Cílem této diplomové práce je zpracovat projekt dalšího rozvoje firmy Fenix Club Vsetín. Teoretická část se zaměřuje na témata analýzy konkurence, strategie na podnikové úrovni a marketingového výzkumu. Praktická část obsahuje SWOT analýzu firmy Fenix Club Vsetín, analýzu konkurence a SWOT analýzy největších konkurentů firmy. Součástí prak-tické části je také dotazníkové šetření zaměřené na spokojenost a přání zákazníků. V závěru praktické části je vypracován projekt dalšího rozvoje firmy, který je podroben časové, nákladové a rizikové analýze.
Anotace v angličtině
The aim of this Master´s thesis is to prepare a project for further development Fenix Club Vsetín. The theoretical part focuses on the analysis of competition issues, corporate-level strategy and marketing research. The practical part includes a SWOT analysis Fenix Club Vsetin, competitive analysis and SWOT analysis of the company's largest competitors. The practical part is a survey focused on satisfaction and customers needs. In conclusion, the practical part of the project is developed further development of the company, which is the subject of time, cost and risk analysis.
Cílem této diplomové práce je zpracovat projekt dalšího rozvoje firmy Fenix Club Vsetín. Teoretická část se zaměřuje na témata analýzy konkurence, strategie na podnikové úrovni a marketingového výzkumu. Praktická část obsahuje SWOT analýzu firmy Fenix Club Vsetín, analýzu konkurence a SWOT analýzy největších konkurentů firmy. Součástí prak-tické části je také dotazníkové šetření zaměřené na spokojenost a přání zákazníků. V závěru praktické části je vypracován projekt dalšího rozvoje firmy, který je podroben časové, nákladové a rizikové analýze.
Anotace v angličtině
The aim of this Master´s thesis is to prepare a project for further development Fenix Club Vsetín. The theoretical part focuses on the analysis of competition issues, corporate-level strategy and marketing research. The practical part includes a SWOT analysis Fenix Club Vsetin, competitive analysis and SWOT analysis of the company's largest competitors. The practical part is a survey focused on satisfaction and customers needs. In conclusion, the practical part of the project is developed further development of the company, which is the subject of time, cost and risk analysis.
Zpracujte teoretická východiska k problematice rozvojových strategií.
II. Praktická část
Analyzujte současný stav firmy a její postavení v konkurenčním prostředí.
Zhodnoťte výsledky analytických šetření.
Pomocí dotazníků navrhněte tvorbu průzkumu spokojenosti a přání zákazníků k dalšímu rozvoji podniku.
Vypracujte projekt dalšího rozvoje firmy na základě výsledků analytických šetření.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Zpracujte teoretická východiska k problematice rozvojových strategií.
II. Praktická část
Analyzujte současný stav firmy a její postavení v konkurenčním prostředí.
Zhodnoťte výsledky analytických šetření.
Pomocí dotazníků navrhněte tvorbu průzkumu spokojenosti a přání zákazníků k dalšímu rozvoji podniku.
Vypracujte projekt dalšího rozvoje firmy na základě výsledků analytických šetření.
Závěr
Seznam doporučené literatury
[1] BLAŽKOVÁ, M. Marketingové řízení a plánování pro malé a střední firmy. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, a.s., 2007. 280 s. ISBN 978-80-247-1535-3.
[2] JAKUBÍKOVÁ, D. Strategický marketing. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, a.s., 2008. 272 s. ISBN 978-80-247-2690-8.
[3] KOTLER, P.; ARMSTRONG, G. Marketing. 6. vyd. Praha: Grada Publishing, a.s., 2004. 856 s. ISBN 80-247-0513-3.
[4] KOTLER, P. Marketing management. 12. vyd. Praha: Grada Publishing, a.s., 2007. 792 s. ISBN 978-80-247-1359-5.
[5] SOUKALOVÁ, R. Strategický marketing. 1. vyd. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2005. 118 s. ISBN 80-7318-177-0.
Seznam doporučené literatury
[1] BLAŽKOVÁ, M. Marketingové řízení a plánování pro malé a střední firmy. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, a.s., 2007. 280 s. ISBN 978-80-247-1535-3.
[2] JAKUBÍKOVÁ, D. Strategický marketing. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, a.s., 2008. 272 s. ISBN 978-80-247-2690-8.
[3] KOTLER, P.; ARMSTRONG, G. Marketing. 6. vyd. Praha: Grada Publishing, a.s., 2004. 856 s. ISBN 80-247-0513-3.
[4] KOTLER, P. Marketing management. 12. vyd. Praha: Grada Publishing, a.s., 2007. 792 s. ISBN 978-80-247-1359-5.
[5] SOUKALOVÁ, R. Strategický marketing. 1. vyd. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2005. 118 s. ISBN 80-7318-177-0.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Otázky od vedoucího práce:
1. Charakterizujte okruh návštěvníků firmy Fenix Club Vsetín.
2. Jaké lze očekávat podle Vašeho názoru navýšení návštěvnosti Fenix Clubu Fenix po realizaci projektu obsaženého ve Vaší diplomové práci?
Otázky od oponenta práce:
1, Akým spôsobom ovplivní pripravovaná zmena legislatívy, ktorú popisujete na str. 42-43 realizovateľnosť Vami navrhovaného projektu?
2, Ktorá firma je najväčším konkurentom firmy Fenix Club Vsetín? Svoje tvrdenie zdôvodnite.