Diplomová práce se zabývá krizovou komunikací firmy Skanska. Teoretická část vychází z odborné literatury a definuje problematiku krizové komunikace v případě nehody na stavbě. V projektové části jsou na základě analýz a rozhovoru uvedeny návrhy na zlepšení krizové komunikace firmy Skanska.
Anotace v angličtině
This master thesis deals with crisis communications in Skanska. The theoretical part was written by using a special literature and define critical communication in case of any accident during a period of contructions. There are some improvement suggestion mentioned in the project which are based on the previous analyses.
Klíčová slova
krize, krizový plán, krizový tým, krizová komunikace, nehoda, public relations, média.
Diplomová práce se zabývá krizovou komunikací firmy Skanska. Teoretická část vychází z odborné literatury a definuje problematiku krizové komunikace v případě nehody na stavbě. V projektové části jsou na základě analýz a rozhovoru uvedeny návrhy na zlepšení krizové komunikace firmy Skanska.
Anotace v angličtině
This master thesis deals with crisis communications in Skanska. The theoretical part was written by using a special literature and define critical communication in case of any accident during a period of contructions. There are some improvement suggestion mentioned in the project which are based on the previous analyses.
Klíčová slova
krize, krizový plán, krizový tým, krizová komunikace, nehoda, public relations, média.
Zpracujte teoretická východiska z oblasti krizové komunikace.
II. Praktická část
Proveďte analýzu současného stavu krizové komunikace ve firmě Skanska, a. s.
Vytvořte projekt inovace krizové komunikace firmy Skanska, a. s.
Projekt podrobte nákladové, časové a rizikové analýze.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Zpracujte teoretická východiska z oblasti krizové komunikace.
II. Praktická část
Proveďte analýzu současného stavu krizové komunikace ve firmě Skanska, a. s.
Vytvořte projekt inovace krizové komunikace firmy Skanska, a. s.
Projekt podrobte nákladové, časové a rizikové analýze.
Závěr
Seznam doporučené literatury
[1] BAJČAN, Roman. Techniky public relations aneb Jak pracovat s médii. 1. vyd. Praha: Management Press, 2003. 147 s. ISBN 80-7261-096-1.
[2] KOHOUT, Jaroslav. Veřejné mínění, image a metody public relations. 1. vyd. Praha: Management Press, 1999. 122 s. ISBN 80-7261-006-6.
[3] MIKULÁŠTÍK, Milan. Komunikační dovednosti v praxi. 2., dopl. a přeprac. vyd. Praha: Grada, 2010. 325 s. ISBN 978-80-247-2339-6.
[4] NĚMEC, Petr. Public relations: zásady komunikace s veřejností. 1. vyd. Praha: Management press, 1993. 114 s. ISBN 80-85603-26-8.
[5] NĚMEC, Petr. Public relations: komunikace v konfliktních a krizových situacích. 1. vyd. Praha: Management Press, 1999. 125 s. ISBN 80-85943-66-2.
Seznam doporučené literatury
[1] BAJČAN, Roman. Techniky public relations aneb Jak pracovat s médii. 1. vyd. Praha: Management Press, 2003. 147 s. ISBN 80-7261-096-1.
[2] KOHOUT, Jaroslav. Veřejné mínění, image a metody public relations. 1. vyd. Praha: Management Press, 1999. 122 s. ISBN 80-7261-006-6.
[3] MIKULÁŠTÍK, Milan. Komunikační dovednosti v praxi. 2., dopl. a přeprac. vyd. Praha: Grada, 2010. 325 s. ISBN 978-80-247-2339-6.
[4] NĚMEC, Petr. Public relations: zásady komunikace s veřejností. 1. vyd. Praha: Management press, 1993. 114 s. ISBN 80-85603-26-8.
[5] NĚMEC, Petr. Public relations: komunikace v konfliktních a krizových situacích. 1. vyd. Praha: Management Press, 1999. 125 s. ISBN 80-85943-66-2.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
grafy, schémata, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Otázky od vedoucího práce
1) Je možno krizím přOtázky od vedoucího práce
1) Je možno krizím předcházet? Jaké jsou základní kroky prevence krizové situace vedení firmy? Hodnocení: zcela odpovězeno
2) Vy kladete důraz na aspekty komunikační, což je samozřejmě správné. Ale je možno uvést i některé další aspekty, nekomunikační? Hodnocení: zcela odpovězeno
Otázky od oponenta práce:
1, Z čeho autorka vychází při stanovení pravděpodobnosti v analýze rizik? Hodnocení: zcela odpovězeno
2, Jak máme rozumět, že v časovém harmonogramu vytvoření vzorového prohlášení pro zaměstnance je uveden u tisku prohlášení počet dnů 33? Hodnocení: zcela odpovězeno
3, Jak je pro krizovou komunikaci důležitá rychlost přenosu informací? Je systém krizové komunikace ve Skanska nastaven z tohoto pohledu správně? Je v této oblasti prostor pro zlepšení? Hodnocení: zcela odpovězeno
4, Měl by po smrtelné nehodě na stavbě komunikovat s novináři ředitel společnosti nebo mluvčí? Proč? Hodnocení: zcela odpovězeno
5, Proč je v případě nehod na stavbě potřebná interní komunikace a co do ní patří? Hodnocení: zcela odpovězeno
Otázky komise
doc. Kubik: V které části firmy jste práci zpracovávala? Hodnocení: zcela odpovězeno.
doc. Švarcová: Na straně 70 uvádíte, že nehoda na stavbě je pro vás vnější hrozbou? Proč? Kdo zajišťuje ve firmě vnitřní komunikaci? Hodnocení: zcela odpovězeno.
Ing. Schneider: Vysvětlete mi zaměření SWOT analýzy. Hodnocení: zcela odpovězeno.
Předcházet? Jaké jsou základní kroky prevence krizové situace vedení firmy?
2) Vy kladete důraz na aspekty komunikační, což je samozřejmě správné. Ale je možno uvést i některé další aspekty, nekomunikační ?
Otázky od oponenta práce:
1, Z čeho autorka vychází při stanovení pravděpodobnosti v analýze rizik?
2, Jak máme rozumět, že v časovém harmonogramu vytvoření vzorového prohlášení pro zaměstnance je uveden u tisku prohlášení počet dnů 33?
3, Jak je pro krizovou komunikaci důležitá rychlost přenosu informací? Je systém krizové kominukace ve Skanska nastaven z tohoto pohledu správně? Je v této oblasti prostor pro zlepšení?
4, Měl by po smrtelné nehodě na stavbě komunikovat s novináři ředitel společnosti nebo mluvčí? Proč?
5, Proč je v případě nehod na stavbě potřebná interní komunikace a co do ní patří?