Cílem této diplomové práce je zmapovat současné podmínky živnostenského podnikání na českém trhu a vymezit základní pojmy spojené s podnikáním.
Dalším cílem bude vypracovat reálný podnikatelský plán, který předkládá každá nová firma při vstupu na trh. Na závěr práce provedu zhodnocení možných rizik a SWOT analýzu.
Anotace v angličtině
The aim of this thesis is to map the current conditions of trade business in the Czech market and define the basic concepts associated with the business.
Another objective is to develop a realistic business plan by each new firm entering the market. At the conclusion will conduct an evaluation of potential risks and SWOT analysis.
Klíčová slova
podnikání, živnosti, obchodní společnosti, průzkum trhu, služby, právní forma podnikání, společnost s ručením omezeným, zakladatelský rozpočet, podnikatelský plán, finanční plán.
Klíčová slova v angličtině
business, trade, trading companies, market research, services, legal form of business, limited liability company, founding budget, business plan, financial plan.
Rozsah průvodní práce
89
Jazyk
CZ
Anotace
Cílem této diplomové práce je zmapovat současné podmínky živnostenského podnikání na českém trhu a vymezit základní pojmy spojené s podnikáním.
Dalším cílem bude vypracovat reálný podnikatelský plán, který předkládá každá nová firma při vstupu na trh. Na závěr práce provedu zhodnocení možných rizik a SWOT analýzu.
Anotace v angličtině
The aim of this thesis is to map the current conditions of trade business in the Czech market and define the basic concepts associated with the business.
Another objective is to develop a realistic business plan by each new firm entering the market. At the conclusion will conduct an evaluation of potential risks and SWOT analysis.
Klíčová slova
podnikání, živnosti, obchodní společnosti, průzkum trhu, služby, právní forma podnikání, společnost s ručením omezeným, zakladatelský rozpočet, podnikatelský plán, finanční plán.
Klíčová slova v angličtině
business, trade, trading companies, market research, services, legal form of business, limited liability company, founding budget, business plan, financial plan.
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Na základě dostupné literatury zpracujte teoretická východiska týkající se oblasti založení podniku poskytujícího služby.
Charakterizujte systém služeb se zaměřením se na pohostinství - restaurace (catering).
II. Praktická část
Zpracujte důvody zájmu o cateringové služby.
Proveďte analýzu současného stavu na místním trhu v oblasti nabídky a poptávky cateringových služeb
Vytvořte konkrétní projektové řešení založení podniku poskytujícího služby v oblasti pohostinství na Kyjovsku.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Na základě dostupné literatury zpracujte teoretická východiska týkající se oblasti založení podniku poskytujícího služby.
Charakterizujte systém služeb se zaměřením se na pohostinství - restaurace (catering).
II. Praktická část
Zpracujte důvody zájmu o cateringové služby.
Proveďte analýzu současného stavu na místním trhu v oblasti nabídky a poptávky cateringových služeb
Vytvořte konkrétní projektové řešení založení podniku poskytujícího služby v oblasti pohostinství na Kyjovsku.
Závěr
Seznam doporučené literatury
[1] ABRAMS, R. Obchodní plán: vytvořte ho správně a rychle! Praha: Pragma, 2007. 189 s. ISBN 978-80-7349-052-2.
[2] FOTR, J., SOUČEK, I. Podnikatelský záměr a investiční rozhodování. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2005. 365 s. ISBN 80-247-0939-2.
[3] HORNER, S., SWARBROOKE, J. Cestovní ruch, ubytování a stravování, využití volného času. Praha: Grada Publishing, 2003. 486 s. ISBN 80-247-0202-9.
[4] SYNEK, M. a kol. Podniková ekonomika. 4. dopl. vyd. Praha: C. H. Beck, 2006. 475 s. ISBN 80-7179-892-4.
[5] VEBER, J., SRPOVÁ, J. Podnikání malé a střední firmy. 2. aktualiz. vyd. Praha: Grada Publishing, 2008. 311 s. ISBN 978-80-247-2409-6.
Seznam doporučené literatury
[1] ABRAMS, R. Obchodní plán: vytvořte ho správně a rychle! Praha: Pragma, 2007. 189 s. ISBN 978-80-7349-052-2.
[2] FOTR, J., SOUČEK, I. Podnikatelský záměr a investiční rozhodování. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2005. 365 s. ISBN 80-247-0939-2.
[3] HORNER, S., SWARBROOKE, J. Cestovní ruch, ubytování a stravování, využití volného času. Praha: Grada Publishing, 2003. 486 s. ISBN 80-247-0202-9.
[4] SYNEK, M. a kol. Podniková ekonomika. 4. dopl. vyd. Praha: C. H. Beck, 2006. 475 s. ISBN 80-7179-892-4.
[5] VEBER, J., SRPOVÁ, J. Podnikání malé a střední firmy. 2. aktualiz. vyd. Praha: Grada Publishing, 2008. 311 s. ISBN 978-80-247-2409-6.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, schémata, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
body vedoucího: 42
body oponenta: 37
otázky vedoucího:
1. Na str. 71 uvádíte 2 kalkulace jídel dle největší oblíbenosti, jak jste zjistila, že jsou to zrovna tato jídla? - zcela
2. Z jakých důvodů vyvstala potřeba cateringových společností na našem trhu až
v posledních letech? (dr. Tučková)- zcela
otázky oponenta:
Na základě čeho jste vybrala z 243 zařízení ty, které jste dále analyzovala? (viz. str. 40) - zcela
Jakým způsobem budete zabezpečovat přepravu inventáře, jídel atd. na jednotlivé akce? (Ing. Fialová) - zcela
otázky komise:
Plán zahájení podnikání bude skutečně zítra? (dr. Hrazdilová Bočková) - zcela
Myslíte si, že skutečně budete tak ziskový? (dr. Hrazdilová Bočková) - zcela
Jak zajišťujete propagaci? (prof. Smolík) - zcela
Čím se chcete odlišit od konkurence? (dr. Kramoliš) - uspokojivě
Nezmínila jste riziko neúspěšné marketingové strategie? (dr. Kramoliš)- uspokojivě