Bakalářská práce se zabývá tvorbou portfolia webových stránek a jeho úspěšným prosaze-ním se na Internetu. Jejím hlavním cílem je vytvořit podrobný integrovaný komunikační plán, podle kterého se bude vyvíjet další činnost směřující k vyšší návštěvnosti a zisku.
Teoretická část vymezuje pojmy související s Internetem, internetovým marketingem a optimalizací webových stránek pro internetové vyhledávače a psychologií spotřebitele. Stěžejní je analytická část, ve které je zpracován podrobný integrovaný komunikační plán pro konkrétní využití a strategie pro jeho činnost.
Anotace v angličtině
The bachelor thesis deals with a creation of a portfolio of web pages and its successful promotion in the Internet. The main goal is to create an integrated communication plan leading to a higher web pages? visit rate and a higher profit.
The theoretical part deals with terms related to the Internet, focuses on internet marketing and web pages? optimization for Internet search engines. An important part of the theoreti-cal research is focused on the psychology of the consumer. However, the most important is the analytical part containing detailed integrated communication plan to be implemented and the strategy for its implementation and functioning.
E-shop, e-commerce, integrated communication plan, internet, internet marketing, consumer psychology, search engine optimization, customer satisfaction.
Rozsah průvodní práce
66 s.
Jazyk
NE
Anotace
Bakalářská práce se zabývá tvorbou portfolia webových stránek a jeho úspěšným prosaze-ním se na Internetu. Jejím hlavním cílem je vytvořit podrobný integrovaný komunikační plán, podle kterého se bude vyvíjet další činnost směřující k vyšší návštěvnosti a zisku.
Teoretická část vymezuje pojmy související s Internetem, internetovým marketingem a optimalizací webových stránek pro internetové vyhledávače a psychologií spotřebitele. Stěžejní je analytická část, ve které je zpracován podrobný integrovaný komunikační plán pro konkrétní využití a strategie pro jeho činnost.
Anotace v angličtině
The bachelor thesis deals with a creation of a portfolio of web pages and its successful promotion in the Internet. The main goal is to create an integrated communication plan leading to a higher web pages? visit rate and a higher profit.
The theoretical part deals with terms related to the Internet, focuses on internet marketing and web pages? optimization for Internet search engines. An important part of the theoreti-cal research is focused on the psychology of the consumer. However, the most important is the analytical part containing detailed integrated communication plan to be implemented and the strategy for its implementation and functioning.
E-shop, e-commerce, integrated communication plan, internet, internet marketing, consumer psychology, search engine optimization, customer satisfaction.
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Prostudujte odbornou literaturu týkající se internetového marketingu se zaměřením na internetové obchody a psychologii spotřebitele.
II. Praktická část
Popište a zhodnoťte současný internetový marketing firmy XY.
Navrhněte konkrétní integrovaný komunikační plán pro podnikání na internetu.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Prostudujte odbornou literaturu týkající se internetového marketingu se zaměřením na internetové obchody a psychologii spotřebitele.
II. Praktická část
Popište a zhodnoťte současný internetový marketing firmy XY.
Navrhněte konkrétní integrovaný komunikační plán pro podnikání na internetu.
Závěr
Seznam doporučené literatury
[1] BYRON, D., BROBACK D. Blogy: Publikuj a prosperuj. 1. vyd. Praha : Grada Publishing a.s., 2008. 200 s. ISBN 978-80-247-2064-7.
[2] DĚDIČEK, D. 333 tipů a triků pro Facebook. 1. vyd. Brno : Computer Press a.s., 2010. 240 s. 978-80-251-2963-0.
[3] HOREL, E. Zákaznická věrnost. 1. vyd. Brno : Computer Press a.s., 2007. 152 s. ISBN 978-80-251-1905-1.
[4] JANOUCH, V. Internetový marketing. 1. vyd. Brno : Computer Press a.s., 2010. 304 s. ISBN 978-80-251-2795-7.
[5] KRUG, S. Webdesign. Nenuťte uživatele přemýšlet!. 2. vyd. Brno : Computer Press a.s., 2007. 167 s. ISBN 80-251-1291-8.
