Informace o kvalifikační práci Praktická část: Design reklamních předmětů pro Českou národní banku <br>
Teoretická část: Současný stav a vývojové trendy ve tvorbě reklamních předmětů
- Následující požadované údaje nejsou u této VŠKP vyplněny: Název v angličtině, Anotace, Anotace v angličtině, Klíčová slova, Klíčová slova v angličtině, Rozsah práce, Elektronická forma kvalifikační práce
Hlavní téma
Praktická část: Design reklamních předmětů pro Českou národní banku Teoretická část: Současný stav a vývojové trendy ve tvorbě reklamních předmětů
Hlavní téma v angličtině
Practical part: Design of promotional items for Czech National Bank Theoretical part: Present-day situation and trends in the development of promotional
Název dle studenta
Praktická část: Design reklamních předmětů pro Českou národní banku
Teoretická část: Současný stav a vývojové trendy ve tvorbě reklamních předmětů
1. Zařaďte 3D předměty do kontextu marketingových komunikací.
2. Zhodnoťte výsledky analýzy, vyvoďte závěry a navrhněte řešení.
3. Design 3D předmětů ve variantách.
4. Rozpracujte vybrané řešení.
5. Formulujte teoretická východiska zdůvodňující navržené řešení.
Zásady pro vypracování
1. Zařaďte 3D předměty do kontextu marketingových komunikací.
2. Zhodnoťte výsledky analýzy, vyvoďte závěry a navrhněte řešení.
3. Design 3D předmětů ve variantách.
4. Rozpracujte vybrané řešení.
5. Formulujte teoretická východiska zdůvodňující navržené řešení.
Seznam doporučené literatury
1. Vysekalová, J., Mikeš J.: Reklama ,jak dělat reklamu, Grada Publishing, Praha 2003, ISBN 80-247-0557-5
2. Světlík, J.: Marketing pro evropský trh, Prha, Grada Publishing 2003
3. Vysekalová, J. Komárová, R., Psychologie reklamy, Praha, Grada Publishing 2002
Seznam doporučené literatury
1. Vysekalová, J., Mikeš J.: Reklama ,jak dělat reklamu, Grada Publishing, Praha 2003, ISBN 80-247-0557-5
2. Světlík, J.: Marketing pro evropský trh, Prha, Grada Publishing 2003
3. Vysekalová, J. Komárová, R., Psychologie reklamy, Praha, Grada Publishing 2002