Bakalářská práce se zabývá analýzou konkurenčního prostředí Dražební společnosti MORAVA s.r.o. V první části je proveden průzkum literárních zdrojů a jsou zpracovány teoretické a metodické poznatky týkající se průzkumu konkurenčního prostředí podniku. Druhá, praktická část je zaměřená na analýzu konkurenčního prostředí společnosti Dražební společnost MORAVA s.r.o., především pomocí Porterovy analýzy a SWOT analýzy. Jako doplnění je uvedena analýza trhu a služeb poskytovaných konkurencí.
Nedílnou součástí práce jsou také návrhy a doporučení pro zlepšení postavení společnosti v konkurenčním prostředí.
Anotace v angličtině
This diploma thesis focuses on the analysis of competitive environment of the auction company Dražební společnost MORAVA s.r.o. The theoretical and the methodical knowledges of this topic were chosen from the literature after a long research and are in the first part of the work.
The second, practical part is focused on the analysis of the competitive environment of the auction company Dražební společnost MORAVA s.r.o. especially through the Porter?s analysis and the SWOT analysis. Additionally, there are also the data of the market analysis and analysis of competitor?s services.
As a result there are suggestions and recommendations for imroving the competitive position of the company, as well.
Bakalářská práce se zabývá analýzou konkurenčního prostředí Dražební společnosti MORAVA s.r.o. V první části je proveden průzkum literárních zdrojů a jsou zpracovány teoretické a metodické poznatky týkající se průzkumu konkurenčního prostředí podniku. Druhá, praktická část je zaměřená na analýzu konkurenčního prostředí společnosti Dražební společnost MORAVA s.r.o., především pomocí Porterovy analýzy a SWOT analýzy. Jako doplnění je uvedena analýza trhu a služeb poskytovaných konkurencí.
Nedílnou součástí práce jsou také návrhy a doporučení pro zlepšení postavení společnosti v konkurenčním prostředí.
Anotace v angličtině
This diploma thesis focuses on the analysis of competitive environment of the auction company Dražební společnost MORAVA s.r.o. The theoretical and the methodical knowledges of this topic were chosen from the literature after a long research and are in the first part of the work.
The second, practical part is focused on the analysis of the competitive environment of the auction company Dražební společnost MORAVA s.r.o. especially through the Porter?s analysis and the SWOT analysis. Additionally, there are also the data of the market analysis and analysis of competitor?s services.
As a result there are suggestions and recommendations for imroving the competitive position of the company, as well.
Zpracujte teoretické a metodické poznatky týkající se průzkumu konkurenčního prostředí podniku.
II. Praktická část
Charakterizujte činnost Dražební společnosti MORAVA s.r.o..
Analyzujte konkurenční prostředí společnosti Dražební společnost MORAVA s.r.o..
Na základě analýzy proveďte vyhodnocení konkurence a vyvoďte doporučení pro Dražební společnost MORAVA s.r.o..
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Proveďte průzkum literárních zdrojů.
Zpracujte teoretické a metodické poznatky týkající se průzkumu konkurenčního prostředí podniku.
II. Praktická část
Charakterizujte činnost Dražební společnosti MORAVA s.r.o..
Analyzujte konkurenční prostředí společnosti Dražební společnost MORAVA s.r.o..
Na základě analýzy proveďte vyhodnocení konkurence a vyvoďte doporučení pro Dražební společnost MORAVA s.r.o..
Závěr
Seznam doporučené literatury
[1] ČICHOVSKÝ, L. Marketing konkurenceschopnosti. 1. vyd. Praha : Radix, 2002. 270 s. ISBN 80-86031-35-7.
[2] KOTLER, P. Marketing od A do Z. 1. vyd. Praha : Management Press, 2003. 203 s. ISBN 80-7261-082-1.
[3] KOTLER, P., KELLER, K.L. Marketing management. 12. vyd. Praha : Grada publishing, 2007. 785 s. ISBN 978-80-247-1359-5.
[4] PORTER, M.E. Konkurenční výhoda. 1. vyd. Praha : victoris publishing, 1993. 626 s. ISBN 80-85605-12-0.
[5] SVĚTLÍK, J. Marketing Cesta k trhu. 1. vyd. Zlín : Ekka, 1992. 256 s. ISBN 80-900015-8-0.
Seznam doporučené literatury
[1] ČICHOVSKÝ, L. Marketing konkurenceschopnosti. 1. vyd. Praha : Radix, 2002. 270 s. ISBN 80-86031-35-7.
[2] KOTLER, P. Marketing od A do Z. 1. vyd. Praha : Management Press, 2003. 203 s. ISBN 80-7261-082-1.
[3] KOTLER, P., KELLER, K.L. Marketing management. 12. vyd. Praha : Grada publishing, 2007. 785 s. ISBN 978-80-247-1359-5.
[4] PORTER, M.E. Konkurenční výhoda. 1. vyd. Praha : victoris publishing, 1993. 626 s. ISBN 80-85605-12-0.
[5] SVĚTLÍK, J. Marketing Cesta k trhu. 1. vyd. Zlín : Ekka, 1992. 256 s. ISBN 80-900015-8-0.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Mgr. P. Woodhams:
1. Jaké další mkt. nástroje byste použila ke zlepšení mkt. aktivit společ.?
2. Doporučila byste jmenované firmě tzv. CRM databázi? Pokud ano, jak byste ji
použila v praxi?
Ing. H. Brišová:
1. Jakým způsobem probíhá výběr a oznámení o dražbě přísluš. osobám?
2. Srovnejte přednosti veřejné dražby nedobrovolné a dražby exekuční.