Diplomová práce se zabývá návrhem reengineeringu jednotlivých procesů, které jsou spo-jeny s fungováním internetového obchodu společnosti XY spol. s. r. o. V teoretické části jsou obsaženy základní informace, týkající se reengineeringu, podnikových procesů, pod-nikání v oblasti e-commerce a internetového marketingu. Praktická část obsahuje podrob-nou analýzu současného stavu jednotlivých procesů. V projektové části je navržen reengi-neering neefektivních procesů společně s doporučeními na zlepšení stávající situace.
Anotace v angličtině
This master thesis deals with design reengeneering individual processes, that are associated with the functioning of internet store XY spol.s.r.o.. The theoretical section provils basic information regarding reengeneering, business processes, business in the field of e-commerce and internet marketing. The practical part includes a detail analysis of the current state of individual processes. In the project part is designed the reengineering of inefficient process together with recommendations for improving the current situation.
Klíčová slova
reengineering, podnikové procesy, internetový obchod
Klíčová slova v angličtině
reengineering, business process, internet store
Rozsah průvodní práce
103 s. (21 772 znaků).
Jazyk
CZ
Anotace
Diplomová práce se zabývá návrhem reengineeringu jednotlivých procesů, které jsou spo-jeny s fungováním internetového obchodu společnosti XY spol. s. r. o. V teoretické části jsou obsaženy základní informace, týkající se reengineeringu, podnikových procesů, pod-nikání v oblasti e-commerce a internetového marketingu. Praktická část obsahuje podrob-nou analýzu současného stavu jednotlivých procesů. V projektové části je navržen reengi-neering neefektivních procesů společně s doporučeními na zlepšení stávající situace.
Anotace v angličtině
This master thesis deals with design reengeneering individual processes, that are associated with the functioning of internet store XY spol.s.r.o.. The theoretical section provils basic information regarding reengeneering, business processes, business in the field of e-commerce and internet marketing. The practical part includes a detail analysis of the current state of individual processes. In the project part is designed the reengineering of inefficient process together with recommendations for improving the current situation.
Klíčová slova
reengineering, podnikové procesy, internetový obchod
Klíčová slova v angličtině
reengineering, business process, internet store
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Charakterizujte teoretické základy reengineeringu a procesního řízení.
II. Praktická část
Uveďte základní informace o společnosti XY s. r. o.
Popište současný stav procesů týkajících se internetového obchodu ve společnosti XY s. r. o.
Vypracujte návrh reengineeringu internetového obchodu ve společnosti XY s. r. o.
Formulujte a zdůvodněte závěrečná doporučení.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Charakterizujte teoretické základy reengineeringu a procesního řízení.
II. Praktická část
Uveďte základní informace o společnosti XY s. r. o.
Popište současný stav procesů týkajících se internetového obchodu ve společnosti XY s. r. o.
Vypracujte návrh reengineeringu internetového obchodu ve společnosti XY s. r. o.
Formulujte a zdůvodněte závěrečná doporučení.
Závěr
Seznam doporučené literatury
[1] DRDLA, M., RAIS, K. Řízení změn ve firmě - reengineering: jak vybudovat úspěšnou firmu. 1. vyd. Praha: Computer Press, 2001. 145 s. ISBN 80-7226-411-7.
[2] HAMMER, M.; CHAMPY, J.; VODÁČEK, L. Reengineering - radikální proměna firmy: manifest revoluce v podnikání. 2. vyd. Praha: Management Press, 1996. 212 s. ISBN 8085943301.
[3] HROMKOVÁ, L.; TUČKOVÁ, Z. Reengineering podnikových procesů. 1. vyd. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2008. 139 s. ISBN 978-80-7318-759-0.
[4] ROBSON, M.; ULLAH, P.; MEDEK, P. Praktická příručka podnikového reengineeringu. Vyd. 1. Praha: Management Press, 1998. 178 s. ISBN 8085943646.
[5] ŘEPA, V. Podnikové procesy: procesní řízení a modelování. 2., aktualiz. a rozš. vyd. Praha: Grada, 2007. 281 s. ISBN 978-80-247-2252-8.
Seznam doporučené literatury
[1] DRDLA, M., RAIS, K. Řízení změn ve firmě - reengineering: jak vybudovat úspěšnou firmu. 1. vyd. Praha: Computer Press, 2001. 145 s. ISBN 80-7226-411-7.
[2] HAMMER, M.; CHAMPY, J.; VODÁČEK, L. Reengineering - radikální proměna firmy: manifest revoluce v podnikání. 2. vyd. Praha: Management Press, 1996. 212 s. ISBN 8085943301.
[3] HROMKOVÁ, L.; TUČKOVÁ, Z. Reengineering podnikových procesů. 1. vyd. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2008. 139 s. ISBN 978-80-7318-759-0.
[4] ROBSON, M.; ULLAH, P.; MEDEK, P. Praktická příručka podnikového reengineeringu. Vyd. 1. Praha: Management Press, 1998. 178 s. ISBN 8085943646.
[5] ŘEPA, V. Podnikové procesy: procesní řízení a modelování. 2., aktualiz. a rozš. vyd. Praha: Grada, 2007. 281 s. ISBN 978-80-247-2252-8.
Přílohy volně vložené
CD ROM
Přílohy vázané v práci
grafy, schémata, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Body vedoucího: 45
body oponenta: 34
otázky vedoucího:
Který projektový návrh bude mít podle Vás největší vliv na spokojenost zákazníků? v jakém směru se musí zkoumaná společnost dále vyvíjet aby si vylepšila svou
konkurenční pozici maloobchodního prodejce interiórového nábytku? (Ing. Slinták)-zcela
otázky oponenta:
V rámci analytické části práce jste provedla analýzu konk. resp. konkurenčních internetových obchodů, kde se porovnávala uvedená kritéria. Jakým způsobem takto provedená analýza souvisí s proc. řízením dané společnosti resp. co vám daná analýza řekla o procesech u konkurence?-zcela
V rámci procesu na str. 79 uvažujete nad jistými nedostatky, z jakého důvodu jste uvedený proces nenakreslila procesně, nestanovila vlastníka a další charakteristiky procesu, když to máte uvedené v cílech práce? (dr. Tučková)-zcela