Cílem diplomové práce je vypracování projektu k posílení identity společnosti Alnair a.s. Teoretická část práce je věnována rozboru literárních pramenů týkající se problematiky firemní identity a jejích jednotlivých složek. Následuje hodnocení současného stavu identi-ty ve společnosti, včetně jejích analýz. V další části je zpracován projekt na posílení identi-ty se zaměřením na filozofii organizace, design organizace, firemní komunikaci a kulturu, kde byla nalezena slabá místa. Projekt zvažuje časová a nákladová hlediska, zabývá se jeho riziky a jejich eliminací. Práci uzavírá zhodnocení projektu a další návrhy, jak je možné firemní identitu i v budoucnu posílit.
Anotace v angličtině
The aim of this master thesis is the project for fortifying the identity of the Alnair a.s. The theoretical part of the thesis analyses the literature sources concerning the corporate identity and all its individual parts. The next part appraises and analyses the present state of the company identity in the society. Following is a part containing the project for the fortifying of the identity, focused on the corporate philosophy, corporate design, corporate communications and culture, as these are the company weaknesses. The project considers time and cost aspects, its risks and their elimination. The thesis ends with the project evaluation and other proposals of how it is possible to fortify the company identity in the future.
Klíčová slova
firemní identita, filozofie organizace, design organizace, design manuál, firemní komunikace, firemní kultura, etický kodex, produkt organizace
Cílem diplomové práce je vypracování projektu k posílení identity společnosti Alnair a.s. Teoretická část práce je věnována rozboru literárních pramenů týkající se problematiky firemní identity a jejích jednotlivých složek. Následuje hodnocení současného stavu identi-ty ve společnosti, včetně jejích analýz. V další části je zpracován projekt na posílení identi-ty se zaměřením na filozofii organizace, design organizace, firemní komunikaci a kulturu, kde byla nalezena slabá místa. Projekt zvažuje časová a nákladová hlediska, zabývá se jeho riziky a jejich eliminací. Práci uzavírá zhodnocení projektu a další návrhy, jak je možné firemní identitu i v budoucnu posílit.
Anotace v angličtině
The aim of this master thesis is the project for fortifying the identity of the Alnair a.s. The theoretical part of the thesis analyses the literature sources concerning the corporate identity and all its individual parts. The next part appraises and analyses the present state of the company identity in the society. Following is a part containing the project for the fortifying of the identity, focused on the corporate philosophy, corporate design, corporate communications and culture, as these are the company weaknesses. The project considers time and cost aspects, its risks and their elimination. The thesis ends with the project evaluation and other proposals of how it is possible to fortify the company identity in the future.
Klíčová slova
firemní identita, filozofie organizace, design organizace, design manuál, firemní komunikace, firemní kultura, etický kodex, produkt organizace
Na základě dostupných literárních zdrojů a odborných článků zpracujte kritickou literární rešerši problematiky Corporate Identity.
II. Praktická část
Popište a analyzujte současný stav současného Corporate Identity společnosti Alnair a.s.
Na základě výsledků analýzy navrhněte projekt Corporate Identity společnosti Alnair a.s.
Projekt podrobte nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Na základě dostupných literárních zdrojů a odborných článků zpracujte kritickou literární rešerši problematiky Corporate Identity.
II. Praktická část
Popište a analyzujte současný stav současného Corporate Identity společnosti Alnair a.s.
Na základě výsledků analýzy navrhněte projekt Corporate Identity společnosti Alnair a.s.
Projekt podrobte nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Seznam doporučené literatury
[1] MAZÁK, Eduard. Firemní kultura a etické kodexy. 1. vyd. Praha : Bankovní institut vysoká škola, 2010. 148 s. ISBN 978-80-7265-075-0.
[2] STEJSKALOVÁ, Dita; HORÁKOVÁ, Iveta; ŠKAPOVÁ, Hana. Strategie firemní komunikace. 2. rozš. vyd. Praha : Management Press, 2008. 254 s. ISBN 978-80-7261-178-2.
