Téma pro tuto bakalářskou práci jsem si zvolila z oblasti veřejné správy, zaměřila jsem se na oblast vzdělávání úředníků. Teoretická část je zaměřena na veřejnou správu, její rozdě-lení a charakteristiku. Dále na vysvětlení jednotlivých pojmů, které souvisí s tématem prá-ce. V teoretické části také charakterizuji metody vzdělávání dospělých.
V praktické části analyzuji systém vzdělávání úředníků obecně v České republice, ale i konkrétně vzdělávání úředníků na Městském úřadě Hulín. Nejprve charakterizuji působ-nost a organizaci daného úřadu, poté se zabývám plánem vzdělávání a v závěru analyzuji potřeby Městského úřadu Hulín v oblasti vzdělávání jako celku a poté analyzuji potřeby vzdělávání konkrétního úředníka.
Anotace v angličtině
I have chosen the theme for my Bachelor work from the area of the public autority. I focu-sed on the education of the officers. Theoretical part is connected with the public autority, its division and characteristics. Than explaining individua terms connected with the topic of the work. In this part I also characterise the methods of adult education.
In the practical part I analyse the officers´educational system generally in the Czech Repub-lic, but also concretely in the Municipality in Hulín. First I characterise the remit and orga-nization of the given municipality, than I cover the question of the educational plan, and in the final part I analyse the needs of the municipality in Hulín in the area of education as a whole, and then the educational needs of the particular officer.
Klíčová slova
veřejná správa, úředník, vzdělávání, městský úřad, plán vzdělávání
Klíčová slova v angličtině
Public autority, officer, education, municipality, educational plan
Rozsah průvodní práce
78 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Téma pro tuto bakalářskou práci jsem si zvolila z oblasti veřejné správy, zaměřila jsem se na oblast vzdělávání úředníků. Teoretická část je zaměřena na veřejnou správu, její rozdě-lení a charakteristiku. Dále na vysvětlení jednotlivých pojmů, které souvisí s tématem prá-ce. V teoretické části také charakterizuji metody vzdělávání dospělých.
V praktické části analyzuji systém vzdělávání úředníků obecně v České republice, ale i konkrétně vzdělávání úředníků na Městském úřadě Hulín. Nejprve charakterizuji působ-nost a organizaci daného úřadu, poté se zabývám plánem vzdělávání a v závěru analyzuji potřeby Městského úřadu Hulín v oblasti vzdělávání jako celku a poté analyzuji potřeby vzdělávání konkrétního úředníka.
Anotace v angličtině
I have chosen the theme for my Bachelor work from the area of the public autority. I focu-sed on the education of the officers. Theoretical part is connected with the public autority, its division and characteristics. Than explaining individua terms connected with the topic of the work. In this part I also characterise the methods of adult education.
In the practical part I analyse the officers´educational system generally in the Czech Repub-lic, but also concretely in the Municipality in Hulín. First I characterise the remit and orga-nization of the given municipality, than I cover the question of the educational plan, and in the final part I analyse the needs of the municipality in Hulín in the area of education as a whole, and then the educational needs of the particular officer.
Klíčová slova
veřejná správa, úředník, vzdělávání, městský úřad, plán vzdělávání
Klíčová slova v angličtině
Public autority, officer, education, municipality, educational plan
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Na základě studia odborné literatury charakterizujte veřejnou správu v ČR, konkrétně územní samosprávné celky.
Vysvětlete základní pojmy týkající se vzdělávání úředníků územních samosprávných celků.
II.Praktická část
Analyzujte systém vzdělávání úředníků v České republice.
Za pomoci vhodných metod výzkumu proveďte analýzu vzdělání úředníků Městského úřadu Hulín.
Na základě provedené analýzy navrhněte doporučení na zlepšení systému vzdělávání úředníků Městského úřadu Hulín.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Na základě studia odborné literatury charakterizujte veřejnou správu v ČR, konkrétně územní samosprávné celky.
Vysvětlete základní pojmy týkající se vzdělávání úředníků územních samosprávných celků.
II.Praktická část
Analyzujte systém vzdělávání úředníků v České republice.
Za pomoci vhodných metod výzkumu proveďte analýzu vzdělání úředníků Městského úřadu Hulín.
Na základě provedené analýzy navrhněte doporučení na zlepšení systému vzdělávání úředníků Městského úřadu Hulín.
Závěr
Seznam doporučené literatury
[1] ARMSTRONG, M. Řízení lidských zdrojů. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2005. 856 s. ISBN 80-247-0469-2.
[2] KOROTVIČKOVÁ, M. a kol. Zákon o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů s účinností od 1.1.2003. Zákon č. 312/2002 Sb. 1. vyd. Praha: SONDY, 2002. 211 s. ISBN 80-903134-2-6.
[3] LEŠTINSKÁ, V. a kol. Personalistika ve veřejné správě. 1. vyd. Brno: Mararykova univerzita, 2006. 180 s. ISBN 80-210-3984-1.
Seznam doporučené literatury
[1] ARMSTRONG, M. Řízení lidských zdrojů. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2005. 856 s. ISBN 80-247-0469-2.
[2] KOROTVIČKOVÁ, M. a kol. Zákon o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů s účinností od 1.1.2003. Zákon č. 312/2002 Sb. 1. vyd. Praha: SONDY, 2002. 211 s. ISBN 80-903134-2-6.
[3] LEŠTINSKÁ, V. a kol. Personalistika ve veřejné správě. 1. vyd. Brno: Mararykova univerzita, 2006. 180 s. ISBN 80-210-3984-1.
Přílohy volně vložené
CD ROM
Přílohy vázané v práci
grafy, schémata, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí BP: 47 b.
Na jaké vzdělávání a od koho získal akreditaci Krajský úřad Zlínského kraje?
Oponent BP: 41 b.
Jaké hlavní překážky vnímáte v systému vzdělávání úředníků územních samosprávných celků?
Studentka bez obtíží reagovala na položené otázky. Hodnocení odpovědi: zcela.