Bakalářská práce se soustředí na vypracování marketingového plánu, který je klíčovým vstupem pro ostatní části podnikového plánu. V teoretické části jsou zpracovány literární zdroje týkající se marketingového plánování. V analytické části je na základě situační analýzy sestaven marketingový plán firmy PROHELIOS CZ s.r.o., která podniká v oblasti solární techniky.
Anotace v angličtině
The Bachelor thesis is aimed at developing the marketing plan, which is the key input for other parts of the company plan. The theoretical part of this thesis presents literary sources relevant to marketing planning. The practical part is based on situational analysis enabling the preparation of marketing plan of the PROHELIOS CZ company, which operates in the field of solar technology.
Marketing plan, marketing mix, communication mix, situation analysis, SWOT analysis, Portfolio BCG matrix, PEST analysis, marketing aids, marketing strategies, action plan
Rozsah průvodní práce
68 s. (82 115)
Jazyk
CZ
Anotace
Bakalářská práce se soustředí na vypracování marketingového plánu, který je klíčovým vstupem pro ostatní části podnikového plánu. V teoretické části jsou zpracovány literární zdroje týkající se marketingového plánování. V analytické části je na základě situační analýzy sestaven marketingový plán firmy PROHELIOS CZ s.r.o., která podniká v oblasti solární techniky.
Anotace v angličtině
The Bachelor thesis is aimed at developing the marketing plan, which is the key input for other parts of the company plan. The theoretical part of this thesis presents literary sources relevant to marketing planning. The practical part is based on situational analysis enabling the preparation of marketing plan of the PROHELIOS CZ company, which operates in the field of solar technology.
Marketing plan, marketing mix, communication mix, situation analysis, SWOT analysis, Portfolio BCG matrix, PEST analysis, marketing aids, marketing strategies, action plan
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Prostudujte odbornou literaturu a formulujte východiska pro vypracování marketingového plánu.
II. Praktická část
Popište a analyzujte současnou situaci firmy PROHELIOS CZ s.r.o..
Na základě analýzy vypracujte marketingový plán firmy.
Zhodnoťte přínosy projektu pro společnost.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Prostudujte odbornou literaturu a formulujte východiska pro vypracování marketingového plánu.
II. Praktická část
Popište a analyzujte současnou situaci firmy PROHELIOS CZ s.r.o..
Na základě analýzy vypracujte marketingový plán firmy.
Zhodnoťte přínosy projektu pro společnost.
Závěr
Seznam doporučené literatury
[1] HANZELOVÁ, A., KEŘKOVSKÝ, M., ODEHNALOVÁ, D. a VYKYPĚL, O. Strategický marketing. Teorie pro praxi. 1. vydání. Praha : C. H. Beck, 2009. 170s. ISBN 978-80-7400-120-8.
[2] KOTLER, P. Marketing management. 10. rozšířené vydání. Přeložil V. Dolanský a S. Jurnečka. Praha : Grada Publishing, 2001. 720s. ISBN 80-247-0016-6.
[3] KOTLER, P. Marketing podle Kotlera. 1. vydání. Přeložil V. Medek. Praha : Management Press, 2002. 258s. ISBN 80-7261-010-4.
[4] PŘIKRYLOVÁ, J., JAHODOVÁ, H. Moderní marketingová komunikace. Praha : Grada Publishing, 2010. 320s. ISBN 978-80-247-3622-8.
[5] SVĚTLÍK, J. Marketing - cesta k trhu. Plzeň : Vydavatelství a nakladatelství Aleš Čeněk, 2005. 340s. ISBN 80-86898-48-2.
Seznam doporučené literatury
[1] HANZELOVÁ, A., KEŘKOVSKÝ, M., ODEHNALOVÁ, D. a VYKYPĚL, O. Strategický marketing. Teorie pro praxi. 1. vydání. Praha : C. H. Beck, 2009. 170s. ISBN 978-80-7400-120-8.
[2] KOTLER, P. Marketing management. 10. rozšířené vydání. Přeložil V. Dolanský a S. Jurnečka. Praha : Grada Publishing, 2001. 720s. ISBN 80-247-0016-6.
[3] KOTLER, P. Marketing podle Kotlera. 1. vydání. Přeložil V. Medek. Praha : Management Press, 2002. 258s. ISBN 80-7261-010-4.
[4] PŘIKRYLOVÁ, J., JAHODOVÁ, H. Moderní marketingová komunikace. Praha : Grada Publishing, 2010. 320s. ISBN 978-80-247-3622-8.
[5] SVĚTLÍK, J. Marketing - cesta k trhu. Plzeň : Vydavatelství a nakladatelství Aleš Čeněk, 2005. 340s. ISBN 80-86898-48-2.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Ing. Miloslava Kubíčková, Ph.D.:
Vysvětlete pojem "zelená linka".
doc. Ing. Josef Kacr, CSc.:
Zhodnoťte dosavadní realizaci cílů v rámci navržených akčních plánů.