Tato diplomová práce se zabývá projektem poznávacího zájezdu pro ruskou klientelu s pobytem na území Moravy. V teoretické části jsou definovány pojmy týkající se cestovního ruchu. Dále se teoretická část věnuje cestovním kancelářím a cestovním agenturám, zahraničním zájezdům a profilu ruského turisty. Analytická část je věnována SWOT analýze a STEP analýze cestovní agentury XY. Dále je zpracována analýza nabídky poznávacích zájezdů pro ruské turisty do České republiky a jejich návštěvnost v České republice. V projektové části je na základě poznatků z analytické části vypracován projekt. Projektem je 8 ? denní poznávací zájezd pro bohaté ruské turisty, jehož podstatou je pobyt turistů na území Moravy.
Anotace v angličtině
This thesis is interested in project of sightseeing tour of Moravia stay for Russian clients. In the theoretical part are definited the therms related to tourism. Furthermore, the theoretical part deals with tour operators and travel agencies, foreign tours and profile of russian tourist. The analytical part is concerned with the SWOT and STEP analysis of XY travel agency. Furthermore, it is processed analysis of sightseeing tour offer for russian tourists to the Czech Republic and their attendance in Czech Republic. The project is part of the findings from the analysis of the project 8-day sightseeing tour for rich Ossian tourists, whose nature is the stay of tourists in Moravia.
Klíčová slova
příjezdový cestovní ruch, cestovní kancelář, cestovní agentura, poznávací zájezd, bohatý ruský turista, ruský cestovní ruch
Tato diplomová práce se zabývá projektem poznávacího zájezdu pro ruskou klientelu s pobytem na území Moravy. V teoretické části jsou definovány pojmy týkající se cestovního ruchu. Dále se teoretická část věnuje cestovním kancelářím a cestovním agenturám, zahraničním zájezdům a profilu ruského turisty. Analytická část je věnována SWOT analýze a STEP analýze cestovní agentury XY. Dále je zpracována analýza nabídky poznávacích zájezdů pro ruské turisty do České republiky a jejich návštěvnost v České republice. V projektové části je na základě poznatků z analytické části vypracován projekt. Projektem je 8 ? denní poznávací zájezd pro bohaté ruské turisty, jehož podstatou je pobyt turistů na území Moravy.
Anotace v angličtině
This thesis is interested in project of sightseeing tour of Moravia stay for Russian clients. In the theoretical part are definited the therms related to tourism. Furthermore, the theoretical part deals with tour operators and travel agencies, foreign tours and profile of russian tourist. The analytical part is concerned with the SWOT and STEP analysis of XY travel agency. Furthermore, it is processed analysis of sightseeing tour offer for russian tourists to the Czech Republic and their attendance in Czech Republic. The project is part of the findings from the analysis of the project 8-day sightseeing tour for rich Ossian tourists, whose nature is the stay of tourists in Moravia.
Klíčová slova
příjezdový cestovní ruch, cestovní kancelář, cestovní agentura, poznávací zájezd, bohatý ruský turista, ruský cestovní ruch
Zpracujte literární rešerši vztahující se k cestovnímu ruchu.
II. Praktická část
Analyzujte současný stav úrovně poznávacích zájezdů pro ruskou klientelu s důrazem na území Moravy.
Vytvořte projekt poznávacího zájezdu pro ruskou klientelu s pobytem na území Moravy.
Projekt podrobte nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Zpracujte literární rešerši vztahující se k cestovnímu ruchu.
II. Praktická část
Analyzujte současný stav úrovně poznávacích zájezdů pro ruskou klientelu s důrazem na území Moravy.
Vytvořte projekt poznávacího zájezdu pro ruskou klientelu s pobytem na území Moravy.
Projekt podrobte nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Seznam doporučené literatury
[1] HORNER, S; SWARBROOKE, J. Cestovní ruch, ubytování a stravování, využití volného času. 1. vyd. Praha: Grada, 2003. 486 s. ISBN 80-247-0202-9.
[2] INDROVÁ, J. Mezinárodní cestovní ruch: vybrané kapitoly. 1. vyd. Praha: Oeconomica, 2007. 92 s. ISBN 978-80-245-1287-7.
[3] JAKUBÍKOVÁ, D. Marketing v cestovním ruchu. 1. vyd. Praha: Grada, 2009. 288 s. ISBN 978-80-247-3247-3.
[4] RYGLOVÁ, K. Cestovní ruch: soubor studijních materiálů. 3. rozš. vyd. Ostrava: Key Publishing, 2009. 187 s. ISBN 978-80-7418-028-6.
[5] ZELENKA, J. Marketing cestovního ruchu. 1. vyd. Hradec Králové: Gaudeamus, 2007. 212 s. ISBN 978-80-7041-070-7.
Seznam doporučené literatury
[1] HORNER, S; SWARBROOKE, J. Cestovní ruch, ubytování a stravování, využití volného času. 1. vyd. Praha: Grada, 2003. 486 s. ISBN 80-247-0202-9.
[2] INDROVÁ, J. Mezinárodní cestovní ruch: vybrané kapitoly. 1. vyd. Praha: Oeconomica, 2007. 92 s. ISBN 978-80-245-1287-7.
[3] JAKUBÍKOVÁ, D. Marketing v cestovním ruchu. 1. vyd. Praha: Grada, 2009. 288 s. ISBN 978-80-247-3247-3.
[4] RYGLOVÁ, K. Cestovní ruch: soubor studijních materiálů. 3. rozš. vyd. Ostrava: Key Publishing, 2009. 187 s. ISBN 978-80-7418-028-6.
[5] ZELENKA, J. Marketing cestovního ruchu. 1. vyd. Hradec Králové: Gaudeamus, 2007. 212 s. ISBN 978-80-7041-070-7.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, mapy, grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Otázky od vedoucího práce:
1. Jaký postup navrhujete při řešení případných stížností či připomínek? Hodnocení: Zcela odpovězeno.
2. Bude navržený program nejprve ověřen (například konzultacemi s ruskými touroperátory)? Hodnocení: Zcela odpovězeno.
3. Je možné nabídnout tento program i jiné cílové skupině turistů? Hodnocení: Zcela odpovězeno.
Otázky od oponenta práce:
1, Proč si myslíte, že je v současné době ruský trh zajímavý pro tuzemské subjekty cestovního ruchu? Hodnocení: Zcela odpovězeno.
2, Proč jste zvolila právě uvedený trh poznávacího zájezdu a uvedenou cílovou skupinu? Hodnocení: Zcela odpovězeno.
3, Jakým způsobem se může podílet destinační management na zvýšení atraktivnosti jednotlivých míst našeho regionu? Hodnocení: Zcela odpovězeno.
Otázky komise
Ph.D. Staňková: Kdo bude řešit problémy, jaká konkrétní osoba. Hodnocení: částečně odpovězeno.
Odkud jste čerpala data analyzované v rámci DP? Hodnocení: částečně odpovězeno.
Ing. Schneider: Ve SWOT analýze máte v silných a slabých stránkách lidské zdroje? Co je tímto míněno? Hodnocení: Zcela odpovězeno.