Dobré řízení vztahů se zákazníky patří mezi jeden z hlavních úkolů každé obchodní firmy, která chce přežít na globálním trhu. Výběrem, zavedením a následným používáním vhodného systému pro podporu řízení ztahů se zákzaníky se zabývá mnoho firem na celém světě.
Tato práce pojednává o zavádění systému CRM u společnosti Grundfos s.r.o.
Anotace v angličtině
A good customer relationship management belongs to the main task of each sales company, which would like survive on the global market. A lot of companies around the world are concerning with selection, implementation and using of a suitable system of customer relationship management.
This work deals with implementation of the CRM system by the company Grundfos s.r.o.
Klíčová slova
řízení vztahů se zákazníky, CRM
Klíčová slova v angličtině
customer relationship management, CRM
Rozsah průvodní práce
61 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Dobré řízení vztahů se zákazníky patří mezi jeden z hlavních úkolů každé obchodní firmy, která chce přežít na globálním trhu. Výběrem, zavedením a následným používáním vhodného systému pro podporu řízení ztahů se zákzaníky se zabývá mnoho firem na celém světě.
Tato práce pojednává o zavádění systému CRM u společnosti Grundfos s.r.o.
Anotace v angličtině
A good customer relationship management belongs to the main task of each sales company, which would like survive on the global market. A lot of companies around the world are concerning with selection, implementation and using of a suitable system of customer relationship management.
This work deals with implementation of the CRM system by the company Grundfos s.r.o.
Klíčová slova
řízení vztahů se zákazníky, CRM
Klíčová slova v angličtině
customer relationship management, CRM
Zásady pro vypracování
Proveďte průzkum literárních pramenů a zpracujte teoretické a metodické poznatky týkající se implementace systému CRM.
Popište stav implementace systému CRM u společnosti Grundfos s.r.o.
Zhodnoťte přednosti a nedostatky (včetně jejich příčin) implementace daného systému.
Navrhněte zdokonalení současného stavu s ohledem na potřeby společnosti Grundfos s.r.o.
Zásady pro vypracování
Proveďte průzkum literárních pramenů a zpracujte teoretické a metodické poznatky týkající se implementace systému CRM.
Popište stav implementace systému CRM u společnosti Grundfos s.r.o.
Zhodnoťte přednosti a nedostatky (včetně jejich příčin) implementace daného systému.
Navrhněte zdokonalení současného stavu s ohledem na potřeby společnosti Grundfos s.r.o.
Seznam doporučené literatury
1. DON TAPSCOT: Digitální ekonomika (naděje a hrozby věku informační společnosti), Computer Press, Brno, 1999
2. BUREŠ, I., ŘEHULKA, P. 10 zlatých pravidel péče o zákazníka aneb CRM v digitálním věku. Praha: ManagementPress, 2001. ISBN 80-7261-056-2
3. HORÁKOVÁ, I.. Marketing v současné světové praxi. Praha: Grada Publishing s.r.o. ISBN 80-85424-83-5
4. JANEČKOVÁ, L., VAŠTÍKOVÁ, M. Marketing služeb. 1. vydání. Praha: Grada Publishing, 2001. ISBN 80-7569-995-0
5. KOTLER, P. Marketing Management. 9. vydání Praha: Grada Publishing s.r.o, ISBN 80-7169-600-
Seznam doporučené literatury
1. DON TAPSCOT: Digitální ekonomika (naděje a hrozby věku informační společnosti), Computer Press, Brno, 1999
2. BUREŠ, I., ŘEHULKA, P. 10 zlatých pravidel péče o zákazníka aneb CRM v digitálním věku. Praha: ManagementPress, 2001. ISBN 80-7261-056-2
3. HORÁKOVÁ, I.. Marketing v současné světové praxi. Praha: Grada Publishing s.r.o. ISBN 80-85424-83-5
4. JANEČKOVÁ, L., VAŠTÍKOVÁ, M. Marketing služeb. 1. vydání. Praha: Grada Publishing, 2001. ISBN 80-7569-995-0
5. KOTLER, P. Marketing Management. 9. vydání Praha: Grada Publishing s.r.o, ISBN 80-7169-600-