Cílem mé diplomové práce je vytvoření motivačního programu pro obchodní manažery ve firmě XYZ, s. r. o., který povede k jejich motivaci a stabilizaci ve firmě. V první části, kterou tvoří teoretické poznatky, jsou uvedeny poznatky o personálních činnostech v podniku, původu motivace a teoriích motivace. Zvlášť jsou popsány poznatky o pracovní motivaci, stimulačních prostředcích a zavádění motivačního programu. V analytické části je na základě dotazníků a rozhovorů prováděna analýza spokojenosti, motivace a zkoumána úroveň stabilizace ve firmě. Výstup analýzy představuje projekt, který reaguje na požadavky obchodních manažerů ve firmě a zaměřuje se na takové aspekty, které povedou k jejich motivaci a současně i ke stabilizaci.
Anotace v angličtině
The aim of my thesis is to create a project for businessmanager´s in company XYZ, Ltd., which will result inincreasing their motivation as well as the stabilization of the company. In the first part, which provides theories including topics such aspersonnel activities in the company, the origin of motivation and theories of motivation. Particularly findings about employees? motivation, stimulation mediums and introduction motivation programs are described in this part. The analytical part, consists of the analysis of questionnaires and interviews which were conducted to gain information about employees? satisfaction andmotivation. Furthermore, the level of stabilization in the company is discussed. The outcome of the analysis is a project which suggests solutions according to the requirements of business managers of the company. Aspects, that lead to improving motivation and stabilization are emphasized.
Klíčová slova
Personální činnost, motivace, stimulace, stabilizace, dotazník, motivační program, obchodní manažeři.
Klíčová slova v angličtině
The personal activity, motivation, stimulation, stabilisation, questionnaire´s examination, the motivation program, businessmanager´s.
Rozsah průvodní práce
131 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Cílem mé diplomové práce je vytvoření motivačního programu pro obchodní manažery ve firmě XYZ, s. r. o., který povede k jejich motivaci a stabilizaci ve firmě. V první části, kterou tvoří teoretické poznatky, jsou uvedeny poznatky o personálních činnostech v podniku, původu motivace a teoriích motivace. Zvlášť jsou popsány poznatky o pracovní motivaci, stimulačních prostředcích a zavádění motivačního programu. V analytické části je na základě dotazníků a rozhovorů prováděna analýza spokojenosti, motivace a zkoumána úroveň stabilizace ve firmě. Výstup analýzy představuje projekt, který reaguje na požadavky obchodních manažerů ve firmě a zaměřuje se na takové aspekty, které povedou k jejich motivaci a současně i ke stabilizaci.
Anotace v angličtině
The aim of my thesis is to create a project for businessmanager´s in company XYZ, Ltd., which will result inincreasing their motivation as well as the stabilization of the company. In the first part, which provides theories including topics such aspersonnel activities in the company, the origin of motivation and theories of motivation. Particularly findings about employees? motivation, stimulation mediums and introduction motivation programs are described in this part. The analytical part, consists of the analysis of questionnaires and interviews which were conducted to gain information about employees? satisfaction andmotivation. Furthermore, the level of stabilization in the company is discussed. The outcome of the analysis is a project which suggests solutions according to the requirements of business managers of the company. Aspects, that lead to improving motivation and stabilization are emphasized.
Klíčová slova
Personální činnost, motivace, stimulace, stabilizace, dotazník, motivační program, obchodní manažeři.
Klíčová slova v angličtině
The personal activity, motivation, stimulation, stabilisation, questionnaire´s examination, the motivation program, businessmanager´s.
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Prostudujte literární prameny a zpracujte literární rešerši o problematice pracovní motivace.
II. Praktická část
Analyzujte současný systém motivace obchodních manažerů firmy XYZ a faktory jejich pracovní spokojenosti.
Určete přednosti a nedostatky tohoto systému.
Navrhněte projekt vytvoření motivačního programu určeného pro obchodní manažery firmy XYZ vedoucí k jejich motivaci a stabilizaci.
Vyhodnoťte náklady, přínosy a rizika spojená s realizací projektu.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Prostudujte literární prameny a zpracujte literární rešerši o problematice pracovní motivace.
II. Praktická část
Analyzujte současný systém motivace obchodních manažerů firmy XYZ a faktory jejich pracovní spokojenosti.
Určete přednosti a nedostatky tohoto systému.
Navrhněte projekt vytvoření motivačního programu určeného pro obchodní manažery firmy XYZ vedoucí k jejich motivaci a stabilizaci.
Vyhodnoťte náklady, přínosy a rizika spojená s realizací projektu.
Závěr
Seznam doporučené literatury
[1] ARMSTRONG, M. A Handbook of Human Ressource Management Practice. 9th edition. Aberywtsyth, Wales: Cambrian Printers Ltd, 2003. 909 p. ISBN 0-7494-4105-4.
[2] FORSYTH, P. Jak motivovat lidi. 2. vyd. Brno: Computer Press, 2003. 116 s. ISBN 80-7226-386-2.
[3] HAGEMANNOVÁ, G. Motivace. 1. vyd. Praha: Victoria Publishing, 1995. 212 s. ISBN 80-85865-13-0.
[4] KOUBEK, J. Personální práce v malých podnicích. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 1996. 200 s. ISBN 80-7169-206-9.
[5] STÝBLO, J. Manažerská motivační strategie. 1. vyd. Praha: Management Press, 1992. 66 s. ISBN 80-85603-05-5.
Seznam doporučené literatury
[1] ARMSTRONG, M. A Handbook of Human Ressource Management Practice. 9th edition. Aberywtsyth, Wales: Cambrian Printers Ltd, 2003. 909 p. ISBN 0-7494-4105-4.
[2] FORSYTH, P. Jak motivovat lidi. 2. vyd. Brno: Computer Press, 2003. 116 s. ISBN 80-7226-386-2.
[3] HAGEMANNOVÁ, G. Motivace. 1. vyd. Praha: Victoria Publishing, 1995. 212 s. ISBN 80-85865-13-0.
[4] KOUBEK, J. Personální práce v malých podnicích. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 1996. 200 s. ISBN 80-7169-206-9.
[5] STÝBLO, J. Manažerská motivační strategie. 1. vyd. Praha: Management Press, 1992. 66 s. ISBN 80-85603-05-5.
Přílohy volně vložené
1 list formátu A3 (návrh podnikových novin)
Přílohy vázané v práci
grafy, schémata, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Počet bodů od vedoucího práce: 48
Počet bodů od oponenta práce: 45
Otázka vedoucího práce:
Kdyby firma chtěla do realizace Vašeho projektu vložit pouze omezené finanční prostředky, která Vámi navržená opatření byste doporučovala realizovat? Hodnocení: Zcela odpovězeno.
Otázka oponenta práce
1. Ve své práci uvádíte, že obchodní manažeři nemají čas číst informace na intranetu. Myslíte si, že budou mít dostatek času pročíst si firemní noviny? Hodnocení: Zcela odpovězeno.
2. Nebylo by lepší raději lépe využít intranetu? Případně e-mailů? Hodnocení: Zcela odpovězeno.
Otázky komise
doc. Kubik: Jaký je vztah stimulace a motivace? Co je to stimul a motiv? Hodnocení: Zcela odpovězeno.
Ing. Schneider: Na základě čeho jste zvolila motivační prvky ve vašem programu? Hodnocení: Zcela odpovězeno. Hodnocení: uspokojivě odpovězeno.
doc. Švarcová: Na jaké problémy můžete narazit, když se zaměstnanci navážou na dodavatele? Hodnocení: uspokojivě odpovězeno.