Cílem diplomové práce je navržení nové komunikační strategie pro společnost ZLÍNMAT s. r. o, která se zabývá realizací střešních plášťů.
V první části je pomocí SWOT analýzy vyhodnoceno současné postavení společnosti na trhu. Ve SWOT analýze se zaměřuji jak na vnější prostředí, tak na vnitřní, s důrazem na co nejlepší vyhodnocení současné komunikační strategie.
V druhé části práce je navržena nová komunikační strategie, spolu doporučením jak využít ostatních nástrojů, aby společnost mohla své propagační aktivity do budoucna i vyhodnocovat a zlepšovat tak zacílení na potenciální zákazníky, budovala pozitivní povědomí o sobě a zvyšovala efektivitu propagačních prostředků.
Anotace v angličtině
ABSTRACT
As it ensues from the title of this graduation thesis, its objective was to suggest a new communication strategy for the ZLÍNMAT s.r.o. company which is specialized in im-plementation of roof cladding.
In the first part was using the SWOT analysis evaluated the actual position of the company on the market. I focused the SWOT analysis on the external and internal envi-ronment, accenting to the best possible evaluation of the current communication strategy.
A new communication strategy together with the recommendation how to capitalize other tools is suggested in the second part. This is to allow a future evaluation of company’s advertising activities so she can improve targeting on potential customers, build positive awareness about herself and increase the effectiveness of advertising instruments.
marketing, marketing communication, communication strategy, SWOT analysis, positive awareness, evaluation
Rozsah průvodní práce
102
Jazyk
CZ
Anotace
Cílem diplomové práce je navržení nové komunikační strategie pro společnost ZLÍNMAT s. r. o, která se zabývá realizací střešních plášťů.
V první části je pomocí SWOT analýzy vyhodnoceno současné postavení společnosti na trhu. Ve SWOT analýze se zaměřuji jak na vnější prostředí, tak na vnitřní, s důrazem na co nejlepší vyhodnocení současné komunikační strategie.
V druhé části práce je navržena nová komunikační strategie, spolu doporučením jak využít ostatních nástrojů, aby společnost mohla své propagační aktivity do budoucna i vyhodnocovat a zlepšovat tak zacílení na potenciální zákazníky, budovala pozitivní povědomí o sobě a zvyšovala efektivitu propagačních prostředků.
Anotace v angličtině
ABSTRACT
As it ensues from the title of this graduation thesis, its objective was to suggest a new communication strategy for the ZLÍNMAT s.r.o. company which is specialized in im-plementation of roof cladding.
In the first part was using the SWOT analysis evaluated the actual position of the company on the market. I focused the SWOT analysis on the external and internal envi-ronment, accenting to the best possible evaluation of the current communication strategy.
A new communication strategy together with the recommendation how to capitalize other tools is suggested in the second part. This is to allow a future evaluation of company’s advertising activities so she can improve targeting on potential customers, build positive awareness about herself and increase the effectiveness of advertising instruments.
marketing, marketing communication, communication strategy, SWOT analysis, positive awareness, evaluation
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte literární prameny v oblasti teorie komunikace, marketingu a marketingových komunikací. Definujte pojmy, s nimiž budete dále pracovat, formulujte teoretická východiska a pracovní hypotézy pro analýzu současného stavu komunikace společnosti ZLÍNMAT, s. r. o.
2. Navrhněte metodu šetření, zpracujte analýzu.
3. Zhodnoťte výsledky analýzy, ověřte platnost pracovních hypotéz, vyvoďte závěry.
4. Na základě závěrů zpracujte projekt komunikační strategie výše uvedené společnosti, zhodnoťte přínos navrhovaného řešení i případná rizika v realizaci.
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte literární prameny v oblasti teorie komunikace, marketingu a marketingových komunikací. Definujte pojmy, s nimiž budete dále pracovat, formulujte teoretická východiska a pracovní hypotézy pro analýzu současného stavu komunikace společnosti ZLÍNMAT, s. r. o.