[3] SVOBODA, Václav. Corporate identity : učební text. 1. vyd. Zlín : Univerzita Tomáše Bati, 2004. 67 s. ISBN 80-7318-106-1.
[4] SVOBODA, Václav. Public relations moderně a účinně. 2. aktualiz. a dopl. vyd. Praha : Grada, 2009. 239 s. ISBN 978-80-247-2866-7.
[5] VYSEKALOVÁ, Jitka; MIKEŠ, Jiří. Image a firemní identita. 1. vyd. Praha : Grada, 2009. 190 s. ISBN 978-80-247-2790-5.
Seznam doporučené literatury
[1] MAZÁK, Eduard. Firemní kultura a etické kodexy. 1. vyd. Praha : Bankovní institut vysoká škola, 2010. 148 s. ISBN 978-80-7265-075-0.
[2] STEJSKALOVÁ, Dita; HORÁKOVÁ, Iveta; ŠKAPOVÁ, Hana. Strategie firemní komunikace. 2. rozš. vyd. Praha : Management Press, 2008. 254 s. ISBN 978-80-7261-178-2.
[3] SVOBODA, Václav. Corporate identity : učební text. 1. vyd. Zlín : Univerzita Tomáše Bati, 2004. 67 s. ISBN 80-7318-106-1.
[4] SVOBODA, Václav. Public relations moderně a účinně. 2. aktualiz. a dopl. vyd. Praha : Grada, 2009. 239 s. ISBN 978-80-247-2866-7.
[5] VYSEKALOVÁ, Jitka; MIKEŠ, Jiří. Image a firemní identita. 1. vyd. Praha : Grada, 2009. 190 s. ISBN 978-80-247-2790-5.
Přílohy volně vložené
1 propagační leták
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí DP: Ing. Pavla Staňková, Ph.D., hodnocení 50
Otázky:
1)Proč je podle Vás nezbytné, pro zjištění současného stavu firemní identity, znát názory zaměstnanců na dostatečné úsilí při zkvalitňování a inovacích produktů a služeb? (viz hypotéza č. 5)
2. Podle výsledků Vašeho průzkumu jsou zaměstnanci nespokojeni v rámci personálních pohovorů zejména s pravidelností pohovoru. Znamená to, že pohovory jsou málo často, příliš často nebo že probíhají nepravidelně bez předem známých časových intervalů?
Oponent DP: Ing. Antonín Král, Ph.D., hodnocení 56 bodů
Otázky:
1)Podle čeho jste zvolila pořadí strategických cílů v kapitole 5? Např. proč cíl SC3 není první.
2)Z dotazování a pozorování jste zjistila, že většina komunikace je elektronická. Myslíte si, že tato forma komunikace představuje překážku a je nutné na ní něco měnit? Pokud ano, jaký je váš návrh?
3)V 5.2.3 poukazujete na nutnost zajištění reklamních předmětů. Existuje nějaká analýza v této oblasti, případně postup, jak přínos reklamních předmětů vyhodnotit?
Doc. Ing. František Lipták, DrSc.
Jaký vztah vidíte mezi firemní identitou a firemní strategií? Otázka byla zodpovězena zcela.
Jak se dostane etický kodex do praxe? Otázka byla zodpovězena zcela.
Co je nerize marketingové oddělení? Otázka byla zodpovězena zcela.
doc. Ing. Miloslava Chovancová, CSc.
Otázka v dotazníku č.14. Můžete objasnit vyhodnocení? Otázka byla zodpovězena zcela.
Jak jste vyhodnocovala hypotézy? Otázka byla zodpovězena zcela.
Ing. Pavel Říha
Přiblížila byste mi reklamní akci pro zaměstnance? Otázka byla zodpovězena zcela.
Kolik lidí byste si představovala v marketingovém oddělení? Otázka byla zodpovězena zcela.