Práce se zabývá stylem a působením dodavatelů plastových profilů pro výrobu oken a dveří na území České republiky, rozdělením trhu a marketingovou strategií hlavních představitelů k dosažení svého obratu.
V první části jsou uvedeny teoretické poznatky, které umožňují zpracování vlastní bakalářské práce. V druhé analytické části je představena společnost GEALAN, s.r.o. a její největší konkurenti na trhu s plastovými okny v České republice. Práce obsahuje situační analýzu a srovnání společnosti s ostatními konkurenty v různých oblastech, jako je technika výroby, obraty, počet a geografické rozmístění zákazníků, počet obchodních zástupců a investic do inzerce v tištěných médiích. Ve třetí části jsou stanoveny doporučení a návrhy na udržení a popřípadě zvýšení pozice firmy na trhu.
Anotace v angličtině
The bachelor thesis deals with the manner and impact of PVC window profiles suppliers for the doors and windows production in the area of the Czech Republic, market segmentation and marketing strategy of the main representants for accomplishment their turnover.
In the first part are specified theoretical informations which are important for the thesis processing itself's. The second part is focused on the introduction of GEALAN Ltd., followed by the introduction of its competitors on the PVC window profiles market in the Czech Republic. The bachelor thesis contains the situation analysis and the comparison of GEALAN Ltd. with other competitors in different segments (production technology, turnovers, amount and geographical placement of its customers, amount of salesmans, investments in the advertisement in the printed media). In the third part are determined the recommendations and suggestions for the retention or improvement of the company?s position on the market.
Práce se zabývá stylem a působením dodavatelů plastových profilů pro výrobu oken a dveří na území České republiky, rozdělením trhu a marketingovou strategií hlavních představitelů k dosažení svého obratu.
V první části jsou uvedeny teoretické poznatky, které umožňují zpracování vlastní bakalářské práce. V druhé analytické části je představena společnost GEALAN, s.r.o. a její největší konkurenti na trhu s plastovými okny v České republice. Práce obsahuje situační analýzu a srovnání společnosti s ostatními konkurenty v různých oblastech, jako je technika výroby, obraty, počet a geografické rozmístění zákazníků, počet obchodních zástupců a investic do inzerce v tištěných médiích. Ve třetí části jsou stanoveny doporučení a návrhy na udržení a popřípadě zvýšení pozice firmy na trhu.
Anotace v angličtině
The bachelor thesis deals with the manner and impact of PVC window profiles suppliers for the doors and windows production in the area of the Czech Republic, market segmentation and marketing strategy of the main representants for accomplishment their turnover.
In the first part are specified theoretical informations which are important for the thesis processing itself's. The second part is focused on the introduction of GEALAN Ltd., followed by the introduction of its competitors on the PVC window profiles market in the Czech Republic. The bachelor thesis contains the situation analysis and the comparison of GEALAN Ltd. with other competitors in different segments (production technology, turnovers, amount and geographical placement of its customers, amount of salesmans, investments in the advertisement in the printed media). In the third part are determined the recommendations and suggestions for the retention or improvement of the company?s position on the market.
Analyzujte působení firmy na trhu v České republice, jejich hlavních konkurentů. Zjistěte rozdělení trhu a marketingové strategie hlavních představitelů.
Srovnejte investice konkurentů firmy do tištěných médií.
Navrhněte opatření a doporučení k udržení a zlepšení pozice firmy GEALAN, s.r.o. ke zvýšení efektivity a účinnosti reklamy.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Prostudujte odbornou literaturu k danému tématu.
II. Praktická část
Analyzujte působení firmy na trhu v České republice, jejich hlavních konkurentů. Zjistěte rozdělení trhu a marketingové strategie hlavních představitelů.
Srovnejte investice konkurentů firmy do tištěných médií.
Navrhněte opatření a doporučení k udržení a zlepšení pozice firmy GEALAN, s.r.o. ke zvýšení efektivity a účinnosti reklamy.
Závěr
Seznam doporučené literatury
[1] BOUČKOVÁ, Jana . Marketing. 1. vyd. Praha : C. H. Beck, 2003. 432 s. ISBN 80-7179-577-1.
[2] HESKOVÁ, M., ŠTARCHOŇ, P., BLATNÝ, R. Marketingová komunikace a přímý marketing. 1. vyd. Jindřichův Hradec : VŠE Praha, 2005. 165 s. ISBN 80-245-0995-4.
[3] HORÁKOVÁ, Helena. Strategický marketing : 2. rozšířené a aktualizované vyd. Praha : Grada Publishing, 2003. 204 s. ISBN 80-247-0447-1.
[4] KOTLER, Philip . Marketing management : 10. rozšířené vyd. Praha : Grada Publishing, 2001. 720 s. ISBN 80-247-0016-6.
[5] SVĚTLÍK, Jaroslav. Marketing cesta k trhu. 1. vyd. Plzeň : Vydavatelství a nakladatelství Aleš Čeněk, 2005. 340 s. ISBN 80-86898-48-2.
Seznam doporučené literatury
[1] BOUČKOVÁ, Jana . Marketing. 1. vyd. Praha : C. H. Beck, 2003. 432 s. ISBN 80-7179-577-1.
[2] HESKOVÁ, M., ŠTARCHOŇ, P., BLATNÝ, R. Marketingová komunikace a přímý marketing. 1. vyd. Jindřichův Hradec : VŠE Praha, 2005. 165 s. ISBN 80-245-0995-4.
[3] HORÁKOVÁ, Helena. Strategický marketing : 2. rozšířené a aktualizované vyd. Praha : Grada Publishing, 2003. 204 s. ISBN 80-247-0447-1.
[4] KOTLER, Philip . Marketing management : 10. rozšířené vyd. Praha : Grada Publishing, 2001. 720 s. ISBN 80-247-0016-6.
[5] SVĚTLÍK, Jaroslav. Marketing cesta k trhu. 1. vyd. Plzeň : Vydavatelství a nakladatelství Aleš Čeněk, 2005. 340 s. ISBN 80-86898-48-2.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Ing. Č. Jandl:
1. Vyhodnoťte na základě výsledku analýzy reklam. aktivit nejvýhodnější reklamní
médium pro firmu.
Ing. H. Bačová:
1. Dá se předpokládat, že na získaný podíl na trhu má velký význam reklama?
Které další faktory podíl na trhu ovlivňují?
2. Byl by dotazník pro zpracovatele vhodný i pro potenciál. zákazníky?