E-learning nový druh v oblasti výuky. Využívá moderní technologie jako jsou počítače a internet. S jejichž pomocí se může rozšiřovat po celém světě. Díky internetu se může snad-no aktualizovat a používat kromě písma také obrázky nebo animace. Cílem mojí bakalář-ské práce je využít E-learning pro vypracování podrobného návodu k zadání laboratorní úloze předmětu Řízení technologických procesů. Návod jsem dále zpracoval ve formě in-ternetové stránky pro lepší názornost.
Anotace v angličtině
E-learning is a new way of teaching. It uses modern technologies like computers and inter-net. With thein help, e-learning can easily spread around the world. Moreover, it can be easily updated and use not only text but pictures and animations. The goal of my thesis can be listed into folloeing steps. (1) Usage of e-learning for new laboratory instructions manu-al. (2) To create it this manual as the web pages for better readability.
Klíčová slova
-
Klíčová slova v angličtině
-
Rozsah průvodní práce
83
Jazyk
CZ
Anotace
E-learning nový druh v oblasti výuky. Využívá moderní technologie jako jsou počítače a internet. S jejichž pomocí se může rozšiřovat po celém světě. Díky internetu se může snad-no aktualizovat a používat kromě písma také obrázky nebo animace. Cílem mojí bakalář-ské práce je využít E-learning pro vypracování podrobného návodu k zadání laboratorní úloze předmětu Řízení technologických procesů. Návod jsem dále zpracoval ve formě in-ternetové stránky pro lepší názornost.
Anotace v angličtině
E-learning is a new way of teaching. It uses modern technologies like computers and inter-net. With thein help, e-learning can easily spread around the world. Moreover, it can be easily updated and use not only text but pictures and animations. The goal of my thesis can be listed into folloeing steps. (1) Usage of e-learning for new laboratory instructions manu-al. (2) To create it this manual as the web pages for better readability.
Klíčová slova
-
Klíčová slova v angličtině
-
Zásady pro vypracování
1. Vypracujte literární rešerši na zadané téma, která bude obsahovat kapitoly
popisující oblasti literatury o web stránkách a e-learningu.
2. Vytvořte návod k vybrané laboratorní úloze pomocí Microsoft Office.
3. Navrhněte design web stránek pro elektronickou učební pomůcku.
4. Proveďte naplnění web stránek Vámi vytvořeným návodem k vybrané úloze.
Zásady pro vypracování
1. Vypracujte literární rešerši na zadané téma, která bude obsahovat kapitoly
popisující oblasti literatury o web stránkách a e-learningu.
2. Vytvořte návod k vybrané laboratorní úloze pomocí Microsoft Office.
3. Navrhněte design web stránek pro elektronickou učební pomůcku.
4. Proveďte naplnění web stránek Vámi vytvořeným návodem k vybrané úloze.
Seznam doporučené literatury
1. Trochta, O. (2002): Počítačová podpora automatického řízení - CAAC;
Tématický okruh Syntéza. Bakalářská práce. UTB ve Zlíně, FT, Zlín.
2. Olbert, V. (2003): Počítačová podpora automatického řízení; Analýza
lineárních spojitých systémů. Bakalářská práce. UTB ve Zlíně, FT, Zlín.
3. Kosek, J. (1998): HTML - tvorba dokonalých WWW stránek. Grada, Praha.
4. Kosek, J. (2003): Téměř vše o WWW, dostupné na URL: http://www.kosek.cz
Seznam doporučené literatury
1. Trochta, O. (2002): Počítačová podpora automatického řízení - CAAC;
Tématický okruh Syntéza. Bakalářská práce. UTB ve Zlíně, FT, Zlín.
2. Olbert, V. (2003): Počítačová podpora automatického řízení; Analýza
lineárních spojitých systémů. Bakalářská práce. UTB ve Zlíně, FT, Zlín.
3. Kosek, J. (1998): HTML - tvorba dokonalých WWW stránek. Grada, Praha.
4. Kosek, J. (2003): Téměř vše o WWW, dostupné na URL: http://www.kosek.cz
Přílohy volně vložené
1 CD
Přílohy vázané v práci
ilustrace, schémata, tabulky
Převzato z knihovny
Ano
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Po uvítání komisí student podrobně představil podstatu své bakalářské práce. Prezentace byla obsáhlá a méně srozumitelná. Následovalo čtení posudků recenzenta a vedoucího BP. Student stručně zodpověděl dotaz oponenta.
Dotazy a připomínky k obhajobě:
- Vysvětlete v práci použitý vztah pro "požadovanou trvalou regulační odchylku". (prof. Víteček) }
- Připomínka na nevhodně užité nebo nesprávně uvedené metody návrhu regulátoru. (doc. Janáčová, prof. Víteček)
Student poměrně nevýrazně a s obtížemi reagoval na dotazy a připomínky komise. Dále se přešlo k dílčím otázkám z předmětů.