Cílem bakalářské práce je analýza image firmy Wrigley, s.r.o. na českém trhu. V teoretické části práce jsou na základě odborné literatury zpracovány poznatky z oblasti firemní identity s důrazem na image firmy. Dále jsou definovány základní pojmy marke-tingové výzkumu a SWOT analýza. Praktická část obsahuje představení firmy, analýzu jednotlivých prvků firemní identity a samotný marketingový výzkum. Na základě výsledku analýzy pak byly navrženy opatření pro zlepšení image firmy Wrigley na českém trhu.
Anotace v angličtině
The goal of the graduation thesis is to analyze the image of the Wrigley Ltd. on the Czech market. The theoretical part is based on the literature developed knowledge of corporate identity, with emphasis on the company's image. Furthermore, defining the basic concepts of marketing research and SWOT analysis. The practical part includes introduction of the company, analysis of individual elements of corporate identity and marketing research itself. Based on the results of the analysis was proposed arrangements to improve the image of the Wrigley company on the Czech market.
Cílem bakalářské práce je analýza image firmy Wrigley, s.r.o. na českém trhu. V teoretické části práce jsou na základě odborné literatury zpracovány poznatky z oblasti firemní identity s důrazem na image firmy. Dále jsou definovány základní pojmy marke-tingové výzkumu a SWOT analýza. Praktická část obsahuje představení firmy, analýzu jednotlivých prvků firemní identity a samotný marketingový výzkum. Na základě výsledku analýzy pak byly navrženy opatření pro zlepšení image firmy Wrigley na českém trhu.
Anotace v angličtině
The goal of the graduation thesis is to analyze the image of the Wrigley Ltd. on the Czech market. The theoretical part is based on the literature developed knowledge of corporate identity, with emphasis on the company's image. Furthermore, defining the basic concepts of marketing research and SWOT analysis. The practical part includes introduction of the company, analysis of individual elements of corporate identity and marketing research itself. Based on the results of the analysis was proposed arrangements to improve the image of the Wrigley company on the Czech market.
Proveďte průzkum dostupných literárních zdrojů a zpracujte teoretické poznatky z oblasti corporate identity s důrazem na image firmy.
II. Praktická část
Analyzujte současnou image firmy Wrigley s.r.o. na českém trhu jako součást corporate identity firmy.
Na základě výsledků analýzy navrhněte opatření pro zlepšení image firmy na českém trhu.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Proveďte průzkum dostupných literárních zdrojů a zpracujte teoretické poznatky z oblasti corporate identity s důrazem na image firmy.
II. Praktická část
Analyzujte současnou image firmy Wrigley s.r.o. na českém trhu jako součást corporate identity firmy.
Na základě výsledků analýzy navrhněte opatření pro zlepšení image firmy na českém trhu.
Závěr
Seznam doporučené literatury
[1] DYRT, Z.; STAŇKOVÁ, P.; TOMANCOVÁ, L. Manažerská etika: Etika v managementu a podnikání. 1. vyd. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2007. 125 s. ISBN 978-80-731-8645-6.
[2] SMITH, P. Moderní Marketing. 1. vyd. Praha: Computer Press, 2000. 518 s.
ISBN 80-7226-252-1.
[3] SVOBODA, V. Corporate identity: Učební text. 1. vyd. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2003. 67 s. ISBN 80-7318-106-1.
[4] VYSEKALOVÁ, J.; MIKEŠ, J. Image a firemní identita. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2009. 190 s. ISBN 978-80-247-2790-5.
[5] ZBOŘIL, K. Marketingový výzkum. 1. vyd. Praha: VŠE, 1996. 106 s. ISBN 80-7079-389.
Seznam doporučené literatury
[1] DYRT, Z.; STAŇKOVÁ, P.; TOMANCOVÁ, L. Manažerská etika: Etika v managementu a podnikání. 1. vyd. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2007. 125 s. ISBN 978-80-731-8645-6.
[2] SMITH, P. Moderní Marketing. 1. vyd. Praha: Computer Press, 2000. 518 s.
ISBN 80-7226-252-1.
[3] SVOBODA, V. Corporate identity: Učební text. 1. vyd. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2003. 67 s. ISBN 80-7318-106-1.
[4] VYSEKALOVÁ, J.; MIKEŠ, J. Image a firemní identita. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2009. 190 s. ISBN 978-80-247-2790-5.
[5] ZBOŘIL, K. Marketingový výzkum. 1. vyd. Praha: VŠE, 1996. 106 s. ISBN 80-7079-389.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
body vedoucího-50
body oponenta-47
otázky vedoucího:
I když v práci píšete, že pojem artefakty (str.27) je obtížně vysvětlitelný pojem, pokuste se prosím vysvětlit, co to je a uveďte příklady.
otázka zodpovězena zcela
Znáte ještě jiné metody měření image firmy než pomocí sémantického diferenciálu?
otázka zodpovězena zcela
otázky oponenta:
Považujete za vhodné propagovat značku Wrigley jako celek nebo byste se zaměřila čistě na propagaci jejích jednotlivých produktů zvlášť a případně proč?
otázka zodpovězena zcela
Kde hledat další růstový potenciál společnosti? Vysledoval jste možnosti v podobě New Business development?
otázka zodpovězena zcela
Jaké kroky je podle Vás možné v krátkodobém horizontu aplikovat na posílení image společnosti v návaznosti na zvýšení prodejů?
otázka zodpovězena zcela
PhD. Brychta klade otázku: Jak si představujete velikost, produkty a uspořádání Vámi navrhované prodejny?
otázka zodpovězena zcela
doc. Mikuláštík klade otázku: V práci máte SWOT analýzu. Máte někde v práci její vyhodnocení? Co jsou příležitosti firmy? Máte pocit, že je máte v práci správně vymezeny?
otázka zodpovězena uspokojivě
doc. Mikuláštík klade otázku: Co je to filosofie?
otázka zodpovězena uspokojivě