Tato bakalárská práce se zabývá marketingovými aspekty zavedení systému managementu
kvality ve firme Parabel. V teoretické cásti je priblížen systém managementu kvality, jeho
proces a efektivita, problematika dodavatelsko-odberatelských vztahu z hlediska
marketingu, postavení zákazníka v marketingové teorii, nástroje a možnosti merení
v systémech managementu kvality. V analytické cásti bakalárské práce je predstavena
firma Parabel, je provedeno srovnání dosavadního systému a zpusob orientace na
zákazníka se situací po zavedení systému kvality, je nastínena struktura zmen, zhodnocení
systému z pohledu péce o zákazníka, analýza spokojenosti zákazníku dotazníkovým
šetrením, využití marketingových nástroju a návrh možných rešení ke zlepšení stávající
situace a vyhodnocení systému managementu kvality.
Anotace v angličtině
This thesis deals with marketing aspects of introducing a quality management system in
the company Parabel. The theoretical part focuses on a quality management system and its
process and efficiency, it focuses on problems of supply-demand relations in terms of
marketing, customer position in marketing theory, methods and measurement possibilities
in quality management systems.
The analytical part of the thesis introduces the Parabel company. It compares current
system and describes how company focuses on customer after the implementation of
quality management system. In this part is outlined the structure of changes, and there is
also evaluated the system of customer care. It also includes analysis of customer
satisfaction which was carried out by questionnaire, use of marketing methods and
proposal of possible solutions to improve current situation and finally evaluation of the
quality management system.
Klíčová slova
Management, kvalita, zákazník, profesionalita, dodavatel, spokojenost, procesy, chování
spotrebitele.
Tato bakalárská práce se zabývá marketingovými aspekty zavedení systému managementu
kvality ve firme Parabel. V teoretické cásti je priblížen systém managementu kvality, jeho
proces a efektivita, problematika dodavatelsko-odberatelských vztahu z hlediska
marketingu, postavení zákazníka v marketingové teorii, nástroje a možnosti merení
v systémech managementu kvality. V analytické cásti bakalárské práce je predstavena
firma Parabel, je provedeno srovnání dosavadního systému a zpusob orientace na
zákazníka se situací po zavedení systému kvality, je nastínena struktura zmen, zhodnocení
systému z pohledu péce o zákazníka, analýza spokojenosti zákazníku dotazníkovým
šetrením, využití marketingových nástroju a návrh možných rešení ke zlepšení stávající
situace a vyhodnocení systému managementu kvality.
Anotace v angličtině
This thesis deals with marketing aspects of introducing a quality management system in
the company Parabel. The theoretical part focuses on a quality management system and its
process and efficiency, it focuses on problems of supply-demand relations in terms of
marketing, customer position in marketing theory, methods and measurement possibilities
in quality management systems.
The analytical part of the thesis introduces the Parabel company. It compares current
system and describes how company focuses on customer after the implementation of
quality management system. In this part is outlined the structure of changes, and there is
also evaluated the system of customer care. It also includes analysis of customer
satisfaction which was carried out by questionnaire, use of marketing methods and
proposal of possible solutions to improve current situation and finally evaluation of the
quality management system.
Klíčová slova
Management, kvalita, zákazník, profesionalita, dodavatel, spokojenost, procesy, chování
spotrebitele.
Prostudujte odbornou literaturu týkající se marketingu a systému managementu kvality
II. Praktická část
Analyzujte stav před zavedením systému managementu kvality ve firmě Parabel
Porovnáním předností a nedostatků zhodnoťte jednotlivé změny systému
Proveďte analýzu stavu spokojenosti zákazníka
Na základě výsledků analytického zkoumání vypracujte návrhy a doporučení
Zhodnoťte využití marketingových nástrojů a navrhněte doporučení ke zlepšení
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Prostudujte odbornou literaturu týkající se marketingu a systému managementu kvality
II. Praktická část
Analyzujte stav před zavedením systému managementu kvality ve firmě Parabel
Porovnáním předností a nedostatků zhodnoťte jednotlivé změny systému
Proveďte analýzu stavu spokojenosti zákazníka
Na základě výsledků analytického zkoumání vypracujte návrhy a doporučení
Zhodnoťte využití marketingových nástrojů a navrhněte doporučení ke zlepšení
Závěr
Seznam doporučené literatury
[1] CHRISTOPHER, Martin. Logistika v marketingu. Praha : Management Press, 2000. 166 s. ISBN 80-7621-007-4.
[2] KOTLER, P., ARMSTRONG, G. Marketing. Praha : Grada Publishing, 2004. 856 s. ISBN 80-247-0513-3.
[3] NENADÁL, Jaroslav. Měření v systémech managementu jakosti. 2. vyd. Praha : Management Press, 2004. 335 s. ISBN 80-7621-110-0.
[4] SVĚTLÍK, Jaroslav. Marketing cesta k trhu. Plzeň : Aleš Čeněk, 2005. 340 s. ISBN 80-86898-48-2.
[5] VDA. Spokojenost zákazníka v dodavatelské síti. 1. vyd. Praha : Česká společnost pro jakost, 2001. 62 s. ISBN 80-02-01437-5.
Seznam doporučené literatury
[1] CHRISTOPHER, Martin. Logistika v marketingu. Praha : Management Press, 2000. 166 s. ISBN 80-7621-007-4.
[2] KOTLER, P., ARMSTRONG, G. Marketing. Praha : Grada Publishing, 2004. 856 s. ISBN 80-247-0513-3.
[3] NENADÁL, Jaroslav. Měření v systémech managementu jakosti. 2. vyd. Praha : Management Press, 2004. 335 s. ISBN 80-7621-110-0.
[4] SVĚTLÍK, Jaroslav. Marketing cesta k trhu. Plzeň : Aleš Čeněk, 2005. 340 s. ISBN 80-86898-48-2.
[5] VDA. Spokojenost zákazníka v dodavatelské síti. 1. vyd. Praha : Česká společnost pro jakost, 2001. 62 s. ISBN 80-02-01437-5.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
grafy, schémata, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Ing. H. Bačová:
1. Kolik má firma v současnosti zaměstnanců?
2. Můžete vysvětlit pojem lokomoční terapie?
Ing. J. Klepiš:
1. Jaký byl ve firmě poměr uplatňování transakčního a vztahového
marketingu?
2. Jaká je struktura nákladů na školení a výcvik zaměstnanců, co je
započítáváno do N?