Analýza spokojenosti zákazníků je zkoumána v neziskové organizaci Veronica, která působí v obci Hostětín. Jedná se o ekologický institut, jehož posláním je podpora šetrného vztahu k přírodě, krajině a jejím kulturním hodnotám. Centrum se věnuje environmentální výchově a vzdělávání. Cílem je vzbudit v lidech zájem a vztah k přírodě. Pro organizaci jsou důležitým prvkem ?zákazníci?, jejichž spokojenost se službami a ekologické myšlení je pro organizaci stěžejní. Centrum Veronica Hostětín je otevřeno jako vzdělávací středisko od podzimu 2006. Po pětileté činnosti je nezbytné tuto analýzu spokojenosti provést, aby organizace zjistila potencionální slabé stránky a jak její aktivity působí na zákazníky.
Anotace v angličtině
Analysis of customer satisfaction is examined in the non-profit organization Veronica that operates in the village Hostětín. This is an ecological institute, its mission is to promote friendly relations to nature, landscape and cultural values. The center is dedicated to environmental education. The aim is to arouse interest in people and relationship with nature. For the organization are an important element of the "customers' satisfaction with the services and environmental thinking is crucial for the organization. Veronica Hostětín Center is an educational center opened in Autumn 2006. After years in this business, it is necessary to analyze the satisfaction of the organization to identify potential weaknesses and how its activity affects customers.
customers, non-profit organization, marketing research, research plan, information gathering, questionnaire, data analysis, interpretation, recommendations
Rozsah průvodní práce
54 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Analýza spokojenosti zákazníků je zkoumána v neziskové organizaci Veronica, která působí v obci Hostětín. Jedná se o ekologický institut, jehož posláním je podpora šetrného vztahu k přírodě, krajině a jejím kulturním hodnotám. Centrum se věnuje environmentální výchově a vzdělávání. Cílem je vzbudit v lidech zájem a vztah k přírodě. Pro organizaci jsou důležitým prvkem ?zákazníci?, jejichž spokojenost se službami a ekologické myšlení je pro organizaci stěžejní. Centrum Veronica Hostětín je otevřeno jako vzdělávací středisko od podzimu 2006. Po pětileté činnosti je nezbytné tuto analýzu spokojenosti provést, aby organizace zjistila potencionální slabé stránky a jak její aktivity působí na zákazníky.
Anotace v angličtině
Analysis of customer satisfaction is examined in the non-profit organization Veronica that operates in the village Hostětín. This is an ecological institute, its mission is to promote friendly relations to nature, landscape and cultural values. The center is dedicated to environmental education. The aim is to arouse interest in people and relationship with nature. For the organization are an important element of the "customers' satisfaction with the services and environmental thinking is crucial for the organization. Veronica Hostětín Center is an educational center opened in Autumn 2006. After years in this business, it is necessary to analyze the satisfaction of the organization to identify potential weaknesses and how its activity affects customers.
customers, non-profit organization, marketing research, research plan, information gathering, questionnaire, data analysis, interpretation, recommendations
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Představ organizaci a specifikuj problém
Naplánuj výzkum pro získání informací
II. Praktická část
Shromažďuj relevantní informace pomocí zvolených metod
Analyzuj zjištěné údaje
Interpretuj výsledky průzkumu včetně doporučení
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Představ organizaci a specifikuj problém
Naplánuj výzkum pro získání informací
II. Praktická část
Shromažďuj relevantní informace pomocí zvolených metod
Analyzuj zjištěné údaje
Interpretuj výsledky průzkumu včetně doporučení
Závěr
Seznam doporučené literatury
[1] SVĚTLÍK, Jaroslav. Marketing cesta k trhu. Plzeň : Aleš Čeněk, 2005. 340 s. ISBN 80-86898-48-2.
[2] PAYNE, Adrian. Marketing služeb. Praha : Grada Publishing, 1996. 248 s. ISBN 80-7169-276-X.
[3] HANNAGAN, Tim J. Marketing pro neziskový sektor. Praha : Management Press, 1996. 205 s. ISBN 80-85943-07-7.
[4] FORET, Miroslav; STÁVKOVÁ, Jana. Marketingový výzkum - Jak poznávat své zákazníky. Praha : Grada Publishing, 2003. 160 s. ISBN 80-247-0385-8.
[5] PŘIBOVÁ, Marie. Marketingový výzkum v praxi. Praha : Grada Publishing, 1996. 248 s. ISBN 80-7169-299-9.
Seznam doporučené literatury
[1] SVĚTLÍK, Jaroslav. Marketing cesta k trhu. Plzeň : Aleš Čeněk, 2005. 340 s. ISBN 80-86898-48-2.
[2] PAYNE, Adrian. Marketing služeb. Praha : Grada Publishing, 1996. 248 s. ISBN 80-7169-276-X.
[3] HANNAGAN, Tim J. Marketing pro neziskový sektor. Praha : Management Press, 1996. 205 s. ISBN 80-85943-07-7.
[4] FORET, Miroslav; STÁVKOVÁ, Jana. Marketingový výzkum - Jak poznávat své zákazníky. Praha : Grada Publishing, 2003. 160 s. ISBN 80-247-0385-8.
[5] PŘIBOVÁ, Marie. Marketingový výzkum v praxi. Praha : Grada Publishing, 1996. 248 s. ISBN 80-7169-299-9.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Ing. Schneider:
Zjistil jste nějaké přiležitosti a hrozby?
odpověď:
Příležitost: Větší spolupráce s obecními úřady - vyvolat jejich zájem.