Vytvořit značku a pod její záštitou úspěšně uvést výrobky na trh, zvláště pokud se jedná o trh B2B, není snadná záležitost. Diplomová práce se zabývá problematikou budování značky Primasoft ve firmě zabývající se velkoobchodní činností v oblasti papírenských hygienických produktů. Cílem práce je zmapovat teoretické poznatky z oblasti budování značky, pomocí marketingového výzkumu zjistit povědomí o značce Primasoft a provést analýzu nákupního chování odběratelů firmy. Následně je vypracován projekt, jehož podstatou je rozšíření značky na obalový materiál na dva konkrétní druhy výrobků. V jeho souvislosti byla vytvořena i nákladová, časová a riziková analýza. V závěru práce jsou vyslovena doporučení pro firmu do budoucna.
Anotace v angličtině
It isn?t easy to create a brand and successfully launch its sponsored products into the market, especially in relation to business-to-business system. My diploma thesis focuses on the problematics of creating the brand Primasoft in the wholesale company marketing paper hygiene products. I was supposed to map the theoretical knowledge concerning creating of the brand, to determine the awareness of the brand Primasoft with the help of marketing research and to analyze the purchasing behavior of the company?s customers. Subsequently I conducted a project aimed at the expansion of the brand?s packing material of two specific products. In connection with the project was created also cost, timing and risk analysis. In the end of the thesis I suggested some recommendations into the company?s future.
Vytvořit značku a pod její záštitou úspěšně uvést výrobky na trh, zvláště pokud se jedná o trh B2B, není snadná záležitost. Diplomová práce se zabývá problematikou budování značky Primasoft ve firmě zabývající se velkoobchodní činností v oblasti papírenských hygienických produktů. Cílem práce je zmapovat teoretické poznatky z oblasti budování značky, pomocí marketingového výzkumu zjistit povědomí o značce Primasoft a provést analýzu nákupního chování odběratelů firmy. Následně je vypracován projekt, jehož podstatou je rozšíření značky na obalový materiál na dva konkrétní druhy výrobků. V jeho souvislosti byla vytvořena i nákladová, časová a riziková analýza. V závěru práce jsou vyslovena doporučení pro firmu do budoucna.
Anotace v angličtině
It isn?t easy to create a brand and successfully launch its sponsored products into the market, especially in relation to business-to-business system. My diploma thesis focuses on the problematics of creating the brand Primasoft in the wholesale company marketing paper hygiene products. I was supposed to map the theoretical knowledge concerning creating of the brand, to determine the awareness of the brand Primasoft with the help of marketing research and to analyze the purchasing behavior of the company?s customers. Subsequently I conducted a project aimed at the expansion of the brand?s packing material of two specific products. In connection with the project was created also cost, timing and risk analysis. In the end of the thesis I suggested some recommendations into the company?s future.
Zpracujte teoretické poznatky z oblasti strategie budování značky.
II. Praktická část
Proveďte analýzu současného stavu ve firmě BM Plus, spol. s r.o.
Zpracujte projekt budování značky Primasoft.
Projekt podrobte nákladové a rizikové analýze a zpracujte časový harmonogram.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Zpracujte teoretické poznatky z oblasti strategie budování značky.
II. Praktická část
Proveďte analýzu současného stavu ve firmě BM Plus, spol. s r.o.
Zpracujte projekt budování značky Primasoft.
Projekt podrobte nákladové a rizikové analýze a zpracujte časový harmonogram.
Závěr
Seznam doporučené literatury
[1] AAKER, D. A. Brand building: budování obchodní značky: vytvoření silné značky a její úspěšné zavedení na trh. 1. vyd. Brno: Computer Press, a.s., 2003. 306 s. ISBN 80-7226-885-6.
[2] DE CHERNATONY, L. Značka: od vize k vyšším ziskům. 1. vyd. Brno: Computer Press, a.s., 2009. 315 s. ISBN 978-80-251-2007-1.
[3] FORET, M. Marketingová komunikace. 2. vyd. Brno: Computer Press, a.s., 2008. 251 s. ISBN 80-251-1041-9.
[4] KAPLAN, R. S., NORTON, D. P. Efektivní systém řízení strategie: nový nástroj zvyšování výkonnosti a vytváření konkurenční výhody. 1. vyd. Praha: Management Press, 2010. 325 s. ISBN 978-80-7261-203-1.
[5] SVOZILOVÁ, A. Projektový management. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, a.s, 2006. 356 s. ISBN 80-247-1501-5.
Seznam doporučené literatury
[1] AAKER, D. A. Brand building: budování obchodní značky: vytvoření silné značky a její úspěšné zavedení na trh. 1. vyd. Brno: Computer Press, a.s., 2003. 306 s. ISBN 80-7226-885-6.
[2] DE CHERNATONY, L. Značka: od vize k vyšším ziskům. 1. vyd. Brno: Computer Press, a.s., 2009. 315 s. ISBN 978-80-251-2007-1.
[3] FORET, M. Marketingová komunikace. 2. vyd. Brno: Computer Press, a.s., 2008. 251 s. ISBN 80-251-1041-9.
[4] KAPLAN, R. S., NORTON, D. P. Efektivní systém řízení strategie: nový nástroj zvyšování výkonnosti a vytváření konkurenční výhody. 1. vyd. Praha: Management Press, 2010. 325 s. ISBN 978-80-7261-203-1.
[5] SVOZILOVÁ, A. Projektový management. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, a.s, 2006. 356 s. ISBN 80-247-1501-5.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, schémata, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí DP: doc. Ing. Jana Švarcová, Ph.D., hodnocení 45 bodů
Otázky:
1)Zhodnoťte, zda navýšení ceny pro zákazníky může mít dopad na objem prodejů vybraných výrobků firmy.- zodpovězeno zcela
Oponent DP: Ing. Kristina Chudíková, hodnocení 50 bodů
Otázky:
1)Z jakého důvodu jste řešila ve firmě právě tuto problematiku?- zodpovězeno zcela
2)Přijala firma tento projekt? Pokud ano, v jaké je nyní fázi?- zodpovězeno zcela
3)Neovlivní vyšší cena výrobků, do které se promítnou Vaše návrhy, nákupní chování zákazníků?- zodpovězeno zcela
Otázky komise:
Jak vypadá ekologická strategie firmy vzhledem k produkci firmy?- zodpovězeno zcela
Chcete dávat vaši značku výrobku na výrobky, které vyrábí jiný výrobce- jak to ošetříte právně?- zodpovězeno zcela