Cílem diplomové práce je navrhnout marketingový plán pro Lázně Slatinice, a.s. Diplomová práce je rozvržena do dvou částí: teoretické a praktické.
V teoretické části jsou uvedeny charakteristiky strategického marketingového plánování, strategického řídícího procesu. Hlavní část zde zaujímá zejména samotný marketingový plán. Teoretická část nabízí klíčové terminologické pojmy a jejich vzájemné vztahy, které jsou nutné k pochopení dané problematiky.
V analytické části diplomové práce je nejprve uvedena charakteristika Lázní Slatinice a.s., dále zde jsou vypracovány následující analýzy: makroprostředí, mikroprostředí. V poslední této části je vyhodnoceno samotné dotazníkové šetření a SWOT analýza.
V projektové části jsou stanoveny marketingové cíle, marketingová strategie a sestaveny akční plány pro Lázně Slatinice a.s.
Anotace v angličtině
The objective of my master´s thesis was propose a marketing plan for the Spa Slatinice. My master thesis is divided into two main parts: theoretica and practical part. The theretical part shows the characteristics of strategic marketing planning, strategic management process. The main part I focused on the particular marketing plan. The theoretical part provides key concepts and terminology of their mutual relations, which are necessary for understanding the issue.
In the practical part I briefly described the organization and then I drawn up following analysis: macro/micro area. In the last part I have conducted a questionnaire survey and SWOT analysis. In the project part are set marketing objectives, marketing strategies and drawn up action plans for the Spa Slatinice.
Cílem diplomové práce je navrhnout marketingový plán pro Lázně Slatinice, a.s. Diplomová práce je rozvržena do dvou částí: teoretické a praktické.
V teoretické části jsou uvedeny charakteristiky strategického marketingového plánování, strategického řídícího procesu. Hlavní část zde zaujímá zejména samotný marketingový plán. Teoretická část nabízí klíčové terminologické pojmy a jejich vzájemné vztahy, které jsou nutné k pochopení dané problematiky.
V analytické části diplomové práce je nejprve uvedena charakteristika Lázní Slatinice a.s., dále zde jsou vypracovány následující analýzy: makroprostředí, mikroprostředí. V poslední této části je vyhodnoceno samotné dotazníkové šetření a SWOT analýza.
V projektové části jsou stanoveny marketingové cíle, marketingová strategie a sestaveny akční plány pro Lázně Slatinice a.s.
Anotace v angličtině
The objective of my master´s thesis was propose a marketing plan for the Spa Slatinice. My master thesis is divided into two main parts: theoretica and practical part. The theretical part shows the characteristics of strategic marketing planning, strategic management process. The main part I focused on the particular marketing plan. The theoretical part provides key concepts and terminology of their mutual relations, which are necessary for understanding the issue.
In the practical part I briefly described the organization and then I drawn up following analysis: macro/micro area. In the last part I have conducted a questionnaire survey and SWOT analysis. In the project part are set marketing objectives, marketing strategies and drawn up action plans for the Spa Slatinice.
Na základě dostupné literatury zpracujte teoretické poznatky týkající se marketingového plánu.
II. Praktická část
Proveďte výchozí analýzy nezbytné pro tvorbu marketingového plánu.
Na základě výsledků analýz sestavte marketingový plán pro Lázně Slatinice a.s.
Zhodnoťte navržený plán z hlediska jeho implementace do praxe.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Na základě dostupné literatury zpracujte teoretické poznatky týkající se marketingového plánu.
II. Praktická část
Proveďte výchozí analýzy nezbytné pro tvorbu marketingového plánu.
Na základě výsledků analýz sestavte marketingový plán pro Lázně Slatinice a.s.
Zhodnoťte navržený plán z hlediska jeho implementace do praxe.
Závěr
Seznam doporučené literatury
[1] COOPER, John; LANE, Peter. Marketingové plánování: praktická příručka. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 1999. 230 s. ISBN 80-7169-641-2.
[2] EXNER, Lubomír; RAITER, Tomáš; STEJSKALOVÁ, Dita. Strategický marketing zdravotnických zařízení. 1. vyd. Praha: Professional Publishing, 2005. 188 s. ISBN 80-86419-73-8.
[3] KOŠŤÁL, Pavol; ŠULEŘ, Oldřich. Firemní strategie: plánování a realizace. 1. vyd. Praha: Computer Press, 2002. 124 s. ISBN 80-7226-657-8.
[4] KOTLER, Philip. Marketing management. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2007. 788 s. ISBN 978-80-247-1359-5.
[5] LEDNICKÝ, Václav. Strategické řízení. 1. vyd. Ostrava: Repronis Ostrava, 2006. 154 s. ISBN 80-7329-131-2.
Seznam doporučené literatury
[1] COOPER, John; LANE, Peter. Marketingové plánování: praktická příručka. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 1999. 230 s. ISBN 80-7169-641-2.
[2] EXNER, Lubomír; RAITER, Tomáš; STEJSKALOVÁ, Dita. Strategický marketing zdravotnických zařízení. 1. vyd. Praha: Professional Publishing, 2005. 188 s. ISBN 80-86419-73-8.
[3] KOŠŤÁL, Pavol; ŠULEŘ, Oldřich. Firemní strategie: plánování a realizace. 1. vyd. Praha: Computer Press, 2002. 124 s. ISBN 80-7226-657-8.
[4] KOTLER, Philip. Marketing management. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2007. 788 s. ISBN 978-80-247-1359-5.
[5] LEDNICKÝ, Václav. Strategické řízení. 1. vyd. Ostrava: Repronis Ostrava, 2006. 154 s. ISBN 80-7329-131-2.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí DP: Ing. Pavla Staňková, Ph.D., hodnocení 50
Otázky:
1)Vznik potenciální nové konkurence v oblasti lázeňství je vždy spjat s lázeňskými prameny? Existují v oblasti Olomoucka nějaké nevyužité prameny, které by znamenaly potenciální konkurenci a vstup nového subjektu na trh?
2. Do jaké míry je Vámi navrhovaný marketingový plán v současnosti implementován do praxe?
Oponent DP: Ing. Michaela Grycová, hodnocení 49 bodů
Otázky:
1)V jaké fázi se Vámi navržený projekt pohybuje dnes? Realizují lázně některé z Vámi navržených opatření a které?
2)Spolupracujete s lázněmi na jejich realizaci?
Doc. Ing. František Lipták, DrSc.
Str. 70 graf č.6. Proč nezohledňujete i procedury které jsou nabízeny? Otázka zodpovězena uspokojivě.
Proč se neorientujete na klientelu ze zahraničí např. Rusko? Otázka zodpovězena zcela.
Jaká je kapacita lázní a procento využití? Otázka zodpovězena zcela.
Doc. Ing. Miloslava Chovancová, CSc.
Zabývala jste se v práci omezením platby od pojišťovny? Otázka zodpovězena zcela.
Co znamená lázně rodinného typu? Otázka zodpovězena zcela.
Ing. Pavel Říha
Jaké mají aktivity na internetu? Otázka zodpovězena uspokojivě.