Bakalářská práce se zabývá analýzou spokojenosti zákazníků s poledními menu v restauracích Interhotelu Moskva pomocí dotazníkového šetření. Bakalářská práce je rozdělena na teoretickou a analytickou část.
V teoretické části jsou zpracovány teoretické poznatky, které se týkají služeb, marketingového výzkumu a spokojenosti zákazníků.
V praktické části je nejprve popisován Interhotel Moskva a jeho historie. Dále jsou zpracována data získané z marketingového výzkumu a poté jsou vyhodnocena. V závěru jsou interpretovány získané výsledky a jsou k nim navržena doporučená řešení ke zvýšení spokojenosti zákazníků v restauracích Interhotelu Moskva.
Anotace v angličtině
The bachelor thesis deals with an analysis of the customer?s satisfaction with dining menu in restaurants of the Interhotel Moskva. Analysis is realized by questionnaires. The bachelor thesis is divided into theoretical and analytical part.
Theoretical part is focused on processing of the theoretical informations and findings dealing with services, marketing research and customers satisfaction measurement.
In practical part is firstly described company Interhotel Moskva and depicted its history. Then acquired data from marketing research are proccesed and assesed. Consequently all influences on customer´s satisfaction are analyzed in detail. End of thesis concludes with suggestions and recommendations possibly leading to increasing of customer?s satisfaction in monitored restaurants.
Satisfaction, customer, satisfaction of customer, marketing research, services, questionaire.
Rozsah průvodní práce
67 s. (75 452 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Bakalářská práce se zabývá analýzou spokojenosti zákazníků s poledními menu v restauracích Interhotelu Moskva pomocí dotazníkového šetření. Bakalářská práce je rozdělena na teoretickou a analytickou část.
V teoretické části jsou zpracovány teoretické poznatky, které se týkají služeb, marketingového výzkumu a spokojenosti zákazníků.
V praktické části je nejprve popisován Interhotel Moskva a jeho historie. Dále jsou zpracována data získané z marketingového výzkumu a poté jsou vyhodnocena. V závěru jsou interpretovány získané výsledky a jsou k nim navržena doporučená řešení ke zvýšení spokojenosti zákazníků v restauracích Interhotelu Moskva.
Anotace v angličtině
The bachelor thesis deals with an analysis of the customer?s satisfaction with dining menu in restaurants of the Interhotel Moskva. Analysis is realized by questionnaires. The bachelor thesis is divided into theoretical and analytical part.
Theoretical part is focused on processing of the theoretical informations and findings dealing with services, marketing research and customers satisfaction measurement.
In practical part is firstly described company Interhotel Moskva and depicted its history. Then acquired data from marketing research are proccesed and assesed. Consequently all influences on customer´s satisfaction are analyzed in detail. End of thesis concludes with suggestions and recommendations possibly leading to increasing of customer?s satisfaction in monitored restaurants.
Satisfaction, customer, satisfaction of customer, marketing research, services, questionaire.
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Prostudujte teoretické informační zdroje zaměřené na služby, marketingový výzkum a spokojenost zákazníka.
II. Praktická část
Za pomoci marketingového výzkumu proveďte analýzu spokojenosti zákazníků ve stravovacích zařízeních Interhotelu Moskva.
Analyzujte výsledky marketingového výzkumu.
Na základě závěrů vyslovte doporučení k vyšší spokojenosti zákazníků.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Prostudujte teoretické informační zdroje zaměřené na služby, marketingový výzkum a spokojenost zákazníka.
II. Praktická část
Za pomoci marketingového výzkumu proveďte analýzu spokojenosti zákazníků ve stravovacích zařízeních Interhotelu Moskva.
Analyzujte výsledky marketingového výzkumu.
Na základě závěrů vyslovte doporučení k vyšší spokojenosti zákazníků.
Závěr
Seznam doporučené literatury
[1] FORET, Miroslav; STÁVKOVÁ, Jana. Marketingový výzkum : jak poznávat své zákazníky. Vyd. 1. Praha : Grada Publishing, 2003. 159 s. ISBN 80-247-0385-8.
[2] HAGUE, Paul. Průzkum trhu. Vyd. 1. Brno : Computer Press, 2003. 234 s. ISBN 80-7226-917-8.
[3] JANEČKOVÁ, Lidmila; VAŠTÍKOVÁ, Miroslava. Marketing služeb. Vyd. 1. Praha : Grada Publishing, 2001. 179 s. ISBN 80-7169-995-0.
[4] KOTLER, Philip. Marketing Management. 10. rozšíř. vyd. Praha : Grada Publishing, 2001. 719 s. ISBN 80-247-0016-6.
[5] PŘIBOVÁ, Marie. Marketingový výzkum v praxi : Marie Přibová a kolektiv. Vyd. 1. Praha : Grada, 1996. 238 s. ISBN 80-7169-299-9.
Seznam doporučené literatury
[1] FORET, Miroslav; STÁVKOVÁ, Jana. Marketingový výzkum : jak poznávat své zákazníky. Vyd. 1. Praha : Grada Publishing, 2003. 159 s. ISBN 80-247-0385-8.
[2] HAGUE, Paul. Průzkum trhu. Vyd. 1. Brno : Computer Press, 2003. 234 s. ISBN 80-7226-917-8.
[3] JANEČKOVÁ, Lidmila; VAŠTÍKOVÁ, Miroslava. Marketing služeb. Vyd. 1. Praha : Grada Publishing, 2001. 179 s. ISBN 80-7169-995-0.
[4] KOTLER, Philip. Marketing Management. 10. rozšíř. vyd. Praha : Grada Publishing, 2001. 719 s. ISBN 80-247-0016-6.
[5] PŘIBOVÁ, Marie. Marketingový výzkum v praxi : Marie Přibová a kolektiv. Vyd. 1. Praha : Grada, 1996. 238 s. ISBN 80-7169-299-9.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Ing. Schneider:
Posuzované restaurace jsou jiné firmy?
odpověď:
Ano, ale s výsledkem dotazníkového šetření byly seznámeny.