Cílem diplomové práce je vytvoření projektu strategického rozvoje společnosti XY, spol. s r. o. se zaměřením na řízení vztahů se zákazníky. Práce se skládá ze dvou částí teoretické a praktické částí. Teoretická část je zaměřena na zpracování literárních podkladů k problematice strategického řízení a řízení vztahů se zákazníky. Praktická část je rozdělena na část analytickou a na část projektovou. V analytické části je představen podnik XY, spol. s r.o., jsou provedeny základní analýzy a dotazníkové šetření. Výstupy z analytické části jsou použity pro zpracování projektové části, která řeší zavedení konceptu řízení vztahů se zákazníky jako součást strategického rozvoje firmy do společnosti XY, spol. s r.o.
Anotace v angličtině
The objective of this thesis is to create a project of strategy development of company XY Ltd, with focus on customer relationship management. The thesis consists of two parts, the theoretical and the practical one. The first part focuses on compiling literary works on strategy management and customer relationship management. The second one comprises again two parts, an analytical and a project part. The analytical part presents the company XY Ltd, where basic analyses and questionnaire inquiries were carried out. The analytical part output was the basis for elaboration of the project part dealing with the introduction of a customer relationship management concept into the company XY Ltd as a part of company strategy development.
Klíčová slova
CRM software, CRM strategie, řízení vztahů se zákazníky, segmentace zákazníků, strategický rozvoj, strategické řízení.
Cílem diplomové práce je vytvoření projektu strategického rozvoje společnosti XY, spol. s r. o. se zaměřením na řízení vztahů se zákazníky. Práce se skládá ze dvou částí teoretické a praktické částí. Teoretická část je zaměřena na zpracování literárních podkladů k problematice strategického řízení a řízení vztahů se zákazníky. Praktická část je rozdělena na část analytickou a na část projektovou. V analytické části je představen podnik XY, spol. s r.o., jsou provedeny základní analýzy a dotazníkové šetření. Výstupy z analytické části jsou použity pro zpracování projektové části, která řeší zavedení konceptu řízení vztahů se zákazníky jako součást strategického rozvoje firmy do společnosti XY, spol. s r.o.
Anotace v angličtině
The objective of this thesis is to create a project of strategy development of company XY Ltd, with focus on customer relationship management. The thesis consists of two parts, the theoretical and the practical one. The first part focuses on compiling literary works on strategy management and customer relationship management. The second one comprises again two parts, an analytical and a project part. The analytical part presents the company XY Ltd, where basic analyses and questionnaire inquiries were carried out. The analytical part output was the basis for elaboration of the project part dealing with the introduction of a customer relationship management concept into the company XY Ltd as a part of company strategy development.
Klíčová slova
CRM software, CRM strategie, řízení vztahů se zákazníky, segmentace zákazníků, strategický rozvoj, strategické řízení.
Zpracujte literární rešerši teoretických podkladů k problematice strategického rozvoje podniku a problematice CRM.
II. Praktická část
Popište a analyzujte současný stav strategického řízení a současný stav CRM ve společnosti XY, spol. s r.o.
Definujte roli a úkoly, které bude CRM v podniku XY, spol. s r.o. plnit a definujte přínos CRM v oblasti strategického rozvoje podniku XY, spol. s r.o.
Vytvořte projektové řešení aplikace CRM ve firmě XY, spol. s r.o. v návaznosti na strategický rozvoj podniku.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Zpracujte literární rešerši teoretických podkladů k problematice strategického rozvoje podniku a problematice CRM.
II. Praktická část
Popište a analyzujte současný stav strategického řízení a současný stav CRM ve společnosti XY, spol. s r.o.
Definujte roli a úkoly, které bude CRM v podniku XY, spol. s r.o. plnit a definujte přínos CRM v oblasti strategického rozvoje podniku XY, spol. s r.o.
Vytvořte projektové řešení aplikace CRM ve firmě XY, spol. s r.o. v návaznosti na strategický rozvoj podniku.
Závěr
Seznam doporučené literatury
[1] DOHNAL, J. Řízení vztahů se zákazníky: procesy, pracovníci, technologie. 1. vyd. Praha: Grada, 2002. 161 s. ISBN 8024704013.
[2] KAPLAN, R. S; NORTON, D. P; GRUSOVÁ, Irena. Efektivní systém řízení strategie: nový nástroj zvyšování výkonnosti a vytváření konkurenční výhody. Vyd. 1. Praha: Management Press, 2010. 325 s. ISBN 978-80-7261-203-1.
[3] KOŠŤAN, P.; ŠULEŘ, O. Firemní strategie: plánování a realizace. Vyd. 1. Praha: Computer Press, 2002. 121 s. ISBN 8072266578.
[4] LEHTINEN, J. Aktivní CRM: řízení vztahů se zákazníky. 1. vyd. Praha: Grada, 2007. 158 s. ISBN 978-80-247-1814-9.
[5] LOŠŤÁKOVÁ, H. Diferencované řízení vztahů se zákazníky: [moderní strategie růstu výkonnosti podniku]. 1. vyd. Praha: Grada, 2009. 268 s. ISBN 978-80-247-3155-1.
Seznam doporučené literatury
[1] DOHNAL, J. Řízení vztahů se zákazníky: procesy, pracovníci, technologie. 1. vyd. Praha: Grada, 2002. 161 s. ISBN 8024704013.
[2] KAPLAN, R. S; NORTON, D. P; GRUSOVÁ, Irena. Efektivní systém řízení strategie: nový nástroj zvyšování výkonnosti a vytváření konkurenční výhody. Vyd. 1. Praha: Management Press, 2010. 325 s. ISBN 978-80-7261-203-1.
[3] KOŠŤAN, P.; ŠULEŘ, O. Firemní strategie: plánování a realizace. Vyd. 1. Praha: Computer Press, 2002. 121 s. ISBN 8072266578.
[4] LEHTINEN, J. Aktivní CRM: řízení vztahů se zákazníky. 1. vyd. Praha: Grada, 2007. 158 s. ISBN 978-80-247-1814-9.
[5] LOŠŤÁKOVÁ, H. Diferencované řízení vztahů se zákazníky: [moderní strategie růstu výkonnosti podniku]. 1. vyd. Praha: Grada, 2009. 268 s. ISBN 978-80-247-3155-1.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
grafy, schémata, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
body vedoucího: 52
body oponenta: 54
Není diskontní sazba vysoká, kterou máte uvedenou v práci? (doc.Drábek)- uspokojivě
VVP jste nepočítal? (doc. Drábek)-uspokojivě