marketing, SEO
Rozsah průvodní práce
90 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Cílem mé diplomové práce je vypracovat projekt zlepšení online marketingové ko-munikace společnosti Fatra, a.s. pro ruský trh. Tato práce se zaměřuje na fenomén dnešní doby, internet a jeho využití v marketingové komunikaci
Diplomová práce je rozdělena na dvě části, na teoretickou a praktickou část. Teore-tická část využívá literárních zdrojů k popsání daného tématu. V úvodu praktické části je zpracována analýza současného stavu online marketingové komunikace společnosti na ruském trhu. Pokračováním praktické části je projekt na základě poznatků provedené ana-lýzy. Na konci projektu se nacházejí další doporučení a možnosti zlepšení online marketingové komunikace v budoucnu.
Anotace v angličtině
The aim of my Master thesis is to develop a project to improve online marketing communication of Fatra, join-stock company for the Russian market. The thesis focuses on the phenomenon of our time internet and its usage in marketing communication.
This Master thesis is divided into two parts, theoretical and practical. Theoretical part uses literary sources to describe the topic. At the beginning of the practical part is processed the analysis of the current situation of online marketing communication of the company on the Russian market. Continuing the practical part of the project is based on findings by the analysis. In the end of the project, there are other options and recommenda-tions to improve online marketing communication in the future.
Klíčová slova
Marketing, marketingová komunikace, online marketing, ruský trh, marketingový mix, komunikační mix, mezinárodní marketing, SEO
Klíčová slova v angličtině
Marketing, marketing communication, online marketing, Russian market, marketing mix, communication mix, international marketing, SEO
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Na základě dostupné odborné literatury zpracujte literární rešerši pro oblast daného tématu.
II. Praktická část
Vypracujte analýzu současného stavu online marketingové komunikace společnosti Fatra, a.s. na ruském trhu.
Na základě provedené analýzy vypracujte projekt nové koncepce online marketingové komunikace pro ruský trh.
Vyhodnoťte přínosy a rizika spojená s implementací projektu.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Na základě dostupné odborné literatury zpracujte literární rešerši pro oblast daného tématu.
II. Praktická část
Vypracujte analýzu současného stavu online marketingové komunikace společnosti Fatra, a.s. na ruském trhu.
Na základě provedené analýzy vypracujte projekt nové koncepce online marketingové komunikace pro ruský trh.
Vyhodnoťte přínosy a rizika spojená s implementací projektu.
Závěr
Seznam doporučené literatury
[1] BECK, A. Google AdWords, 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2009. 232 s. ISBN 978-80-247-2898-8.
[2] BLAŽKOVÁ, M. Jak využívat internet v marketingu. 1. vyd. Praha: Grada, 2005. 156 s. ISBN 80-247-1095-1.
[3] FORET, M. Marketingová komunikace. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2003. 275 s. ISBN 80-7226-811-2.
[4] KOTLER, P. Moderní marketing: 4. evropské vydání. Praha: Grada Publishing, 2007. 1041 s. ISBN 978-80-247-1545-2.
[5] ROSENAU, M. D. Řízení projektů. 3. vyd. Brno: Computer Press, 2007. 360 s. ISBN-978-80-251-1506-0.
Seznam doporučené literatury
[1] BECK, A. Google AdWords, 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2009. 232 s. ISBN 978-80-247-2898-8.
[2] BLAŽKOVÁ, M. Jak využívat internet v marketingu. 1. vyd. Praha: Grada, 2005. 156 s. ISBN 80-247-1095-1.
[3] FORET, M. Marketingová komunikace. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2003. 275 s. ISBN 80-7226-811-2.
[4] KOTLER, P. Moderní marketing: 4. evropské vydání. Praha: Grada Publishing, 2007. 1041 s. ISBN 978-80-247-1545-2.
[5] ROSENAU, M. D. Řízení projektů. 3. vyd. Brno: Computer Press, 2007. 360 s. ISBN-978-80-251-1506-0.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Počet bodů od vedoucího práce: 47
Počet bodů od oponenta práce: 52
Otázka od vedoucího práce:
Napadá Vás ještě další projekty či inovace, kterými by podnik měl v budoucnu navázat na Váš projekt? Hodnocení: zcela odpovězeno
Otázka od oponenta práce:
Napadají vás ještě další (v této práci nezmíněné) možnosti reklamy v Rusku? Hodnocení: zcela odpovězeno
Otázky komise
Ph.D. Rosman: Jaké jsou specifika ruského trhu. Zrealizoval jste nějakou část projektu ve společnosti? Jak probíhal vývoj vašeho projektu? Konzultoval jste jej se společností?
Hodnocení: zcela odpovězeno
prof. Buřita: Jak jste zpracovával analýzu klíčových slov?
Hodnocení: zcela odpovězeno