V mé bakalářské práci se budu zabývat analýzou jednotlivých nástrojů marketingového mixu služeb ve společnosti NWT a.s. Teoretická část vymezuje problematiku marketingového mixu služeb zpracovanou z odborné literatury a teoretických znalostí nabytých během studia. Dále popisuje SWOT analýzu. V Analytické části je nejprve charakterizována historie a současnost společnosti NWT a.s. a dále jsou provedeny prvky marketingového mixu služeb, které vychází z teoretické části. Současně je vypracována SWOT analýza společnosti.
Výsledkem této bakalářské práce je nastínění návrhů a doporučení k efektivnějšímu využívání jednotlivých prvků marketingového mixu služeb, které povedou ke zlepšení služeb v podniku.
Anotace v angličtině
In my Bachelor thesis I will be focusing on analysing particular instruments of the marketing service mix in NWT a.s. company. Theoretical part specifies problems of marketing service mix elaborated from a classified literature and from a theoretical knowledge I gained during my studies. Furthermore, this part describes the SWOT analysis.
In the analytical part, the history and present of NWT a.s. company is characterised and components of marketing service mix, which are based on the theoretical part, are evaluated. Simultaneously, SWOT analysis is elaborated.
The result of this Bachelor thesis is to suggest improvements which would lead to more effective use of particular components of marketing service mix, which would then lead to improvements in service provided by the company.
service, marketing service mix, product, price, promotion, distribution, material area, processes, SWOT analysis
Rozsah průvodní práce
67 s., 7 s. příloh
Jazyk
CZ
Anotace
V mé bakalářské práci se budu zabývat analýzou jednotlivých nástrojů marketingového mixu služeb ve společnosti NWT a.s. Teoretická část vymezuje problematiku marketingového mixu služeb zpracovanou z odborné literatury a teoretických znalostí nabytých během studia. Dále popisuje SWOT analýzu. V Analytické části je nejprve charakterizována historie a současnost společnosti NWT a.s. a dále jsou provedeny prvky marketingového mixu služeb, které vychází z teoretické části. Současně je vypracována SWOT analýza společnosti.
Výsledkem této bakalářské práce je nastínění návrhů a doporučení k efektivnějšímu využívání jednotlivých prvků marketingového mixu služeb, které povedou ke zlepšení služeb v podniku.
Anotace v angličtině
In my Bachelor thesis I will be focusing on analysing particular instruments of the marketing service mix in NWT a.s. company. Theoretical part specifies problems of marketing service mix elaborated from a classified literature and from a theoretical knowledge I gained during my studies. Furthermore, this part describes the SWOT analysis.
In the analytical part, the history and present of NWT a.s. company is characterised and components of marketing service mix, which are based on the theoretical part, are evaluated. Simultaneously, SWOT analysis is elaborated.
The result of this Bachelor thesis is to suggest improvements which would lead to more effective use of particular components of marketing service mix, which would then lead to improvements in service provided by the company.
service, marketing service mix, product, price, promotion, distribution, material area, processes, SWOT analysis
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Prostudujte teorii o marketingovém mixu služeb v odborné literatuře.
II. Praktická část
Zpracujte analýzu marketingového mixu služeb NWT a. s. s využitím teoretických poznatků.
Proveďte zhodnocení výsledků analýzy stávajícího marketingového mixu služeb zvolené firmy.
Na základě výsledků SWOT analýzy navrhněte zdokonalení marketingového mixu služeb společnosti NWT a.s.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Prostudujte teorii o marketingovém mixu služeb v odborné literatuře.
II. Praktická část
Zpracujte analýzu marketingového mixu služeb NWT a. s. s využitím teoretických poznatků.
Proveďte zhodnocení výsledků analýzy stávajícího marketingového mixu služeb zvolené firmy.
Na základě výsledků SWOT analýzy navrhněte zdokonalení marketingového mixu služeb společnosti NWT a.s.
Závěr
Seznam doporučené literatury
[1] FORET, Miroslav. Marketingová komunikace. 1. vyd. Brno : Computer Press, 2003. 275 s. ISBN 80-7226-811-2.
[2] HORÁKOVÁ, Iveta. Marketing v současné světové praxi. 1. vyd. Praha : Grada a.s., 1992. 368 s. ISBN 80-85424-83-5.
[3] KOTLER, Philip. Marketing Management. 9. přepracované vydání. Praha : Grada Publishing, spol. s.r.o., 1998. 712 s. ISBN 80-7169-600-5.
[4] SVĚTLÍK, Jaroslav. Marketing a reklama. 1. vyd. Zlín : Univerzita Tomáše Bati, 2003. 170 s. ISBN 80-7318-140-1.
[5] SVĚTLÍK, Jaroslav. Marketing cesta k trhu. 1. vyd. Zlín : EKKA, 1992. 256 s. ISBN 80-900015-8-0.
[6] VAŠTÍKOVÁ, Miroslava. Marketing služeb - efektivně a moderně. 1. vyd. Praha : Grada Publishing, a.s., 2008. 232 s. ISBN 978-80-247-2721-9.
Seznam doporučené literatury
[1] FORET, Miroslav. Marketingová komunikace. 1. vyd. Brno : Computer Press, 2003. 275 s. ISBN 80-7226-811-2.
[2] HORÁKOVÁ, Iveta. Marketing v současné světové praxi. 1. vyd. Praha : Grada a.s., 1992. 368 s. ISBN 80-85424-83-5.
[3] KOTLER, Philip. Marketing Management. 9. přepracované vydání. Praha : Grada Publishing, spol. s.r.o., 1998. 712 s. ISBN 80-7169-600-5.
[4] SVĚTLÍK, Jaroslav. Marketing a reklama. 1. vyd. Zlín : Univerzita Tomáše Bati, 2003. 170 s. ISBN 80-7318-140-1.
[5] SVĚTLÍK, Jaroslav. Marketing cesta k trhu. 1. vyd. Zlín : EKKA, 1992. 256 s. ISBN 80-900015-8-0.
[6] VAŠTÍKOVÁ, Miroslava. Marketing služeb - efektivně a moderně. 1. vyd. Praha : Grada Publishing, a.s., 2008. 232 s. ISBN 978-80-247-2721-9.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Ing. A. Burdová:
1. Jak reagovali na Vámi předložené výsledky a doporučení majitelé společnosti?
2. Která doporučení přijali a ke kterým se chovali kriticky?
Ing. M. Kubíčková, Ph.D.:
1. Které veletrhy firma aktivně navštěvuje?
2. Z jakého důvodu doporučujete export do VB a Německa?
3. Jakým způsobem chcete řešit vytápění jednacích místností?