[6] KUBÍČEK, M., LINHART J. 333 tipů a triků pro SEO. 1. vyd. Brno : Computer Press a.s., 2010. 262 s. ISBN 978-80-251-2468-0.
[7] LINDSTROM, M. Nákupologie. 1. vyd. Brno : Computer Press a.s., 2009. 232 s. ISBN 978-80-251-2396-6.
[8] NOVÝ, I., PETUOLD J. (NE)spokojený zákazník ? náš cíl?!. 1. vyd. Praha : Grada Publishing a.s., 2006. 160 s. ISBN 80-247-1321-7.
[9] STUCHLÍK, P., DVOŘÁČEK M. Reklama na internetu. 1. vyd. Praha : Grada Publishing a.s., 2002. 228 s. ISBN 80-247-0201-0.
[10] ŠINDELÁŘ, J. Blog. Vytváříme a vedeme internetový deník. 1. vyd. Brno : Computer Press a.s., 2006. 104 s. ISBN 80-251-0927-5.
[11] TONDR, L. Podnikáme s internetem. 1. vyd. Brno : Computer Press a.s., 2002. 102 s. ISBN 80-7226-729-9.
[12] VYSEKALOVÁ, J. Psychologie spotřebitele. 1. vyd. Praha : Grada Publishing a.s., 2004. 283 s. ISBN 80-247-0393-9.
Seznam doporučené literatury
[1] BYRON, D., BROBACK D. Blogy: Publikuj a prosperuj. 1. vyd. Praha : Grada Publishing a.s., 2008. 200 s. ISBN 978-80-247-2064-7.
[2] DĚDIČEK, D. 333 tipů a triků pro Facebook. 1. vyd. Brno : Computer Press a.s., 2010. 240 s. 978-80-251-2963-0.
[3] HOREL, E. Zákaznická věrnost. 1. vyd. Brno : Computer Press a.s., 2007. 152 s. ISBN 978-80-251-1905-1.
[4] JANOUCH, V. Internetový marketing. 1. vyd. Brno : Computer Press a.s., 2010. 304 s. ISBN 978-80-251-2795-7.
[5] KRUG, S. Webdesign. Nenuťte uživatele přemýšlet!. 2. vyd. Brno : Computer Press a.s., 2007. 167 s. ISBN 80-251-1291-8.
[6] KUBÍČEK, M., LINHART J. 333 tipů a triků pro SEO. 1. vyd. Brno : Computer Press a.s., 2010. 262 s. ISBN 978-80-251-2468-0.
[7] LINDSTROM, M. Nákupologie. 1. vyd. Brno : Computer Press a.s., 2009. 232 s. ISBN 978-80-251-2396-6.
[8] NOVÝ, I., PETUOLD J. (NE)spokojený zákazník ? náš cíl?!. 1. vyd. Praha : Grada Publishing a.s., 2006. 160 s. ISBN 80-247-1321-7.
[9] STUCHLÍK, P., DVOŘÁČEK M. Reklama na internetu. 1. vyd. Praha : Grada Publishing a.s., 2002. 228 s. ISBN 80-247-0201-0.
[10] ŠINDELÁŘ, J. Blog. Vytváříme a vedeme internetový deník. 1. vyd. Brno : Computer Press a.s., 2006. 104 s. ISBN 80-251-0927-5.
[11] TONDR, L. Podnikáme s internetem. 1. vyd. Brno : Computer Press a.s., 2002. 102 s. ISBN 80-7226-729-9.
[12] VYSEKALOVÁ, J. Psychologie spotřebitele. 1. vyd. Praha : Grada Publishing a.s., 2004. 283 s. ISBN 80-247-0393-9.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Ing. Miloslava Kubíčková, Ph.D.:
Jaké jsou konkrétní cíle v časovém horizontu?
Ing. Hana Šedová, Ph.D.:
Jaké další www stránky plánujete vytvořit a do portfolia zahrnout (tématicky,
obsahově)?