Diplomová práce je zaměřena na návrh marketingové strategie společnosti ŘEMPO LYRA, s. r. o. Cílem projektu je udržet firmu životaschopnou a konkurenceschopnou. Diplomová práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části jsou na základě dostupných literárních zdrojů zpracovány teoretické poznatky týkající se marketingové strategie a analýzy okolí podniku. Praktická část je rozdělena na část analytickou a projektovou. V analytické části je provedena charakteristika podniku a analýza vnějšího a vnitřního prostředí. Projektová část je zaměřena na identifikaci cílových skupin zákazníků a jednotlivým skupinám zákazníků jsou navrhnuty marketingové strategie. Projekt je posouzen z hlediska nákladového a časového. Nakonec je provedeno zhodnocení možných rizik a přínosů pro podnik.
Anotace v angličtině
The thesis focuses on the design of marketing strategy of ŘEMPO LYRA, Ltd. The project aim is to keep the company viable and competitive. The thesis is divided into a theoretical and a practical part. On the basis of the available literature sources, theoretical knowledge concerning the marketing strategy and analysis around the company are developed in the theoretical part. The practical part is divided into an analytical and a project section. The analytical part is a characterization of the company and an analysis of external and internal environment. The project part is focused on identifying target groups of customers and for each individual case certain marketing strategies are proposed. The project is assessed in terms of cost and time. Finally, an assessment of potential risks and benefits to the enterprise is accomplished.
Diplomová práce je zaměřena na návrh marketingové strategie společnosti ŘEMPO LYRA, s. r. o. Cílem projektu je udržet firmu životaschopnou a konkurenceschopnou. Diplomová práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části jsou na základě dostupných literárních zdrojů zpracovány teoretické poznatky týkající se marketingové strategie a analýzy okolí podniku. Praktická část je rozdělena na část analytickou a projektovou. V analytické části je provedena charakteristika podniku a analýza vnějšího a vnitřního prostředí. Projektová část je zaměřena na identifikaci cílových skupin zákazníků a jednotlivým skupinám zákazníků jsou navrhnuty marketingové strategie. Projekt je posouzen z hlediska nákladového a časového. Nakonec je provedeno zhodnocení možných rizik a přínosů pro podnik.
Anotace v angličtině
The thesis focuses on the design of marketing strategy of ŘEMPO LYRA, Ltd. The project aim is to keep the company viable and competitive. The thesis is divided into a theoretical and a practical part. On the basis of the available literature sources, theoretical knowledge concerning the marketing strategy and analysis around the company are developed in the theoretical part. The practical part is divided into an analytical and a project section. The analytical part is a characterization of the company and an analysis of external and internal environment. The project part is focused on identifying target groups of customers and for each individual case certain marketing strategies are proposed. The project is assessed in terms of cost and time. Finally, an assessment of potential risks and benefits to the enterprise is accomplished.
Zpracujte na základě teoretických poznatků literární rešerši týkající se problematiky marketingové strategie.
II. Praktická část
Popište současný stav marketingu ve firmě ŘEMPO LYRA, s. r. o. a analyzujte vnější a vnitřní prostředí.
Navrhněte projekt marketingové strategie ve společnosti ŘEMPO LYRA, s. r. o.
Projekt podrobte rizikové a nákladové analýze.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Zpracujte na základě teoretických poznatků literární rešerši týkající se problematiky marketingové strategie.
II. Praktická část
Popište současný stav marketingu ve firmě ŘEMPO LYRA, s. r. o. a analyzujte vnější a vnitřní prostředí.
Navrhněte projekt marketingové strategie ve společnosti ŘEMPO LYRA, s. r. o.
Projekt podrobte rizikové a nákladové analýze.
Závěr
Seznam doporučené literatury
[1] HORÁKOVÁ, Helena. Strategický marketing. 2. rozš. a aktualiz. vyd. Praha: Grada, 2003. 200 s. ISBN 80-247-0447-1.
[2] JAKUBÍKOVÁ, Dagmar. Strategický marketing. 1. vyd. Praha: Grada, 2008. 269 s. ISBN 978-80-247-2690-8.
[3] KOTLER, Philip. Moderní marketing. 1. vyd. Praha: Grada, 2007. 1041 s. ISBN 978-80-247-1545-2.
[4] MALLYA, Thaddeus. Základy strategického řízení a rozhodování. 1. vyd. Praha: Grada, 2007. 246 s. ISBN 978-80-247-1911-5.
[5] ZAMAZALOVÁ, Marcela. Marketing. 2. přeprac. a dopl. vyd. Praha: C. H. Beck, 2010. 499 s. ISBN 978-80-7400-115-4.
Seznam doporučené literatury
[1] HORÁKOVÁ, Helena. Strategický marketing. 2. rozš. a aktualiz. vyd. Praha: Grada, 2003. 200 s. ISBN 80-247-0447-1.
[2] JAKUBÍKOVÁ, Dagmar. Strategický marketing. 1. vyd. Praha: Grada, 2008. 269 s. ISBN 978-80-247-2690-8.
[3] KOTLER, Philip. Moderní marketing. 1. vyd. Praha: Grada, 2007. 1041 s. ISBN 978-80-247-1545-2.
[4] MALLYA, Thaddeus. Základy strategického řízení a rozhodování. 1. vyd. Praha: Grada, 2007. 246 s. ISBN 978-80-247-1911-5.
[5] ZAMAZALOVÁ, Marcela. Marketing. 2. přeprac. a dopl. vyd. Praha: C. H. Beck, 2010. 499 s. ISBN 978-80-7400-115-4.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí DP: Ing. Kamil Dobeš, Ph.D., hodnocení 51
Otázky:
1)Jaká je provázanost firem ŘEMPO LYRA , s.r.o. a zmiňované sesterské společnosti ŘEMPO VEGA, s.r.o.? Existuje mezi nimi spíše vztah konkurenční nebo kooperační?
Oponent DP: Ing. Zuzana Machalová, Dis., hodnocení 55 bodů
Otázky:
1)Proč není možné přistupovat ke všem zákazníkům stejným způsobem a je nutné provést identifikaci cílových skupin zákazníků?
2)Jak se změní konkurenční postavení společnosti ŘEMPO LYRA, s.r.o. na trhu po realizaci navrhovaného projektu?
3)Proč byl u časové analýzy zvolen Ganttův diagram?
Doc. Ing. František Lipták, DrSc.
Podle organizačního členění nemá ředitel nikoho pod sebou? Otázka zodpovězena uspokojivě.
Co je vysoké poradenství? Otázka zodpovězena uspokojivě.
Vaši dodavatelé jsou z ČR nebo ze zemí EU? Otázka zodpovězena zcela.
Ing. Pavel Říha
Co obsahuje položka sponzorství? Otázka zodpovězena zcela.