Obsahem bakalářské práce je analýza demografických trendů ovlivňující produkty společnosti LUKROM, spol. s r.o. (na 10 ? 20 let). Práce je rozdělena do dvou částí. První část tvoří teoretické poznatky týkající se shromažďování informací a detailní zkoumání prostředí a identifikace tržních segmentů. Dále následuje analytická část, kde jsou zpracovány a zhodnoceny současné demografické trendy z pohledu zákazníků, segmentace zákazníků a doporučení budoucího vývoje ovlivňující produkty společnosti LUKROM, spol. s r.o.
Anotace v angličtině
Bachelor thesis contents analysis of demographic trends influencing products of LUKROM, spol. s r.o. (on 10 ? 20 years). The work is splitted to two parts. First part is made of theoretical knowlendge concerns of collecting informations and detail research of ambient and identification of market segments. Following with analytic part, where are demographic trends elaborated and reviewed from customers view, segmentation of customers and advices of future development influencing products of LUKROM, spol. s r.o.
Obsahem bakalářské práce je analýza demografických trendů ovlivňující produkty společnosti LUKROM, spol. s r.o. (na 10 ? 20 let). Práce je rozdělena do dvou částí. První část tvoří teoretické poznatky týkající se shromažďování informací a detailní zkoumání prostředí a identifikace tržních segmentů. Dále následuje analytická část, kde jsou zpracovány a zhodnoceny současné demografické trendy z pohledu zákazníků, segmentace zákazníků a doporučení budoucího vývoje ovlivňující produkty společnosti LUKROM, spol. s r.o.
Anotace v angličtině
Bachelor thesis contents analysis of demographic trends influencing products of LUKROM, spol. s r.o. (on 10 ? 20 years). The work is splitted to two parts. First part is made of theoretical knowlendge concerns of collecting informations and detail research of ambient and identification of market segments. Following with analytic part, where are demographic trends elaborated and reviewed from customers view, segmentation of customers and advices of future development influencing products of LUKROM, spol. s r.o.
Prostudujte uvedenou literaturu se vztahem ke zvolenému tématu.
II. Praktická část
Analyzujte současné demografické trendy z pohledu zákazníků a proveďte segmentaci zákazníků.
Zhodnoťte analýzu těchto trendů pomocí SWOT analýzy.
Vyslovte doporučení budoucího vývoje ovlivňujícího produkt a formulujte ho do budoucna.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Prostudujte uvedenou literaturu se vztahem ke zvolenému tématu.
II. Praktická část
Analyzujte současné demografické trendy z pohledu zákazníků a proveďte segmentaci zákazníků.
Zhodnoťte analýzu těchto trendů pomocí SWOT analýzy.
Vyslovte doporučení budoucího vývoje ovlivňujícího produkt a formulujte ho do budoucna.
Závěr
Seznam doporučené literatury
[1] HANZELKOVÁ, Alena, et al. Strategický marketing : TEORIE PRO PRAXI. 1. vyd. Praha : C. H. Beck, 2009. 170 s. ISBN 978-80-7400-120-8.
[2] JAKUBÍKOVÁ, Dagmar. Strategický marketing. 1. vyd. Praha : Grada, 2008. 269 s. ISBN 978-80-247-2690-8
[3] KOTLER, Philip; KELLER, Kevin Lane. Marketing management. 1. vyd. Praha : Grada, 2007. 788 s. ISBN 978-80-247-1359-5.
[4] KOTLER, Philip. Moderní marketing. 1. vyd. Praha : Grada, 2007. 1041 s. ISBN 978-80-247-1545-2.
[5] SVĚTLÍK, Jaroslav. Marketing - cesta k trhu. Plzeň : Vydavatelství a nakladatelství Aleš Čeněk, 2005. 340 s. ISBN 80-86898-48-2.
Seznam doporučené literatury
[1] HANZELKOVÁ, Alena, et al. Strategický marketing : TEORIE PRO PRAXI. 1. vyd. Praha : C. H. Beck, 2009. 170 s. ISBN 978-80-7400-120-8.
[2] JAKUBÍKOVÁ, Dagmar. Strategický marketing. 1. vyd. Praha : Grada, 2008. 269 s. ISBN 978-80-247-2690-8
[3] KOTLER, Philip; KELLER, Kevin Lane. Marketing management. 1. vyd. Praha : Grada, 2007. 788 s. ISBN 978-80-247-1359-5.
[4] KOTLER, Philip. Moderní marketing. 1. vyd. Praha : Grada, 2007. 1041 s. ISBN 978-80-247-1545-2.
[5] SVĚTLÍK, Jaroslav. Marketing - cesta k trhu. Plzeň : Vydavatelství a nakladatelství Aleš Čeněk, 2005. 340 s. ISBN 80-86898-48-2.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
grafy, schémata, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Ing. Hanáková:
Jak se na portfoliu firmy projeví příklon k biopotravinám?
odpověď:
Výrazně se neprojeví.
Ing. Schneider:
Proč jste odmítla primární analytická data, neudělala mar. výzkum?
odpověď:
To bylo moje chybné rozhodnutí.