V diplomové práci se zabývám marketingovou komunikací luxusních automobilových znáček. Jejím cílem je vypracovat projekt marketingové komunikace pro společnost BMW v České republice. V teoretické části se nejprve zaměřuji na marketingovou komunikaci obecně a její definice. Další část jsem věnoval jednotlivým nástrojům komunikačního mi-xu. Poté se v samostatné kapitole zaměřuji na proces vytvoření komunikačního plánu. V analytické části zkoumám marketingovou strategii luxusních podniků jako je BMW, Audi a Mercedes a jejich finanční výsledky. Projektová část obsahuje návrhy pro promo akci, jejichž cílem je zvýšit image společnosti, získat nové zákazníky a zároveň udržet stávající. Diplomovou práci uzavírám časovou, nákladovou a rizikovou analýzou toho projektu.
Anotace v angličtině
In this master thesis I am doing the research about the marketing communication of the luxury car brands. The purpose of the thesis is to create a project on marketing communi-cation for the BMW brand in the Czech Republic. In the theoretical part I focus on market-ing communication and its definition, then about the instruments and marketing strategy. In a separate chapter I will describe the process of making the advertising plan. In the practic-al part I research the marketing communication strategy and the performance of the brands. Project part of this thesis contents the proposals for promotion. The main objectives of the project are to improve the image of the brand and earning news customers while keeping the existing ones. The thesis is concluded by the risk, time and cost analysis of the project.
Klíčová slova
marketingová komunikace, luxusní auto, BMW, Audi, Mercedes - Benz
Klíčová slova v angličtině
marketing communication, luxury car, BMW, Audi, Mercedes - Benz
Rozsah průvodní práce
96 s
Jazyk
AN
Anotace
V diplomové práci se zabývám marketingovou komunikací luxusních automobilových znáček. Jejím cílem je vypracovat projekt marketingové komunikace pro společnost BMW v České republice. V teoretické části se nejprve zaměřuji na marketingovou komunikaci obecně a její definice. Další část jsem věnoval jednotlivým nástrojům komunikačního mi-xu. Poté se v samostatné kapitole zaměřuji na proces vytvoření komunikačního plánu. V analytické části zkoumám marketingovou strategii luxusních podniků jako je BMW, Audi a Mercedes a jejich finanční výsledky. Projektová část obsahuje návrhy pro promo akci, jejichž cílem je zvýšit image společnosti, získat nové zákazníky a zároveň udržet stávající. Diplomovou práci uzavírám časovou, nákladovou a rizikovou analýzou toho projektu.
Anotace v angličtině
In this master thesis I am doing the research about the marketing communication of the luxury car brands. The purpose of the thesis is to create a project on marketing communi-cation for the BMW brand in the Czech Republic. In the theoretical part I focus on market-ing communication and its definition, then about the instruments and marketing strategy. In a separate chapter I will describe the process of making the advertising plan. In the practic-al part I research the marketing communication strategy and the performance of the brands. Project part of this thesis contents the proposals for promotion. The main objectives of the project are to improve the image of the brand and earning news customers while keeping the existing ones. The thesis is concluded by the risk, time and cost analysis of the project.
Klíčová slova
marketingová komunikace, luxusní auto, BMW, Audi, Mercedes - Benz
Klíčová slova v angličtině
marketing communication, luxury car, BMW, Audi, Mercedes - Benz
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Zpracujte teoretické poznatky k danému tématu.
II. Praktická část
Analyzujte trh luxusních automobilů v České republice.
Analyzujte marketingové komunikace značek luxusních automobilů.
Navrhněte projekt marketingové komunikace pro luxusní automobilové značky v České republice.
Zpracujte nákladovou, rizikovou a časovou analýzu projektu.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Zpracujte teoretické poznatky k danému tématu.
II. Praktická část
Analyzujte trh luxusních automobilů v České republice.
Analyzujte marketingové komunikace značek luxusních automobilů.
Navrhněte projekt marketingové komunikace pro luxusní automobilové značky v České republice.
Zpracujte nákladovou, rizikovou a časovou analýzu projektu.
Závěr
Seznam doporučené literatury
[1] KELLER, Kevin Lane. Strategic brand management : building, measuring, and managing brand equity. 3rd ed. New Jersey, USA : Pearson Education Inc, 2008. 692 s. ISBN 978-0-13-188859-3.
[2] KOLB, Bonita. Marketing Research A Practical Approach. 1st ed. London : Sage Publications, 2008. 313 s. ISBN 978-1-4129-4796-1.
[3] KOTLER, Philip. Marketing insights from A to Z : 80 concepts every manager needs to know. 1st ed. New Jersey, USA : John Wiley and Sons Inc, 2003. 225 s. ISBN 0-471-26867-4.
[4] SOLOMON, Michael, et al. Consumer Behaviour : A European Perspective. 3rd ed. United Kingdom : Prentice Hall, 2006. 731 s. ISBN 978-0273-68752-2.
[5] VAN GELDER, Sicco. Global Brand Strategy : Unlocking Brand Potential Across Countries, Cultures and Markets. Great Britian : Kogan Page Limited, 2003. 257 s. ISBN 0-7494-4023-6.
Seznam doporučené literatury
[1] KELLER, Kevin Lane. Strategic brand management : building, measuring, and managing brand equity. 3rd ed. New Jersey, USA : Pearson Education Inc, 2008. 692 s. ISBN 978-0-13-188859-3.
[2] KOLB, Bonita. Marketing Research A Practical Approach. 1st ed. London : Sage Publications, 2008. 313 s. ISBN 978-1-4129-4796-1.
[3] KOTLER, Philip. Marketing insights from A to Z : 80 concepts every manager needs to know. 1st ed. New Jersey, USA : John Wiley and Sons Inc, 2003. 225 s. ISBN 0-471-26867-4.
[4] SOLOMON, Michael, et al. Consumer Behaviour : A European Perspective. 3rd ed. United Kingdom : Prentice Hall, 2006. 731 s. ISBN 978-0273-68752-2.
[5] VAN GELDER, Sicco. Global Brand Strategy : Unlocking Brand Potential Across Countries, Cultures and Markets. Great Britian : Kogan Page Limited, 2003. 257 s. ISBN 0-7494-4023-6.
Přílohy volně vložené
1 CD
Přílohy vázané v práci
grafy, plány, schémata, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Supervisor MT doc.Ing.Miloslava Chovancová, CSc., 36 points.
1)On the the page 84, there is your presentation of the Risk G: The change in the target segment. What kind of changes do you expect? Could you explain your opinion about? (answered completely)
Reviewer MT: Ing. Jiří Vaněk, 32 points.
1)What do think is the key for Mercedes Benz to have only positive growth in sales? (answered completely)
2)Do you know how much money has BMW company put into marketing communication and into innovation in last year? (answered completely)
doc. Chovancová ? Why did you choose this topic because BMW a luxury brand? What is favourite car for you? (answered completely)