Předmětem této bakalářské práce je analyzovat doposud používané prvky marketingové komunikace výrobního družstva OBZOR a to v oblasti zdravotnického sortimentu. Dále pak vyhodnotit zjištěné výsledky a navrhnout vhodná řešení. První část je věnována teoretické charakteristice marketingové komunikace, jejich prvků a způsobům výzkumu. Praktická část se pak zaměřuje na popis firmy, analýzu jejich komunikačních aktivit, dotazníkové šetření a v neposlední řadě zhodnocení výsledků a na navrhnutí doporučení ke zlepšení.
Anotace v angličtině
The subject of this thesis is to analyze the previously used elements of marketing communications production horizon and a team of medical products. Then evaluate the results and propose appropriate solutions. The first part is devoted to the theoretical characteristics of marketing communication, their elements and methods of research. The practical part is based on the company description, analysis of their communication activities, survey, and finally evaluate the results and to propose recommendations for improvement.
marketing communication, customer, marketing research, survey, communication mix
Rozsah průvodní práce
71 s. (80 914 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Předmětem této bakalářské práce je analyzovat doposud používané prvky marketingové komunikace výrobního družstva OBZOR a to v oblasti zdravotnického sortimentu. Dále pak vyhodnotit zjištěné výsledky a navrhnout vhodná řešení. První část je věnována teoretické charakteristice marketingové komunikace, jejich prvků a způsobům výzkumu. Praktická část se pak zaměřuje na popis firmy, analýzu jejich komunikačních aktivit, dotazníkové šetření a v neposlední řadě zhodnocení výsledků a na navrhnutí doporučení ke zlepšení.
Anotace v angličtině
The subject of this thesis is to analyze the previously used elements of marketing communications production horizon and a team of medical products. Then evaluate the results and propose appropriate solutions. The first part is devoted to the theoretical characteristics of marketing communication, their elements and methods of research. The practical part is based on the company description, analysis of their communication activities, survey, and finally evaluate the results and to propose recommendations for improvement.
marketing communication, customer, marketing research, survey, communication mix
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Prostudujte a zpracujte odbornou literaturu ke zvolenému tématu.
II. Praktická část
Charakterizujte firmu a analyzujte současný stav jejich propagačních aktivit.
Vyhodnoťte analýzu těchto aktivit.
Na základě této analýzy navrhněte řešení na zlepšení komunikačních aktivit této společnosti.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Prostudujte a zpracujte odbornou literaturu ke zvolenému tématu.
II. Praktická část
Charakterizujte firmu a analyzujte současný stav jejich propagačních aktivit.
Vyhodnoťte analýzu těchto aktivit.
Na základě této analýzy navrhněte řešení na zlepšení komunikačních aktivit této společnosti.
Závěr
Seznam doporučené literatury
[1] PŘIKRYLOVÁ, Jana; JAHODOVÁ, Hana. Moderní marketingová komunikace. 1. vydání. Praha : Grada Publishing, a.s., 2010. 320 s. ISBN 978-80-247-3622-8.
[2] SVĚTLÍK, Jaroslav. Marketing a reklama. Zlín : Univerzita T. Bati ve Zlíně, FMK, 2003. 170 s. ISBN 80-7318-140-1(skripta).
[3] KOTLER, Philip; KELLER, Kevin Lane. Marketing management. 1. vyd. Praha : Grada, 2007. 788 s. ISBN 978-80-247-1359-5.
[4] DE PELSMACKER, Patrick; GUENES, Maggie; VAN DEN BERGH, Joeri. Marketingová komunikace. 1.vydání. Praha : Grada Publishing, a.s. , 2003. 600 s. ISBN 80-247-0254-1.
[5] BLAŽKOVÁ, Martina. Jak využit internet v marketingu. Praha : Grada Publishing, a.s., , 2005. 156 s. ISBN 80-247-1095-1.
Seznam doporučené literatury
[1] PŘIKRYLOVÁ, Jana; JAHODOVÁ, Hana. Moderní marketingová komunikace. 1. vydání. Praha : Grada Publishing, a.s., 2010. 320 s. ISBN 978-80-247-3622-8.
[2] SVĚTLÍK, Jaroslav. Marketing a reklama. Zlín : Univerzita T. Bati ve Zlíně, FMK, 2003. 170 s. ISBN 80-7318-140-1(skripta).
[3] KOTLER, Philip; KELLER, Kevin Lane. Marketing management. 1. vyd. Praha : Grada, 2007. 788 s. ISBN 978-80-247-1359-5.
[4] DE PELSMACKER, Patrick; GUENES, Maggie; VAN DEN BERGH, Joeri. Marketingová komunikace. 1.vydání. Praha : Grada Publishing, a.s. , 2003. 600 s. ISBN 80-247-0254-1.
[5] BLAŽKOVÁ, Martina. Jak využit internet v marketingu. Praha : Grada Publishing, a.s., , 2005. 156 s. ISBN 80-247-1095-1.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
doc. Ing. Josef Kacr, CSc.:
Vysvětlete pojem "city light vitrína".
Ing. Miloslava Kubíčková, Ph.D.:
Popište cílové skupiny daného sortimentu. Proč se domníváte, že inzerce
v odborných časopisech je pro tyto skupiny vhodná?
Jaké jsou celkové náklady na Vámi navržená zlepšení komunikace?