Obsahem bakalářské práce je marketingový průzkum moldavského trhu pro firmu TRUMF International s.r.o.
Firma TRUMF je jedním z předních výrobců funkčních a kořenících směsí pro masný průmysl a exportuje především do zemí bývalého sovětského svazu. Moldavsko je ale jednou z mála zemí, kde zatím firma TRUMF nepůsobí a proto jsem se v této práci zaměřila právě na něj.
V teoreticko-metodologické části je popsán mezinárodní marketing a jeho specifika. V praktické části jsem se zaměřila na konkrétní průzkum trhu a na základě toho mohu navrhnout doporučení, jakým způsobem a za jakých podmínek vstoupit na tento trh.
Anotace v angličtině
The content of this bachelor project is market survey of Moldova for company TRUMF International s.r.o. TRUMF is one of the leading company which produces blends of spice and additives for meat industry and exports mainly to the former states of Soviet Union. Moldova is one of the few where company TRUMF doesn't sell and this is the reason why I've focussed on it.
First part of this bachelor project contains theoretical basis of problem and I have studied the international marketing literature. I've used this knowledge in the second part. I've suggested recommendation how to enter the market.
Klíčová slova
Mezinárodní marketing, průzkum trhu, Moldavsko, segmentace, mezinárodní marketingový mix, distribuce
Klíčová slova v angličtině
International marketing, market survey, Moldova, segmentation, international marketing mix, distribution
Rozsah průvodní práce
80 s. (92 427 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Obsahem bakalářské práce je marketingový průzkum moldavského trhu pro firmu TRUMF International s.r.o.
Firma TRUMF je jedním z předních výrobců funkčních a kořenících směsí pro masný průmysl a exportuje především do zemí bývalého sovětského svazu. Moldavsko je ale jednou z mála zemí, kde zatím firma TRUMF nepůsobí a proto jsem se v této práci zaměřila právě na něj.
V teoreticko-metodologické části je popsán mezinárodní marketing a jeho specifika. V praktické části jsem se zaměřila na konkrétní průzkum trhu a na základě toho mohu navrhnout doporučení, jakým způsobem a za jakých podmínek vstoupit na tento trh.
Anotace v angličtině
The content of this bachelor project is market survey of Moldova for company TRUMF International s.r.o. TRUMF is one of the leading company which produces blends of spice and additives for meat industry and exports mainly to the former states of Soviet Union. Moldova is one of the few where company TRUMF doesn't sell and this is the reason why I've focussed on it.
First part of this bachelor project contains theoretical basis of problem and I have studied the international marketing literature. I've used this knowledge in the second part. I've suggested recommendation how to enter the market.
Klíčová slova
Mezinárodní marketing, průzkum trhu, Moldavsko, segmentace, mezinárodní marketingový mix, distribuce
Klíčová slova v angličtině
International marketing, market survey, Moldova, segmentation, international marketing mix, distribution
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Proveďte průzkum literárních zdrojů.
Zpracujte teoretické a metodické poznatky týkající se průzkumu mezinárodního trhu.
II. Praktická část
Analyzujte moldavský trh.
Na základě analýzy proveďte vyhodnocení možností a doporučení pro vstup firmy TRUMF International s.r.o. na moldavský trh.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Proveďte průzkum literárních zdrojů.
Zpracujte teoretické a metodické poznatky týkající se průzkumu mezinárodního trhu.
II. Praktická část
Analyzujte moldavský trh.
Na základě analýzy proveďte vyhodnocení možností a doporučení pro vstup firmy TRUMF International s.r.o. na moldavský trh.
Závěr
Seznam doporučené literatury
[1] BERNDT, R. Mezinárodní marketingový management. 1 vyd. Brno : Computer Press, 2007. 360 s. ISBN 978-80-251-1641-8.
[2] ČICHOVSKÝ, L. Marketing zahraničního obchodu. 1. vyd. Praha : Radix, 1997. 331 s. ISBN 80-86031-07-1.
[3] KULHAVY, E. Mezinárodní marketing. 1. vyd. Praha : BaBtext, 1992. 284 s. ISBN 80-90144-0-3.
[4] MACHKOVÁ, H. Mezinárodní marketing. 1. vyd. Praha : Oeconomica, 2003. 152 s. ISBN 80-245-0496-0.
[5] SVATOŠ, M. a kol. Zahraniční obchod. 1. vyd. Praha : Grada Publishing, 2009. 368 s. ISBN 978-80-247-2708-0.
Seznam doporučené literatury
[1] BERNDT, R. Mezinárodní marketingový management. 1 vyd. Brno : Computer Press, 2007. 360 s. ISBN 978-80-251-1641-8.
[2] ČICHOVSKÝ, L. Marketing zahraničního obchodu. 1. vyd. Praha : Radix, 1997. 331 s. ISBN 80-86031-07-1.
[3] KULHAVY, E. Mezinárodní marketing. 1. vyd. Praha : BaBtext, 1992. 284 s. ISBN 80-90144-0-3.
[4] MACHKOVÁ, H. Mezinárodní marketing. 1. vyd. Praha : Oeconomica, 2003. 152 s. ISBN 80-245-0496-0.
[5] SVATOŠ, M. a kol. Zahraniční obchod. 1. vyd. Praha : Grada Publishing, 2009. 368 s. ISBN 978-80-247-2708-0.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
doc. Ing. Josef Kubík, CSc.:
Proč nebyla vypracována analýza konkurence?
Ing. Miloslava Kubíčková, Ph.D.:
Jakou segmentační strategii doporučujete firmě?
Který veletrh by jste doporučila k aktivní účasti v Moldavsku?