Předmětem bakalářské práce je shrnutí současné turistické nabídky okresu Hodonín, analýza stávajícího stavu, navržení efektivnějších forem propagace, včetně zhodnocení ekonomické náročnosti.
Annotation in English
The subject of the bachelor thesis is a summary of the current tourist offer of the district of Hodonín, the analysis of the present situation and the proposal of effective forms of promotion including the evaluation of economic demand factors.
Keywords
Cestovní ruch, marketingová komunikace, komunikační kanály, analýza, marketingové šetření, spolupráce, návrh, jižní Morava, region Hodonínska.
Keywords in English
Tourism, marketing communication, communication channels, analysis, investigation of marketing, cooperation, proposal, Southern Moravia Region, the Region of Hodonín.
Length of the covering note
60
Language
CZ
Annotation
Předmětem bakalářské práce je shrnutí současné turistické nabídky okresu Hodonín, analýza stávajícího stavu, navržení efektivnějších forem propagace, včetně zhodnocení ekonomické náročnosti.
Annotation in English
The subject of the bachelor thesis is a summary of the current tourist offer of the district of Hodonín, the analysis of the present situation and the proposal of effective forms of promotion including the evaluation of economic demand factors.
Keywords
Cestovní ruch, marketingová komunikace, komunikační kanály, analýza, marketingové šetření, spolupráce, návrh, jižní Morava, region Hodonínska.
Keywords in English
Tourism, marketing communication, communication channels, analysis, investigation of marketing, cooperation, proposal, Southern Moravia Region, the Region of Hodonín.
Research Plan
Úvod
I. Teoretická část
Prostudujte odbornou literaturu vztahující se k tématu
II. Praktická část
Analyzujte současný stav marketingových aktivit v regionu Hodonínska
Navrhněte komunikační plán pro region Hodonínska
Vyhodnoťte ekonomickou náročnost a na základě toho doporučte nejefektivnější formy propagace regionu Hodonínska
Závěr
Research Plan
Úvod
I. Teoretická část
Prostudujte odbornou literaturu vztahující se k tématu
II. Praktická část
Analyzujte současný stav marketingových aktivit v regionu Hodonínska
Navrhněte komunikační plán pro region Hodonínska
Vyhodnoťte ekonomickou náročnost a na základě toho doporučte nejefektivnější formy propagace regionu Hodonínska
Závěr
Recommended resources
[1]BRANNAN, Tom. Jak se dělá účinná reklama., 1. vyd. Praha : Management Press, 1996. 180 s. ISBN 80-85603-99-3.
[2]DE PELSMACKER, Patrick; GEUENS, Maggie; VAN DEN BERGH, Joeri. Marketingová komunikace. Praha : Grada Publishing, 2003. 600 s. ISBN 80-247-0254-1.
[3]KIRÁĽOVÁ, Alžbeta. Marketing destinace cestovního ruchu. 1. vyd. Praha : Ekopress, 2003. 173 s. ISBN 80-86119-56-4.
[4]LABSKÁ, Helena; TAJTÁKOVÁ, Mária; FORET, Miroslav. Základy marketingovej komunikácie. 1. vyd. Bratislava : Eurokódex, 2009. 232 s. ISBN 978-80-89447-11-4.
[5]OGILVY, David. Ogilvy o reklamě. 1. vyd. Praha : Management Press, 1996. 219 s. ISBN 80-85943-25-5.
[6]PŘIKRYLOVÁ, Jana; JAHODOVÁ, Hana. Moderní marketingová komunikace. 1. vyd. Praha : Grada Publishing, 2010. 320 s. ISBN 978-80-247-3622-8.
[7]SCHULTZ, Don E. Moderní reklama : umění zaujmout. 1. vyd. Praha : Grada Publishing, 1995. 704 s. ISBN 80-7169-062-7.
[8]WUNDERMAN, Lester. Direct marketing : Reklama, která se zaplatí. 1. vyd. Praha : Grada Publishing, 2004. 252 s. ISBN 80-247-0731-4.
Recommended resources
[1]BRANNAN, Tom. Jak se dělá účinná reklama., 1. vyd. Praha : Management Press, 1996. 180 s. ISBN 80-85603-99-3.
[2]DE PELSMACKER, Patrick; GEUENS, Maggie; VAN DEN BERGH, Joeri. Marketingová komunikace. Praha : Grada Publishing, 2003. 600 s. ISBN 80-247-0254-1.
[3]KIRÁĽOVÁ, Alžbeta. Marketing destinace cestovního ruchu. 1. vyd. Praha : Ekopress, 2003. 173 s. ISBN 80-86119-56-4.
[4]LABSKÁ, Helena; TAJTÁKOVÁ, Mária; FORET, Miroslav. Základy marketingovej komunikácie. 1. vyd. Bratislava : Eurokódex, 2009. 232 s. ISBN 978-80-89447-11-4.
[5]OGILVY, David. Ogilvy o reklamě. 1. vyd. Praha : Management Press, 1996. 219 s. ISBN 80-85943-25-5.
[6]PŘIKRYLOVÁ, Jana; JAHODOVÁ, Hana. Moderní marketingová komunikace. 1. vyd. Praha : Grada Publishing, 2010. 320 s. ISBN 978-80-247-3622-8.
[7]SCHULTZ, Don E. Moderní reklama : umění zaujmout. 1. vyd. Praha : Grada Publishing, 1995. 704 s. ISBN 80-7169-062-7.
[8]WUNDERMAN, Lester. Direct marketing : Reklama, která se zaplatí. 1. vyd. Praha : Grada Publishing, 2004. 252 s. ISBN 80-247-0731-4.
Enclosed appendices
-
Appendices bound in thesis
maps, graphs, tables
Taken from the library
No
Full text of the thesis
Appendices
Reviewer's report
Supervisor's report
Defence procedure record
Ing. J. Adamec:
Jakým způsobem region využívá možnosti spolupráce se sousedními regiony.
doc. Ing. J. Světlík, Ph.D.:
1. Při SWOT analýze - jaké zdroje jste využila a jak jste ošetřila objektivitu vypracování?
2. Je částka uvedená v rozpočtu reálná?