Tato diplomová práce se zabývá problematikou marketingové komunikace ve společnosti Iveco Czech Republic, a. s. Nejprve je zpracována literární rešerše na téma marketingová komunikace, v níž je čerpáno z české i zahraniční literatury na zadané téma. Teoretická část slouží jako východisko ke zpracování části analytické, kde je provedena analýza PESTE a analýza SWOT, která je zaměřená na marketingovou komunikaci ve společnosti. V analytické části jsou také popsány základní charakteristiky společnosti včetně produktového portfolia. V projektové části je řešený projekt týkající se reklamy, posílení
image společnosti u široké veřejnosti a návrhy na zdokonalení marketingové komunikace ve společnosti vyplývající z analytické části. V závěru projektové části je zpracována podrobná nákladová a riziková analýza.
Anotace v angličtině
This thesis deals with marketing communications company Iveco Czech Republic, a. s. First prepared a literature review on the topic of marketing communication in which it is drawn from the czech and foreign literature on a given topic. The theoretical part is used as the basis for the analytical process, where PESTE analysis and SWOT analysis which focuses on marketing communications in company. The analytical section also describes the basic
characteristics of company, including the product portfolio. The project is part of the project on advertising, reinforcing the company's image among the general public, and suggestions for improvement of marketing communication in company, resulting from the analytical part. At the end of the project is preparing detailed cost and risk analysis.
Klíčová slova
marketingová komunikace, reklama, podpora prodeje, public relations, přímý
marketing, osobní prodej, PESTE analýza, SWOT analýza
Klíčová slova v angličtině
marketing communications, advertising, sales promotion, public relations, direct
marketing, personal selling, PESTE analysis, SWOT analysis.
Rozsah průvodní práce
97 s. (117 253 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Tato diplomová práce se zabývá problematikou marketingové komunikace ve společnosti Iveco Czech Republic, a. s. Nejprve je zpracována literární rešerše na téma marketingová komunikace, v níž je čerpáno z české i zahraniční literatury na zadané téma. Teoretická část slouží jako východisko ke zpracování části analytické, kde je provedena analýza PESTE a analýza SWOT, která je zaměřená na marketingovou komunikaci ve společnosti. V analytické části jsou také popsány základní charakteristiky společnosti včetně produktového portfolia. V projektové části je řešený projekt týkající se reklamy, posílení
image společnosti u široké veřejnosti a návrhy na zdokonalení marketingové komunikace ve společnosti vyplývající z analytické části. V závěru projektové části je zpracována podrobná nákladová a riziková analýza.
Anotace v angličtině
This thesis deals with marketing communications company Iveco Czech Republic, a. s. First prepared a literature review on the topic of marketing communication in which it is drawn from the czech and foreign literature on a given topic. The theoretical part is used as the basis for the analytical process, where PESTE analysis and SWOT analysis which focuses on marketing communications in company. The analytical section also describes the basic
characteristics of company, including the product portfolio. The project is part of the project on advertising, reinforcing the company's image among the general public, and suggestions for improvement of marketing communication in company, resulting from the analytical part. At the end of the project is preparing detailed cost and risk analysis.
Klíčová slova
marketingová komunikace, reklama, podpora prodeje, public relations, přímý
marketing, osobní prodej, PESTE analýza, SWOT analýza
Klíčová slova v angličtině
marketing communications, advertising, sales promotion, public relations, direct
marketing, personal selling, PESTE analysis, SWOT analysis.
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Proveďte literární rešerši na téma marketingová komunikace.
II. Praktická část
Popište současný stav marketingové komunikace ve společnosti Iveco Czech Republic, a. s.
Navrhněte projekt marketingové komunikace ve společnosti Iveco Czech Republic, a. s.
Projekt podrobte rizikové a nákladové analýze.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Proveďte literární rešerši na téma marketingová komunikace.
II. Praktická část
Popište současný stav marketingové komunikace ve společnosti Iveco Czech Republic, a. s.
Navrhněte projekt marketingové komunikace ve společnosti Iveco Czech Republic, a. s.
Projekt podrobte rizikové a nákladové analýze.
Závěr
Seznam doporučené literatury
[1] CLOW, K.; BAACK, D. Reklama, propagace a marketingová komunikace. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2008. 484 s. ISBN 978-80-251-1769-9.
[2] FORET, M. Marketingová komunikace. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2006. 443 s. ISBN 80-251-1041-9.
[3] FREY, P. Marketingová komunikace: to nejlepší z nových trendů. 2. vyd. Praha: Management Press, 2008. 195 s. ISBN 978-80-7261-160-7.
[4] PŘIKRYLOVÁ, J.; JAHODOVÁ, H. Moderní marketingová komunikace. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2010. 303 s. ISBN 978-80-247-3622-8.
[5] TELLIS, G. Reklama a podpora prodeje. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2000. 602 s. ISBN 80-7169-997-7.
Seznam doporučené literatury
[1] CLOW, K.; BAACK, D. Reklama, propagace a marketingová komunikace. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2008. 484 s. ISBN 978-80-251-1769-9.
[2] FORET, M. Marketingová komunikace. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2006. 443 s. ISBN 80-251-1041-9.
[3] FREY, P. Marketingová komunikace: to nejlepší z nových trendů. 2. vyd. Praha: Management Press, 2008. 195 s. ISBN 978-80-7261-160-7.
[4] PŘIKRYLOVÁ, J.; JAHODOVÁ, H. Moderní marketingová komunikace. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2010. 303 s. ISBN 978-80-247-3622-8.
[5] TELLIS, G. Reklama a podpora prodeje. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2000. 602 s. ISBN 80-7169-997-7.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí DP: Ing. Lenka Harantová, hodnocení 44
Otázky:
1)Bude společnost Iveco realizovat některý z návrhů z Vaší projektové části?
2)Jak byste změřila úspěšnost Vašich projektových návrhů?
Oponent DP: Jaromír Dobeš, hodnocení 54 bodů
Otázky:
1)Jsou nadstandardně řešeny ve firmě Iveco otázky bezpečnosti provozu a ochrany cestujících? Dnešní doba, kromě ekonomických a ekologických aspektů, tyto zvýšené nároky na bezpečnost požaduje a domnívám se, že se nakonec postupně stanou kritériem při hodnocení a výběru dodavatele.
prof. Ing. Petr Němeček, DrSc.: otázky
1) Jak velkou částí jste se podílela na vytvoření projektu? - otázka byla zodpovězena zcela
2) Kdo je hlavním odběratelem autobusů? - otázka byla zodpovězena uspokojivě
3) Proč by si měl odběratel vybrat právě autobus dané firmy? - otázka byla zodpovězena uspokojivě
doc. PhDr. Olga Březinová, CSc.: otázky
1) Myslíte si, že katalog o 50 stranách bude dostatečným komunikačním prostředkem s okolím? - otázka byla zodpovězena zcela
2) Domníváte se, že takovýto katalog je efektivní? - otázka byla zodpovězena uspokojivě