Cieľom diplomovej práce je vytvoriť projekt marketingovej komunikácie pre firmu Močary. Diplomová práca je rozdelená na dve časti - teoretická a praktickú časť. Teoretická časť sa zaoberá marketingovou komunikáciou a jednotlivými nástrojmi marketingového komunikačného mixu.
V druhej praktickej časti sú vyhodnotené výsledky analýz a marketingového výskumu, ktoré sa stali základom pre vytvorenie projektu marketingovej komunikácie firmy Močary.
Anotace v angličtině
The aim of master thesis is create a project of marketing communications for Močary company. The master thesis includes theoretical part and analytic part. The theoretical part solves theoretical knowledge of marketing communication.
The second analytic part desribes results of marketing research, which became the basis for creating a project for marketing communication for Močary company.
Klíčová slova
marketingová komunikácia, marketingový výskum, projekt marketingovej komunikácie
Klíčová slova v angličtině
marketing communication, marketing research, project of marketing communication
Rozsah průvodní práce
90 s., Prílohy 6 s.
Jazyk
SK
Anotace
Cieľom diplomovej práce je vytvoriť projekt marketingovej komunikácie pre firmu Močary. Diplomová práca je rozdelená na dve časti - teoretická a praktickú časť. Teoretická časť sa zaoberá marketingovou komunikáciou a jednotlivými nástrojmi marketingového komunikačného mixu.
V druhej praktickej časti sú vyhodnotené výsledky analýz a marketingového výskumu, ktoré sa stali základom pre vytvorenie projektu marketingovej komunikácie firmy Močary.
Anotace v angličtině
The aim of master thesis is create a project of marketing communications for Močary company. The master thesis includes theoretical part and analytic part. The theoretical part solves theoretical knowledge of marketing communication.
The second analytic part desribes results of marketing research, which became the basis for creating a project for marketing communication for Močary company.
Klíčová slova
marketingová komunikácia, marketingový výskum, projekt marketingovej komunikácie
Klíčová slova v angličtině
marketing communication, marketing research, project of marketing communication
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Vypracujte literární rešerši zaměřenou na problematiku marketingové komunikace.
II. Praktická část
Analyzujte současný stav marketingové komunikace firmy Močary.
Na základě analýzy navrhněte projekt vedoucí k inovaci marketingové komunikace ve firmě Močary.
Projekt podrobte rizikové a nákladové analýze.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Vypracujte literární rešerši zaměřenou na problematiku marketingové komunikace.
II. Praktická část
Analyzujte současný stav marketingové komunikace firmy Močary.
Na základě analýzy navrhněte projekt vedoucí k inovaci marketingové komunikace ve firmě Močary.
Projekt podrobte rizikové a nákladové analýze.
Závěr
Seznam doporučené literatury
[1] HORŇÁK, P. a kol. Marketingová komunikácia. 1. vyd. Bratislava: Vydavateľstvo Book and Book, 2007. 351 s. ISBN 978-80969099-5-7.
[2] JEDLIČKA, M. Marketingový strategický manažment. 1. vyd. Trnava: Magna, 2003. 363 s. ISBN 80-85722-10-0.
[3] KOTLER, P. Marketing podle Kotlera - Jak vytvářet a ovládnout nové trhy. 1. vyd. Praha: Management Press, 2006. 258 s. ISBN 80-7261-010-4.
[4] PELSMACKER, P.; GEUENS, M. Marketingová komunikace. 1. vyd. Praha: Grada, 2003. 581 s. ISBN 80-247-0254-1.
[5] SVOBODA, V. Public relations - moderně a účinně. 1.vyd. Praha: Grada Publishing, 2009. 240 s. ISBN 978-80-247-2866-7.
Seznam doporučené literatury
[1] HORŇÁK, P. a kol. Marketingová komunikácia. 1. vyd. Bratislava: Vydavateľstvo Book and Book, 2007. 351 s. ISBN 978-80969099-5-7.
[2] JEDLIČKA, M. Marketingový strategický manažment. 1. vyd. Trnava: Magna, 2003. 363 s. ISBN 80-85722-10-0.
[3] KOTLER, P. Marketing podle Kotlera - Jak vytvářet a ovládnout nové trhy. 1. vyd. Praha: Management Press, 2006. 258 s. ISBN 80-7261-010-4.
[4] PELSMACKER, P.; GEUENS, M. Marketingová komunikace. 1. vyd. Praha: Grada, 2003. 581 s. ISBN 80-247-0254-1.
[5] SVOBODA, V. Public relations - moderně a účinně. 1.vyd. Praha: Grada Publishing, 2009. 240 s. ISBN 978-80-247-2866-7.
Přílohy volně vložené
1 CD ROM
Přílohy vázané v práci
grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí DP: Ing. Lenka Harantová. Hodnocení: 36 bodů. Otázky:
1) V teoretické části máte kapitolu č.1 Marketigová komunikace a č.2 Komunikační mix, uveďte prosím rozdíl mezi těmito pojmy? (odpověděla zcela)
2) Uveďte prosím bližší specifikaci jednotlivých položek nákladů projektu viz. Tab. 23? (odpověděla zcela)
Oponent DP: doc. Ing. Vratislav Kozák, Ph.D. Hodnocení: 33 bodů. Otázky:
1. Byly zadavatelem limitovány náklady na marketingovou komunikaci? (odpověděla uspokojivě)
2. Jaké jsou nové formy marketingové komunikace a proč jste nenavrhla jejich využití? (odpověděla uspokojivě)
3. Jaký je rozdíl mezi sponzoringem a dárcovstvím? (odpověděla uspokojivě)
Ing. Kamil Dobeš, Ph.D.
Můžete upřesnit náklady na Váš projekt? (odpověděla uspokojivě)