Předmětem diplomové práce ?Marketingový plán firmy Raciola-Jehlička s. r. o. jako nástroj stabilizace společnosti na trhu? je zpracovat návrh marketingového plánu tak, aby společnost našla vnitřní rovnováhu a zvýšila svoji konkurenceschopnost. Práce je rozdělena do dvou částí. První část obsahuje teoretické východiska marketingového plánování a strukturu marketingového plánu. Druhá část představuje analýzu současného stavu mar-ketingového plánu v podniku a návrh na racionalizovaný marketingový plán pro nejbližší období.
Anotace v angličtině
The object of theses ?The Marketing Plan of Firm Raciola-Jehlicka ltd. as the Instrument of the Stabilization Company in the Market? is to elaborate a project of a marketing plan so that company find its internal stability and enhance its competitiveness. The theses is diveded into two parts. The first one contains theoretical fundaments of the marketing planning and structure of the marketing plan. The second part introduces analysis of a pre-sent frame of the marketing plan in the company and also contains a proposal for rationali-zed marketing plan for the nearest period.
Předmětem diplomové práce ?Marketingový plán firmy Raciola-Jehlička s. r. o. jako nástroj stabilizace společnosti na trhu? je zpracovat návrh marketingového plánu tak, aby společnost našla vnitřní rovnováhu a zvýšila svoji konkurenceschopnost. Práce je rozdělena do dvou částí. První část obsahuje teoretické východiska marketingového plánování a strukturu marketingového plánu. Druhá část představuje analýzu současného stavu mar-ketingového plánu v podniku a návrh na racionalizovaný marketingový plán pro nejbližší období.
Anotace v angličtině
The object of theses ?The Marketing Plan of Firm Raciola-Jehlicka ltd. as the Instrument of the Stabilization Company in the Market? is to elaborate a project of a marketing plan so that company find its internal stability and enhance its competitiveness. The theses is diveded into two parts. The first one contains theoretical fundaments of the marketing planning and structure of the marketing plan. The second part introduces analysis of a pre-sent frame of the marketing plan in the company and also contains a proposal for rationali-zed marketing plan for the nearest period.
Proveďte literární průzkum v oblasti marketingového plánování.
II. Praktická část
Charakterizujte současný stav a proveďte jeho analýzu.
Zhodnoťte výsledky analýz a navrhněte doporučení ke zlepšení součastného stavu.
Zpracujte rámcový projekt marketingového plánu na roční období.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Proveďte literární průzkum v oblasti marketingového plánování.
II. Praktická část
Charakterizujte současný stav a proveďte jeho analýzu.
Zhodnoťte výsledky analýz a navrhněte doporučení ke zlepšení součastného stavu.
Zpracujte rámcový projekt marketingového plánu na roční období.
Závěr
Seznam doporučené literatury
[1] COOPER, J.; LANE, P. Marketingové plánování - praktická příručka manažera. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 1999. 232 s. ISBN 80-7169-641-2.
[2] KNIGHT, P. Vysoce efektivní marketingový plán. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2007. 148 s. ISBN 978-80-247-1999.
[3] KOTLER, P. Marketing management. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2007. 788 s. ISBN 978-80-247-1359-5.
[4] SVĚTLÍK, J. Marketing - cesta k trhu. 1. vyd. Plzeň: Aleš Čeněk, 2005. 340 s. ISBN 80-86898-48-2.
[5] WESTWOOD, J. Jak sestavit marketingový plán. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 1999. 120 s. ISBN 80-7169-542-4.
Seznam doporučené literatury
[1] COOPER, J.; LANE, P. Marketingové plánování - praktická příručka manažera. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 1999. 232 s. ISBN 80-7169-641-2.
[2] KNIGHT, P. Vysoce efektivní marketingový plán. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2007. 148 s. ISBN 978-80-247-1999.
[3] KOTLER, P. Marketing management. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2007. 788 s. ISBN 978-80-247-1359-5.
[4] SVĚTLÍK, J. Marketing - cesta k trhu. 1. vyd. Plzeň: Aleš Čeněk, 2005. 340 s. ISBN 80-86898-48-2.
[5] WESTWOOD, J. Jak sestavit marketingový plán. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 1999. 120 s. ISBN 80-7169-542-4.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Počet bodů od vedoucího práce: 45
Počet bodů od oponenta práce: 43
Otázky od vedoucího práce:
1. Strategické cíle jsou v projektu vyjádřeny prostřednictvním akčních programů. Jejich náklady jsou stanoveny odhdy konzultovanými s odpovědnými pracovníky firmy. Nebylo možno náklady alespoň některých z těchto akčních cílů stanovit s větší přesností? Mám na mysli např. náklady na školení obchodních zástupců (rozptyl v Kč je 100 000 - 150 000)? Hodnocení: zcela odpovězeno.
2. Jal přijalo Vaše náměty na zpracování marketingového plánu a jeho obsahovou strtánku vedení firmy? Hodnocení: zcela odpovězeno.
Otázky od oponenta práce:
1. Na s. 53 uvádíte jako slabou stránku společnosti "nahodilý systém dopravy". Jak se tento fakt projevuje v praxi ? Hodnocení: zcela odpovězeno.
2. V projektové části navrhujete změnu informačního systému podniku. Objasněte, co bude obnášet implementace nového informačního systému podniku pro firmu? Jaké příležitosti přinese? Hodnocení: zcela odpovězeno.
Otázky komise
doc. Kubik: Využívá firma i biopotravin ve svém zpracování? Jaký je rozdíl mezi biofarmou a klasickou farmou? Hodnocení: zcela odpovězeno.
Ing. Schneider: Proč jste využil analýzu SLEPT a ne SLEPTE? Hodnocení: zcela odpovězeno.
doc. Švarcová: Vnímáte firmu Raciola jako nestabilní, proč? Hodnocení: zcela odpovězeno