Význam této bakalářské práce spočívá v řešení marketingové podpory nového produktu v oblasti strojírenské výroby. V teoretické části se zabývám zejména průmyslovým trhem, produktem, reklamou, cenou, odbytovými cestami a SWOT analýzou. V praktické části představuji společnost XY, uvádím SWOT analýzu firmy, rozebírám zajišťování kvality produktu a systém QFD. Pokračuji analýzou reklamy podniku, bodem zlomu, následně se zmiňuji o distribuci a tuto část uzavírám validací vývoje. V závěru práce navrhuji vhodná doporučení vedoucí ke zlepšení efektivnosti marketingové podpory nového produktu a zhodnocuji prospěch práce jako celku.
Anotace v angličtině
The meaning of this baccalaur thesis consist in analysis of a marketing support of a new product in engineering production branch. In theory I describe especially business to business markets, product, advertisement, price, distribution and SWOT analysis. In practically part I introduce the company, I present SWOT analysis of the firm, continue of the product, particularly quality of the product and QFD systém. Then I mention analysis of an advertisement, break even point, distribution and validation. In finale part I propose suite introduction which point to innovation the marketing support of the new product. And I evaluate the thesis as a complex.
Klíčová slova
SWOT analýza, systém QFD, bod zlomu, stanovení a vývoj ceny, reklama, validace
Klíčová slova v angličtině
SWOT analysis, system QFD, break even point, assesment and development of a price, advertisement, validation
Rozsah průvodní práce
67 s. (83 482 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Význam této bakalářské práce spočívá v řešení marketingové podpory nového produktu v oblasti strojírenské výroby. V teoretické části se zabývám zejména průmyslovým trhem, produktem, reklamou, cenou, odbytovými cestami a SWOT analýzou. V praktické části představuji společnost XY, uvádím SWOT analýzu firmy, rozebírám zajišťování kvality produktu a systém QFD. Pokračuji analýzou reklamy podniku, bodem zlomu, následně se zmiňuji o distribuci a tuto část uzavírám validací vývoje. V závěru práce navrhuji vhodná doporučení vedoucí ke zlepšení efektivnosti marketingové podpory nového produktu a zhodnocuji prospěch práce jako celku.
Anotace v angličtině
The meaning of this baccalaur thesis consist in analysis of a marketing support of a new product in engineering production branch. In theory I describe especially business to business markets, product, advertisement, price, distribution and SWOT analysis. In practically part I introduce the company, I present SWOT analysis of the firm, continue of the product, particularly quality of the product and QFD systém. Then I mention analysis of an advertisement, break even point, distribution and validation. In finale part I propose suite introduction which point to innovation the marketing support of the new product. And I evaluate the thesis as a complex.
Klíčová slova
SWOT analýza, systém QFD, bod zlomu, stanovení a vývoj ceny, reklama, validace
Klíčová slova v angličtině
SWOT analysis, system QFD, break even point, assesment and development of a price, advertisement, validation
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Prostudujte odbornou literaturu směrující k dané problematice
II. Praktická část
Představte společnost Gesos s.r.o.
Proveďte analýzu prostřednictvím sekundárních údajů
Vyhodnoťte analýzu a sestavte SWOT analýzu
Navrhněte vhodná doporučení vedoucí ke zlepšení efektivnosti marketingové podpory nového produktu
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Prostudujte odbornou literaturu směrující k dané problematice
II. Praktická část
Představte společnost Gesos s.r.o.
Proveďte analýzu prostřednictvím sekundárních údajů
Vyhodnoťte analýzu a sestavte SWOT analýzu
Navrhněte vhodná doporučení vedoucí ke zlepšení efektivnosti marketingové podpory nového produktu
Závěr
Seznam doporučené literatury
[1] KOTLER, Philip. Marketing Management. Praha : Victoria Publishing, a.s., 1992. 789 s. ISBN 80-85605-08-02.
[2] KUBÍČKOVÁ, Miloslava. Průzkum trhu. Zlín : Vyšší odborná škola ekonomická Zlín, 1999. 116 s.
[3] NASH, Edward. Direct marketing : Stragegie, Plánování, Provedení. Praha : Computer Press, a.s., 2003. 604 s. ISBN 80-7226-838-4.
[4] SVĚTLÍK, Jaroslav; SOUKALOVÁ, Radomila. Marketingová komunikace. Zlín : Vyšší odborná škola ekonomická Zlín, 1999. 118 s.
[5] TELLIS, Gerard J. Reklama a podpora prodeje. Praha : Grada Publishing, s.r.o., 2000. 620 s. ISBN 80-7169-997-7.
Seznam doporučené literatury
[1] KOTLER, Philip. Marketing Management. Praha : Victoria Publishing, a.s., 1992. 789 s. ISBN 80-85605-08-02.
[2] KUBÍČKOVÁ, Miloslava. Průzkum trhu. Zlín : Vyšší odborná škola ekonomická Zlín, 1999. 116 s.
[3] NASH, Edward. Direct marketing : Stragegie, Plánování, Provedení. Praha : Computer Press, a.s., 2003. 604 s. ISBN 80-7226-838-4.
[4] SVĚTLÍK, Jaroslav; SOUKALOVÁ, Radomila. Marketingová komunikace. Zlín : Vyšší odborná škola ekonomická Zlín, 1999. 118 s.
[5] TELLIS, Gerard J. Reklama a podpora prodeje. Praha : Grada Publishing, s.r.o., 2000. 620 s. ISBN 80-7169-997-7.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
doc. Ing. Josef Kubík, CSc.:
Jaké jsou specifické požadavky na reklamu a marketing u malých firem?
doc. Ing. Josef Kacr, CSc.:
Nebyla by do českého časopisu vhodnější reklama v češtině místo v angličtině?
Firma si vyvíjí nové výrobky sama?