Cílem této práce je vytvořit komunikační plán pro firmu VYDONA s. r. o., která se zabývá výrobou nástrojů pro obrábění dřeva a plastů. Bakalářská práce je rozdělena do dvou částí, části teoretické a části analytické. První část se zabývá vysvětlením pojmů jako marketingová komunikace, komunikační mix a dále popisuje jeho jednotlivé části. V části analytické bude blíže představena společnost a navržen konkrétní komunikační plán.
Anotace v angličtině
The aim of this work is to create a communication plan for the company VYDONA s. r. o., engaged in the manufacture of tools for working wood and plastic. This bachelor thesis consists of two parts, theoretical and practical part. The first part deals with the explanation of the concepts as marketing communications, the communications mix and also describes its individual parts. Analytical part contains specific description of company and concrete proposal for the company.
Klíčová slova
Marketingová komunikace, komunikační mix, reklama, podpora prodeje, public relations, osobní komunikace, přímý marketing, SWOT analýza
Klíčová slova v angličtině
Marketing communication, marketing mix, advertising, sales promotion, personal selling, direct marketing, SWOT analysis
Rozsah průvodní práce
61 s. (77 489 znaků) P(4 s.)
Jazyk
CZ
Anotace
Cílem této práce je vytvořit komunikační plán pro firmu VYDONA s. r. o., která se zabývá výrobou nástrojů pro obrábění dřeva a plastů. Bakalářská práce je rozdělena do dvou částí, části teoretické a části analytické. První část se zabývá vysvětlením pojmů jako marketingová komunikace, komunikační mix a dále popisuje jeho jednotlivé části. V části analytické bude blíže představena společnost a navržen konkrétní komunikační plán.
Anotace v angličtině
The aim of this work is to create a communication plan for the company VYDONA s. r. o., engaged in the manufacture of tools for working wood and plastic. This bachelor thesis consists of two parts, theoretical and practical part. The first part deals with the explanation of the concepts as marketing communications, the communications mix and also describes its individual parts. Analytical part contains specific description of company and concrete proposal for the company.
Klíčová slova
Marketingová komunikace, komunikační mix, reklama, podpora prodeje, public relations, osobní komunikace, přímý marketing, SWOT analýza
Klíčová slova v angličtině
Marketing communication, marketing mix, advertising, sales promotion, personal selling, direct marketing, SWOT analysis
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Prostudujte literaturu vztahující se k danému tématu.
II. Praktická část
Analyzujte současné komunikační aktivity firmy.
Navrhněte konkrétní komunikační plán včetně načasování a finančního rozpočtu.
Vypracujte návrh na měření jednotlivých komunikačních prostředků.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Prostudujte literaturu vztahující se k danému tématu.
II. Praktická část
Analyzujte současné komunikační aktivity firmy.
Navrhněte konkrétní komunikační plán včetně načasování a finančního rozpočtu.
Vypracujte návrh na měření jednotlivých komunikačních prostředků.
Závěr
Seznam doporučené literatury
[1] NAGYOVÁ, J. Marketingová komunikace. dostisk 1.vydání. Praha : Ediční oddělení VŠE Praha, 1995. 113 s.ISBN 80-7079-376-7.
[2] PŘIKRYLOVÁ, J., JAHODOVÁ, H. Moderní marektingová komunikace. 1.vydání. Praha : Grada Publishing, a.s., 2010. 320 s.ISBN 978-80-247-3622-8.
[3] SVĚTLÍK, J. Marketing - cesta k trhu. Plzeň : Vydavatelství a nakladatelství Aleš Čeněk, s.r.o., 2005. 340 s.ISBN 80-86898-48-2.
[4] SVOBODA, V. Propagační kampaně v marektingových komunikacích. 1.vydání. Zlín : Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2004. 78 s.ISBN 80-7318-196-7.
[5] SVOBODA, V. et al. Vystavujeme na veletrhu. 1.vydání. Praha : Computer Press, 2002. 110 s.ISBN 80-7226-645-4.
Seznam doporučené literatury
[1] NAGYOVÁ, J. Marketingová komunikace. dostisk 1.vydání. Praha : Ediční oddělení VŠE Praha, 1995. 113 s.ISBN 80-7079-376-7.
[2] PŘIKRYLOVÁ, J., JAHODOVÁ, H. Moderní marektingová komunikace. 1.vydání. Praha : Grada Publishing, a.s., 2010. 320 s.ISBN 978-80-247-3622-8.
[3] SVĚTLÍK, J. Marketing - cesta k trhu. Plzeň : Vydavatelství a nakladatelství Aleš Čeněk, s.r.o., 2005. 340 s.ISBN 80-86898-48-2.
[4] SVOBODA, V. Propagační kampaně v marektingových komunikacích. 1.vydání. Zlín : Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2004. 78 s.ISBN 80-7318-196-7.
[5] SVOBODA, V. et al. Vystavujeme na veletrhu. 1.vydání. Praha : Computer Press, 2002. 110 s.ISBN 80-7226-645-4.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
doc. Ing. J. Světlík, Ph. D.:
1. Uveďte konkrétní reklamní cíle - jakých zásad se držíme při jejich sestavení?
2. Vysvětlete další nástroje měření efektivity reklamy.
Ing. Daďa:
Kterou část komunik. mixu považujete vzhledem k povaze firmy za nejdůležitější?
Ing. Schneider:
Zpracuje firma i strateg. plán?