Cílem diplomové práce ?Projekt dalšího rozvoje společnosti Cabital s. r. o.? je zpracovat analýzu současné situace společnosti na trhu a poté na těchto informacích postavit projekt pro vybudování nové výrobní haly na výrobu elektrických kabelů a vodičů. Diplomová práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V první teoretické části jsem se zaměřila na strategický marketing, ale především na strategie růstu a rozvoje. Jsou zpracovány i analýzy konkurence jako je např. SWOT analýza. A v neposlední řadě marketingový vý-zkum. V praktické části jsou zpracovány SWOT analýzy nejen této společnosti, ale také její konkurence. Poté jsou v diplomové práci analyzovány informace z dotazníkového šetření. Které jsou hlavním podkladem pro zpracování projektu nové výrobní haly.
Anotace v angličtině
The aim of the thesis "project for further development of Cabital s. r. o. is an analysis of the current situation of the market and then that information to build a project to build a new production hall for the production of electric cables and wires. The thesis is divided into theoretical and practical. In the first part, I focused on strategic marketing, but also on stra-tegies for growth and development. They are processed and competitor analysis such as SWOT analysis. And last but not Rede marketing research. The practical part of the SWOT analysis, not only the company but also its competitors. Then the thesis analyzed the in-formation from the survey. Which is the main basis for the preparation of the project a new production hall.
Cílem diplomové práce ?Projekt dalšího rozvoje společnosti Cabital s. r. o.? je zpracovat analýzu současné situace společnosti na trhu a poté na těchto informacích postavit projekt pro vybudování nové výrobní haly na výrobu elektrických kabelů a vodičů. Diplomová práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V první teoretické části jsem se zaměřila na strategický marketing, ale především na strategie růstu a rozvoje. Jsou zpracovány i analýzy konkurence jako je např. SWOT analýza. A v neposlední řadě marketingový vý-zkum. V praktické části jsou zpracovány SWOT analýzy nejen této společnosti, ale také její konkurence. Poté jsou v diplomové práci analyzovány informace z dotazníkového šetření. Které jsou hlavním podkladem pro zpracování projektu nové výrobní haly.
Anotace v angličtině
The aim of the thesis "project for further development of Cabital s. r. o. is an analysis of the current situation of the market and then that information to build a project to build a new production hall for the production of electric cables and wires. The thesis is divided into theoretical and practical. In the first part, I focused on strategic marketing, but also on stra-tegies for growth and development. They are processed and competitor analysis such as SWOT analysis. And last but not Rede marketing research. The practical part of the SWOT analysis, not only the company but also its competitors. Then the thesis analyzed the in-formation from the survey. Which is the main basis for the preparation of the project a new production hall.
Zpracujte teoretické poznatky z problematiky strategií rozvoje.
II. Praktická část
Popište a analyzujte současný stav společnosti Cabital s. r. o.
Proveďte průzkum trhu v prostředí společnosti Cabital s. r. o.
Vypracujte projekt dalšího rozvoje společnosti Cabital s. r. o.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Zpracujte teoretické poznatky z problematiky strategií rozvoje.
II. Praktická část
Popište a analyzujte současný stav společnosti Cabital s. r. o.
Proveďte průzkum trhu v prostředí společnosti Cabital s. r. o.
Vypracujte projekt dalšího rozvoje společnosti Cabital s. r. o.
Závěr
Seznam doporučené literatury
[1] DEDOUCHOVÁ, M. Strategie podniku. 1. vyd. Praha: C. H. Beck, 2001. 256 s. ISBN 80-7179-603-4.
[2] HOLMAN, R. Ekonomie. 3. vyd. Praha: C. H. Beck, 2002. 714 s. ISBN 80-7179-681-6.
[3] KOTLER, P.; ARMSTRONG, G. Marketing. 6. vyd. Praha: Grada Publishing, a.s., 2004. 856 s. ISBN 80-247-0513-3.
[4] SOUKALOVÁ, R. Strategický marketing. 1. vyd. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2005. 118 s. ISBN 80-7318-177-0.
[5] SVĚTLÍK, J. Marketing a reklama. 1. vyd. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2003. 170 s. ISBN 80-7318-140-1.
Seznam doporučené literatury
[1] DEDOUCHOVÁ, M. Strategie podniku. 1. vyd. Praha: C. H. Beck, 2001. 256 s. ISBN 80-7179-603-4.
[2] HOLMAN, R. Ekonomie. 3. vyd. Praha: C. H. Beck, 2002. 714 s. ISBN 80-7179-681-6.
[3] KOTLER, P.; ARMSTRONG, G. Marketing. 6. vyd. Praha: Grada Publishing, a.s., 2004. 856 s. ISBN 80-247-0513-3.
[4] SOUKALOVÁ, R. Strategický marketing. 1. vyd. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2005. 118 s. ISBN 80-7318-177-0.
[5] SVĚTLÍK, J. Marketing a reklama. 1. vyd. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2003. 170 s. ISBN 80-7318-140-1.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, schémata, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Počet bodů od vedoucího práce: 52
Počet bodů od oponenta práce: 37
Otázky od vedoucího práce:
1. Jakou pozici má společnost Cabital oproti svým hlavním konkurentům? Hodnocení: Zcela odpovězeno.
2. Nová výrobní hala představuje zcela určitě rozvoj výrobního programu. Jak bude následně společnost Cabital rozšiřovat své obchodní aktivity? Hodnocení: Zcela odpovězeno.
Otázky od oponenta práce:
1. Neuvažovala ste o menej nákladných a menej rizikových alternatívach riešenia, problému dodržania termínov realizovaných prác a dodaných výrobkov, ako o výstavbe novej výrobnej haly? Hodnocení: Zcela odpovězeno.
2. Aké sú prínosy Vami navrhovaného projektu pre firmu Cabital s.r.o.? Hodnocení: Zcela odpovězeno.
Otázky komise
Ph.D. Staňková: Je certifikace firmy opravdu cílem nebo prostředkem k dosažení cíle? Hodnocení: Zcela odpovězeno.
Ing. Schneider Zaobírala jste se možnostmi financování projektu z fondů EU? Hodnocení: Zcela odpovězeno.
doc. Švarcová: Dotazníkové šetření bylo prováděno jen u zákazníků z ČR? Hodnocení: Zcela odpovězeno.