Cílem této diplomové práce je hodnocení a následné zvýšení spokojenosti zákazníků v Omega centru sportu a zdraví. Celá diplomová práce je rozdělena na dvě hlavní části, teoretickou a praktickou. V teoretické části jsem zpracovala literární poznatky týkající se oblasti služeb a sportu. Také jsem se zaměřila na cenovou politiku a problematiku spokojenosti zákazníků. Zdroje, ze kterých jsem čerpala, byly odborné publikace a internetové stránky. V analytické části jsem provedla SWOT analýzu a marketingový výzkum na základě dotazníkového šetření. V projektové části jsem na základě získaných informací z dotazníků vytvořila projekt týkající se nového členství FIT plus a víkendového balíčku. Oba tyto návrhy by měly vést ke zvýšení spokojenosti a loajality zákazníků.
Annotation in English
The aim of this thesis is to assess customer satisfaction in Sport and Health Centre Omega and the further step is to suggest a possible way to increase it. The thesis is divided in two main parts, a theoretical and a practical one. The first part is focused on theoretical knowledge of sport services, a pricing policy and customer satisfaction. Sources I used include specialized publication as well as internet sources. The practical part deals with SWOT analysis and marketing research based on a questionnaire investigation. The practical part involves a project created on the base of investigation outcomes. This project suggesting a new membership FIT plus and weekend packages should lead to the higher customer satisfaction.
Keywords
marketing služeb, cenová politika, klubové členství, sportovní zařízení, loajalita zákazníka, měření spokojenosti zákazníka
Keywords in English
services marketing, pricing policy, club membership, sports complex, customer loyalty, measurement of customer satisfaction
Length of the covering note
99 s.
Language
CZ
Annotation
Cílem této diplomové práce je hodnocení a následné zvýšení spokojenosti zákazníků v Omega centru sportu a zdraví. Celá diplomová práce je rozdělena na dvě hlavní části, teoretickou a praktickou. V teoretické části jsem zpracovala literární poznatky týkající se oblasti služeb a sportu. Také jsem se zaměřila na cenovou politiku a problematiku spokojenosti zákazníků. Zdroje, ze kterých jsem čerpala, byly odborné publikace a internetové stránky. V analytické části jsem provedla SWOT analýzu a marketingový výzkum na základě dotazníkového šetření. V projektové části jsem na základě získaných informací z dotazníků vytvořila projekt týkající se nového členství FIT plus a víkendového balíčku. Oba tyto návrhy by měly vést ke zvýšení spokojenosti a loajality zákazníků.
Annotation in English
The aim of this thesis is to assess customer satisfaction in Sport and Health Centre Omega and the further step is to suggest a possible way to increase it. The thesis is divided in two main parts, a theoretical and a practical one. The first part is focused on theoretical knowledge of sport services, a pricing policy and customer satisfaction. Sources I used include specialized publication as well as internet sources. The practical part deals with SWOT analysis and marketing research based on a questionnaire investigation. The practical part involves a project created on the base of investigation outcomes. This project suggesting a new membership FIT plus and weekend packages should lead to the higher customer satisfaction.
Keywords
marketing služeb, cenová politika, klubové členství, sportovní zařízení, loajalita zákazníka, měření spokojenosti zákazníka
Keywords in English
services marketing, pricing policy, club membership, sports complex, customer loyalty, measurement of customer satisfaction
Research Plan
Úvod
I. Teoretická část
Zpracujte teoretickou rešerši vztahující se k marketingu sportu a cenové politice.
II. Praktická část
Analyzujte současný stav cenové politiky a proveďte průzkum hodnoty vnímané stávajícími zákazníky.
Vypracujte projekt cenové politiky služeb pro zvýšení loajality zákazníků.
Projekt podrobte nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Research Plan
Úvod
I. Teoretická část
Zpracujte teoretickou rešerši vztahující se k marketingu sportu a cenové politice.
II. Praktická část
Analyzujte současný stav cenové politiky a proveďte průzkum hodnoty vnímané stávajícími zákazníky.
Vypracujte projekt cenové politiky služeb pro zvýšení loajality zákazníků.
Projekt podrobte nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Recommended resources
[1] KOTLER, Philip; KELLER, Kevin Lane. Marketing management. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2007. 788 s. ISBN 978-80-247-1359-5.
[2] JANEČKOVÁ, Lidmila. Cenová strategie a taktika. 1. vyd. Opava: Slezská univerzita, 1997. 94 s. ISBN 80-85879-65-4.
[3] KANTOROVÁ, Kateřina. Marketingový mix. 1. vyd. Ostrava: Ostravská univerzita, 2003. 87 s. ISBN 80-7042-237-8.
[4] DURDOVÁ, Irena. Základní aspekty sportovního marketingu. 1. vyd. Ostrava: Vysoká škola báňská, 2005. 84 s. ISBN 80-248-0827-7.
[5] PAYNE, Adrian. Marketing služeb. 1. vyd. Praha: Grada, 1996. 247 s. ISBN 80-7169-276-X.
Recommended resources
[1] KOTLER, Philip; KELLER, Kevin Lane. Marketing management. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2007. 788 s. ISBN 978-80-247-1359-5.
[2] JANEČKOVÁ, Lidmila. Cenová strategie a taktika. 1. vyd. Opava: Slezská univerzita, 1997. 94 s. ISBN 80-85879-65-4.
[3] KANTOROVÁ, Kateřina. Marketingový mix. 1. vyd. Ostrava: Ostravská univerzita, 2003. 87 s. ISBN 80-7042-237-8.
[4] DURDOVÁ, Irena. Základní aspekty sportovního marketingu. 1. vyd. Ostrava: Vysoká škola báňská, 2005. 84 s. ISBN 80-248-0827-7.
[5] PAYNE, Adrian. Marketing služeb. 1. vyd. Praha: Grada, 1996. 247 s. ISBN 80-7169-276-X.
Enclosed appendices
-
Appendices bound in thesis
illustrations, tables
Taken from the library
No
Full text of the thesis
Appendices
Reviewer's report
Supervisor's report
Defence procedure record
Vedoucí DP: Mgr. Jan Kramoliš, Ph.D., hodnocení 48 bodů
Otázky:
1)Ze SWOT analýzy vyplývá, že slabá stránka je nedostatek posilovacích a aerobních hodin, jak tuto kapacitu bude firma rešit, pokud Vámi navrženou cenovou politikou lze očekávat větší poptávku?- zodpovězeno zcela
Oponent DP: Mgr. Jan Petr, hodnocení 52 bodů
Otázky:
1)Jak byste eliminovala možnost kanibalizace členství Standard členstvím Fit plus?- zodpovězena zcela
2)Myslíte si, že se klasický areobik vrátí do popředí zájmu před érou tanečních hodin. Jak byste podpořila opětovnou popularitu klasických hodin?- zodpovězeno zcela
Otázky komise:
Co je cenová politika a jak sevytváří?- zodpovězeno zcela
Jaký je rozdíl mezi věrným a loayálním zákazníkem?- zodpovězeno částečně
Uvažovala jste o využití BCG matice?- zodpovězeno zcela