Tato bakalářská práce je zaměřená na způsoby motivace zaměstnanců ve firmě ?XY?, která se zabývá tvorbou webových stránek. Práce je rozdělena do tří částí. První část je teoretic-ká, obsahuje základní pojmy, principy motivace zaměstnanců a stimulace, faktory ovlivňu-jící motivaci. Druhá část je praktická, zaměřená především na motivaci firmy ?XY?. Popi-suje metody motivace využívané v konkrétním podniku, např. pracovní podmínky, způsoby motivace ze sociálního, společenského a kulturního pohledu, motivace s ohledem na teorii potřeb. Třetí část se zabývá analytickou stránkou podniku ?XY?. Závěr práce představuje zhodnocení nynější situace podniku a návrh motivačního programu pro podnik ?XY?, který má nápomoci ke zlepšení pracovního výkonu a finanční stránky podniku.
Anotace v angličtině
This work is focused on ways of motivating employees in company ?XY?, which is devel-oping a websites. This work divided into three parts. The first part is theoretical, it?s con-tains basic concepts, principles, motivation and stimulation, factors affecting motivation. The second part is practical, oriented primarily only on the motivation of company ?XY?. Describes methods of motivation used in a particular company such as working conditions, methods of social motivation, social and cultural point of view, the motivation in connec-tion with theory part is devoted to analytical. The third part is devoted to the analytical as-pect of the company ?XY?. In conclusion of the work presents the estimates for the current business situation and project of motivation programs for the company ?XY?, which should help improve productivity and financial aspects of the business.
Klíčová slova
motivace pracovníků, stimulace, zaměstnanci, pracovní výkon, analýza, motiv, stimul, lidé, webové stránky
Tato bakalářská práce je zaměřená na způsoby motivace zaměstnanců ve firmě ?XY?, která se zabývá tvorbou webových stránek. Práce je rozdělena do tří částí. První část je teoretic-ká, obsahuje základní pojmy, principy motivace zaměstnanců a stimulace, faktory ovlivňu-jící motivaci. Druhá část je praktická, zaměřená především na motivaci firmy ?XY?. Popi-suje metody motivace využívané v konkrétním podniku, např. pracovní podmínky, způsoby motivace ze sociálního, společenského a kulturního pohledu, motivace s ohledem na teorii potřeb. Třetí část se zabývá analytickou stránkou podniku ?XY?. Závěr práce představuje zhodnocení nynější situace podniku a návrh motivačního programu pro podnik ?XY?, který má nápomoci ke zlepšení pracovního výkonu a finanční stránky podniku.
Anotace v angličtině
This work is focused on ways of motivating employees in company ?XY?, which is devel-oping a websites. This work divided into three parts. The first part is theoretical, it?s con-tains basic concepts, principles, motivation and stimulation, factors affecting motivation. The second part is practical, oriented primarily only on the motivation of company ?XY?. Describes methods of motivation used in a particular company such as working conditions, methods of social motivation, social and cultural point of view, the motivation in connec-tion with theory part is devoted to analytical. The third part is devoted to the analytical as-pect of the company ?XY?. In conclusion of the work presents the estimates for the current business situation and project of motivation programs for the company ?XY?, which should help improve productivity and financial aspects of the business.
Klíčová slova
motivace pracovníků, stimulace, zaměstnanci, pracovní výkon, analýza, motiv, stimul, lidé, webové stránky
Prostudujte odbornou literaturu týkající se motivaci zaměstnanců.
Zpracujte základní pojmy z odborné literatury.
II. Praktická část
Charakterizujte firmu XY.
Proveďte analýzu motivování zaměstnanců.
Zjistěte vliv motivačního programu na finanční stránku firmy XY.
Navrhněte motivační program pro firmu XY.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Prostudujte odbornou literaturu týkající se motivaci zaměstnanců.
Zpracujte základní pojmy z odborné literatury.
II. Praktická část
Charakterizujte firmu XY.
Proveďte analýzu motivování zaměstnanců.
Zjistěte vliv motivačního programu na finanční stránku firmy XY.
Navrhněte motivační program pro firmu XY.
Závěr
Seznam doporučené literatury
[1] BĚLOHLÁVEK, F. Jak vést a motivovat lidi. 5. vyd. Brno : Computer Press, a.s., 2008. 120 s. ISBN 978-80-251-2235-8.
[2] HRONÍK, F. Rozvoj a vzdělávání pracovníků. 1. vyd. Praha : Grada Publishing, a.s., 2007. 240 s. ISBN 978-80-247-1457-8.
[3] PILAŘOVÁ, I. Jak efektivně hodnotit zaměstnance a zvyšovat jejich výkonnost. 1. vyd. Praha : Grada Publishing, a.s., 2008. 128 s. ISBN 978-80-2472-042-5.
[4] PLAMÍNEK, J. Tajemství motivace. 2. vyd. Praha : Grada Publishing, a.s., 2010. 127 s. ISBN 978-80-247-1457-8.
[5] WAGNER, J. Měření výkonnosti. 1. vyd. Praha : Grada Publishing, a.s., 2009. 256 s. ISBN 978-80-247-2924-4.
Seznam doporučené literatury
[1] BĚLOHLÁVEK, F. Jak vést a motivovat lidi. 5. vyd. Brno : Computer Press, a.s., 2008. 120 s. ISBN 978-80-251-2235-8.
[2] HRONÍK, F. Rozvoj a vzdělávání pracovníků. 1. vyd. Praha : Grada Publishing, a.s., 2007. 240 s. ISBN 978-80-247-1457-8.
[3] PILAŘOVÁ, I. Jak efektivně hodnotit zaměstnance a zvyšovat jejich výkonnost. 1. vyd. Praha : Grada Publishing, a.s., 2008. 128 s. ISBN 978-80-2472-042-5.
[4] PLAMÍNEK, J. Tajemství motivace. 2. vyd. Praha : Grada Publishing, a.s., 2010. 127 s. ISBN 978-80-247-1457-8.
[5] WAGNER, J. Měření výkonnosti. 1. vyd. Praha : Grada Publishing, a.s., 2009. 256 s. ISBN 978-80-247-2924-4.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
prof. Nejezchleba:
Jaký typ vedoucího by studentka preferovala ve své vlastní firmě?
Ing. Hanáková:
Jak je ve firmě zajišťována personální agenda?
Bakalářská práce nesplňuje svým obsahem ani formou požadavky na ni kladené.
Rovněž obhajoba byla nedostatečná.
Bakalářskou práci je nutné zcela přepracovat.