2. Navrhněte metodu šetření, zpracujte analýzu.
3. Zhodnoťte výsledky analýzy, ověřte platnost pracovních hypotéz, vyvoďte závěry.
4. Na základě závěrů zpracujte projekt komunikační strategie výše uvedené společnosti, zhodnoťte přínos navrhovaného řešení i případná rizika v realizaci.
Seznam doporučené literatury
Defleur, M. L., Ballová-Rokeachová, S. J. Teorie masové komunikace. Praha, Karolinum 1996.
Foret, M. Marketingová komunikace, 2. vyd. Brno, MU, 1997.
Kotler, P. Marketing od A do Z. Vydání první. Praha, Management Press 2003. Počet stran 203. ISBN 80-7261-082-1.
Black, S. Nejúčinnější propagace, public relations.Vydání první. Praha, Gradda Publishing, 1994. Počet stran 208. ISBN 80-7169-106-2
Foret, M. Marketingová komunikace. Vydání první. Brno, Computer Press, 2003. Počet stran 275. ISBN 80-7226-811-2
Horáková, H. Strategický marketing. Vydání druhé. Praha, Gradda Publishing, 2003. Počet stran 204. ISBN 80-247-0447-1
Kotler, P. Marketing podle Kotlera, 1. vyd, Praha, Management Press 2003. Počet stran 258. ISBN-80-7261-010-4
Porter, M. E. Konkurenční výhoda: jak vytvořit a udržet si nadprůměrný výkon, Praha, Victoria Publishing, 1993, počet stran 626, ISBN-80-85605-12-0
Pleskač, J. Soukup, L. Marketing ve stavebnictví, 1. vyd. Praha, Grada Publishing 200. Počet stran224. ISBN 80-247-0052-2
Janečková, L., Vaštíková, M. Marketing služeb, 1. vyd. Praha, Grada Pub-lishing 200. Počet stran 179. ISBN 80-7169-995-0
autor čtk, min, rubrika Aktuálně, první odst. Článku Stavebních zakázek loni výrazně přibylo, týdeník Profit, roč. č. 10, 1. března 2004, str. 4, ISSN 1212-3498
[www.zlinmat.cz)
Seznam doporučené literatury
Defleur, M. L., Ballová-Rokeachová, S. J. Teorie masové komunikace. Praha, Karolinum 1996.
Foret, M. Marketingová komunikace, 2. vyd. Brno, MU, 1997.
Kotler, P. Marketing od A do Z. Vydání první. Praha, Management Press 2003. Počet stran 203. ISBN 80-7261-082-1.
Black, S. Nejúčinnější propagace, public relations.Vydání první. Praha, Gradda Publishing, 1994. Počet stran 208. ISBN 80-7169-106-2
Foret, M. Marketingová komunikace. Vydání první. Brno, Computer Press, 2003. Počet stran 275. ISBN 80-7226-811-2
Horáková, H. Strategický marketing. Vydání druhé. Praha, Gradda Publishing, 2003. Počet stran 204. ISBN 80-247-0447-1
Kotler, P. Marketing podle Kotlera, 1. vyd, Praha, Management Press 2003. Počet stran 258. ISBN-80-7261-010-4
Porter, M. E. Konkurenční výhoda: jak vytvořit a udržet si nadprůměrný výkon, Praha, Victoria Publishing, 1993, počet stran 626, ISBN-80-85605-12-0
Pleskač, J. Soukup, L. Marketing ve stavebnictví, 1. vyd. Praha, Grada Publishing 200. Počet stran224. ISBN 80-247-0052-2
Janečková, L., Vaštíková, M. Marketing služeb, 1. vyd. Praha, Grada Pub-lishing 200. Počet stran 179. ISBN 80-7169-995-0
autor čtk, min, rubrika Aktuálně, první odst. Článku Stavebních zakázek loni výrazně přibylo, týdeník Profit, roč. č. 10, 1. března 2004, str. 4, ISSN 1212-3498
[www.zlinmat.cz)