Diplomová práce se zabývá systémem vzdělávání zaměstnanců ve společnosti XY. Cílem teoretické části diplomové práce je zpracovat základní teoretické poznatky z oblasti vzdě-lávání zaměstnanců a na jejich základě formulovat teoretická východiska pro zpracování praktické části. Cílem praktické část diplomové práce je vypracovat analýzu současného systému vzdělávání zaměstnanců ve společnosti XY a následně zhodnotit výsledky této analýzy. Zjištěné výsledky jsou poté implementovány do zpracování projektu efektivního vzdělávání zaměstnanců ve společnosti XY, přičemž je projekt doplněn ekonomickou ná-ročností, riziky a přínosy spojenými s jeho realizací.
Anotace v angličtině
Master thesis deals with the system of employees? education in the company XY. The goal of the theoretical part of this work is to process the theoretical knowledge in the field of employees? education and provide a theoretical base for the practical elaboration. The aim of the practical part is to create the analysis focused on the present system of employees? education in the company XY and evaluating outcome analysis. Discovered results are then implemented to the new project, which suggests more effective system of employees? education in the company XY. The project includes economical costingness, risks and benefits associated with realization of the project.
Klíčová slova
vzdělávání, rozvoj, učení, systém, proces, zaměstnanec, manažer
Diplomová práce se zabývá systémem vzdělávání zaměstnanců ve společnosti XY. Cílem teoretické části diplomové práce je zpracovat základní teoretické poznatky z oblasti vzdě-lávání zaměstnanců a na jejich základě formulovat teoretická východiska pro zpracování praktické části. Cílem praktické část diplomové práce je vypracovat analýzu současného systému vzdělávání zaměstnanců ve společnosti XY a následně zhodnotit výsledky této analýzy. Zjištěné výsledky jsou poté implementovány do zpracování projektu efektivního vzdělávání zaměstnanců ve společnosti XY, přičemž je projekt doplněn ekonomickou ná-ročností, riziky a přínosy spojenými s jeho realizací.
Anotace v angličtině
Master thesis deals with the system of employees? education in the company XY. The goal of the theoretical part of this work is to process the theoretical knowledge in the field of employees? education and provide a theoretical base for the practical elaboration. The aim of the practical part is to create the analysis focused on the present system of employees? education in the company XY and evaluating outcome analysis. Discovered results are then implemented to the new project, which suggests more effective system of employees? education in the company XY. The project includes economical costingness, risks and benefits associated with realization of the project.
Klíčová slova
vzdělávání, rozvoj, učení, systém, proces, zaměstnanec, manažer
Zpracujte základní teoretické poznatky z oblasti vzdělávání
zaměstnanců a formulujte teoretická východiska pro zpracování praktické
části.
II. Praktická část
Analyzujte současný systém vzdělávání zaměstnanců ve společnosti XY.
Zhodnoťte výsledky analýzy a formulujte oblasti možného zlepšení
tohoto systému.
Zpracujte projekt efektivního vzdělávání zaměstnanců ve společnosti
XY.
Zhodnoťte ekonomickou náročnost navrhovaného projektu, rizika a
přínosy spojené s jeho realizací.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Zpracujte základní teoretické poznatky z oblasti vzdělávání
zaměstnanců a formulujte teoretická východiska pro zpracování praktické
části.
II. Praktická část
Analyzujte současný systém vzdělávání zaměstnanců ve společnosti XY.
Zhodnoťte výsledky analýzy a formulujte oblasti možného zlepšení
tohoto systému.
Zpracujte projekt efektivního vzdělávání zaměstnanců ve společnosti
XY.
Zhodnoťte ekonomickou náročnost navrhovaného projektu, rizika a
přínosy spojené s jeho realizací.
Závěr
Seznam doporučené literatury
[1] ARMSTRONG, Michael. Řízení lidských zdrojů: Nejnovější trendy a postupy. 10. vyd. Praha: Grada Publishing, 2007. 800 s. ISBN 978-80-247-1407-3.
[2] FOLWARCZNÁ, Ivana. Rozvoj a vzdělávání manažerů. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2010. 238 s. ISBN 978-80-247-3067-7.
[3] HRONÍK, František. Rozvoj a vzdělávání pracovníků. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2007. 233 s. ISBN 978-80-247-1457-8.
[4] KOCIANOVÁ, Renata. Personální činnosti a metody personální práce. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2010. 215 s. ISBN 978-80-247-2497-3.
[5] KOUBEK, Josef. Řízení lidských zdrojů: Základy moderní personalistiky. 4. vyd. Praha: Management Press, 2007. 399 s. ISBN 978-80-7261-168-3.
Seznam doporučené literatury
[1] ARMSTRONG, Michael. Řízení lidských zdrojů: Nejnovější trendy a postupy. 10. vyd. Praha: Grada Publishing, 2007. 800 s. ISBN 978-80-247-1407-3.
[2] FOLWARCZNÁ, Ivana. Rozvoj a vzdělávání manažerů. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2010. 238 s. ISBN 978-80-247-3067-7.
[3] HRONÍK, František. Rozvoj a vzdělávání pracovníků. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2007. 233 s. ISBN 978-80-247-1457-8.
[4] KOCIANOVÁ, Renata. Personální činnosti a metody personální práce. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2010. 215 s. ISBN 978-80-247-2497-3.
[5] KOUBEK, Josef. Řízení lidských zdrojů: Základy moderní personalistiky. 4. vyd. Praha: Management Press, 2007. 399 s. ISBN 978-80-7261-168-3.
Přílohy volně vložené
1 CD ROM
Přílohy vázané v práci
grafy, schémata, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Počet bodů od vedoucího práce: 46
Počet bodů od oponenta práce: 57
Otázky od vedoucího práce:
1. Na základě jakých kritérií byly zvoleny vzdělávací agentury, které budou pro společnost XY realizovat vzdělávací kurzy? Hodnocení: zcela odpovězeno.
2. Na straně 73 je stanoven výpočet cestovného. Na základě jakých výpočtů bylo cestovné stanoveno? Hodnocení: zcela odpovězeno.
3. V jaké fázi je nyní realizace projektu ve společnosti XY? Hodnocení: zcela odpovězeno.
Otázky od oponenta práce:
1, V rámci DP jsou navrženy konkrétní vzdělávací programy. Je možno rozšířit tento okruh ještě o další vzdělávací aktivity. Hodnocení: zcela odpovězeno.
2, Lze získat údaje z firmy XY i jinými metodami, než které byly použity v analytické části DP? Hodnocení: zcela odpovězeno.
3, Při získávání údajů z firmy XY bylo konstatováno, že tato firma nemá HR útvar. Jaká doporučení v tomto směru lze v této firmě aplikovat? Hodnocení: zcela odpovězeno.
Otázky komise
Ph.D. Staňková: Proč nestačí vytvořit pouze marketingový plán? Hodnocení: zcela odpovězeno.
Ing. Schneider: Jak došlo k implementaci projektu a na základě čeho byly vybrány dané vzdělávací programy. Hodnocení: zcela odpovězeno.
doc. Švarcová: Jak řešíte fluktuaci prodejního personálu? Hodnocení: zcela odpovězeno.